Odotuspäiväkirjoja???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SoMa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SoMa

Vieras
Heippa!

Onko kellään tiedossa mitään hyvää ostettavaa kirjaa odottavalle?

Opus nimeltä "Kulta pieni", joka on ns. vauvan oma kirja sisältää ihan mukavan osion myös odotusajasta, mutta ehken kuitenkin liian suppean. Vastaavanlainen kirja on myös odottajalle, mutta se taas on mielestäni liian kallis =D

Eli olen nirso ja pihi :)

Ehdotuksia? Kokemuksia?

Moikka!

Ostin odotuskirjan "Äidiksi - minun odotukseni" joka on samaa sarjaa kuin tuo Kulta pieni (se on myös valmiina hyllyssä odottamassa). On tosi hyvä ja kattava, sisältää kaikenlaisia pieniä muistilistoja ym. Oli kyllä koht. tyyris, n. 30 €..

http://www.vaukirja.fi/t/Page____2681.aspx

Neuvolassa katselin kirjaa ja minusta se oli todella hyvä, jokaviikolle kehityksestä kertonut, harmi kun nyt tajusin vasta, että sen olisi voinut ilmaiseksi saada!!!
Itsellä alkaa olla raskauden loppumetrit käsillä, joten en varmaan enää viiti moista ruinata...

Minä oon kirjotellu ihan vaan tyhjään kovakantiseen kirjaan. Omat tuntemukset ja terveiset vauvalle. Ihan siis päiväkirjana pitänyt, mutta kertoen vain odotuksesta yms. Samoin omistan tuon Kulta pieni kirjan joka on mielestäni aivan ihana! Siihen olen kirjoittanut mitä on mahtunut, mutta on sitten se "oma päiväkirja odotusajastakin" ennen sitä kirjoittelin tuohon Vaukirjan kierrekirjaan joka kertoo niistä viikoista ja missä on tilaa kirjoittaa omat tuntemukset yms.. (on vaan jäänyt taka-alalle siihen kirjoittelu) mitäpä tuota joka kirjaan samoja kirjaamaan..

Yhteistyössä