ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

Ovistesteillyt oon ja negaa vain... mutta vissin mun kierron pituuden/epäsäännöllisyyden mukaan ei pitäs olla vielä plussannutkaan, vai (?) Viikonloppuna aikasintaan vois olla... oottelen :/
on tää yhtä tuskaa... mua ottaa niin pattiin, miksi tuo raskautuminen voi olla joillekin näin vaikeaa!!!!!
Tsemppiä kaikille ja Sannuli ja Kirma mikä teidän tilanne on :) ??
 
Juu, eipä tartte piinailla lauantaihin asti. Menkat alkoi eilen, eli kp 2 tänään. Nyt vain odotellaan soittoa klinikalta, että miten jatketaan. Kierto jäi 23 päivään, luteaalivaihe 12 päivää progesteronien kanssa, mutta ei yhtään tiputteluvuotoa. Jotain positiivista sentään ;)
 
Voi anteeks kun en ole ilmoitellut itsestäni :ashamed:, veenakin kysellyt..

Täällä mennään epävarmassa tilanteessa: pp9 viivanpaikka/aavistusviiva, pp12 haalean vaalea viiva, tänään päiväpissistä vaalea viiva apteekin omalla.

Mutta en ota onnitteluja vastaan, plussannut en ole vielä. Jotakin tuolla alakerrassa koittaa/on koittanut tapahtua, mutta pelkään kovasti, että on kemiallinen. Näillä piinapäivillä viivan pitäis olla jo selvä ja tumma. Oon löytänyt netistä vaan niitä juttuja, että pp14 viiva on heti hieno ja paksu, eikä se todellakaan nosta mielialaa. Aikaisemmat raskaudet olen testannut kun menkat kaksi päivää myöhässä ja molemmat vahvaa plussaa, että näistä vaaleista viivoista minulla ei edes ole kokemusta.
Aamulla kävin veritestissä, mutta labrasekoilujen takia saan tuloksen vasta maanantaina! Ja siihenhän on i k u i s u u s :headwall:
Ilmoittelen itsestäni sitten viimeistään tiistaina, viikonloppu ollaan reissussa ja maanantaina on iltavuoro ja labratulos tulee luultavasti silloin iltapäivällä, etten ehi koneelle.
Jatkan piinailua, huoh!

Mikä tilanne sannuli-81 ja pikkuvadelma?
 
kirma Toivotaan sinulle parasta että viiva vahvistuu.

Minä en ole käynyt veritestissä vielä, menen ens viikolla ja samalla tehdään uä. Eilen tein päivä pissasta CB testin ja raskaana sen mukaan olen. Pieni oireita on; pientä kuvotusta löytyy, nännit vähän turvoksissa, masussa kummaa juilintaa, mutta tämä vuoto ihmetyttää/pelottaa edelleen. Vuoto vähäistä mutta kuitenkin. Ei passaa vielä yhtään innostua... Siis ens viikolla selviää minun tilanne onko kohdussa enää mitään...sinne asti pitää jaksaa odottaa.

Mukavaa viikonloppua!
 
Sannulille ja kirmalle tsemppiä epäselvien tilanteiden kanssa! :hug: Kurjaa, että tuolla tavalla piinataan teitä kumpaakin.

kirmalle haluasin sanoa lohdutukseksi, ettei mulle tullut pp14 kuin aivan haalea viiva - ja vielä herkkään testiin! :kieh: Nyt kuitenkin tämä haalea plussa potkii vahvasti masussa. :heart: Ja eikös tässä meidän pinossa ollut joku muukin, Tiinuli?, jolla ei noi virtsasta tehtävät testit näyttäneet juuri mitään kunnon plussaa, mutta veritestin mukaan olikin sitten ihan vahva ja hyvä raskaus. Joten toivoa vielä on ystävä rakas, :hug: vaikka ymmärrän, että sen halun suojella itseään niitä huonompia uutisia varten.

Kovasti peukutuksia kaikille muillekin pinossa piinaileville! b=)d
 
Just, kun koneella vielä istun, niin voin samantien kommentoida sinulle pantalaimon, muistin, että sinulla oli haaleat viivat pp14, oli selattava tuhat ketjua läpi, että löysin sen plussausajankohtasi ;) ja tarkistin..näin oli.
Ja samaten tiinulin silloinen tilanne, tarkistin senkin ja testit näytti haaleaa, mutta hcg päälle 500.
Olette lohduttavina esimerkkeinä, jospas tämä tästä!
Se on muuten kumma, miten jotkut ihmiset jää täältä niin hyvin mieleen, että muistaa toisen tärkeät hetket, miten ne silloin meni. Iloista odotusta sinne :heart:
 
kirma: Niinpä, se on jännä, miten voi näin virtuaalisestikin synkata tosi hyvin. :) Heh, hyvä toi tuhannen ketjun läpiselaaminen, tuntuu kuin vasta olisin plussannut! :eek: :D Ja kappas, muistin Tiinulinkin tilanteen oikein!

Kiitos, ja kovasti pidän peukkuja sulle! b=)d Toivottavasti saat hyviä uutisia maanantaina!
 
Minäkin voisin viimein liittyä tänne pinoon, välillä olenkin käynyt täällä lukemassa kuulumisianne. Taustaa sen verran että esikoista yritettiin aikoinaan luomusti kaksi vuotta, jonka jälkeen toinen IVF toi tuloksen. Pakkaseen jäi 11 alkiota, jotka on kaikki siirretty tässä touko, elo ja -syyskuussa, mutta ilman tulosta. Nyt on pikkukakkosta toivottu jo puolitoista vuotta ja kolmas ivf alkaa seuraavasta kierrosta.

Peukkuja kaikille kovasti näihin koitoksiin! :)
 
Keskiviikko 7.10.



TOIVOJAT

verve.............11/06..................ivf vk41.......................7/30
maikkis123.....02/08, km 09/08....1.iui, puregon..........8/n.26
isabella81.........1,5v............menopur, pregnyl............11/27-32
Relish.............yli 2v............5.IUI,clomit..........................8/28
kaz...............07/08..........tutkimukset........................25/23-35
Mande...............5v. .............1.iui...............................27/36-41
pikkuvadelma....12/06, km 6/08.....ivf?, puregon..........31/?
Miukula.......yli 4v. ..........................?............................32/?
Pipopi..............07/08....................................................36/?
Ibu................07/08 .............hoidot alkamassa............41/33
sebu08.........1,5v...............3.ivf


Piinailijat

tvvo..................km 4/09, km7/09,1.ivf...................................pp2
shenda81........1v....................pregnyl, luget..............23/27, pp10
kirma..............9/06.....ku10/07, 2.IVF vko38...........37/n.28, pp20



Taustailijat

risupesä............4/06..........2.ivf
Irene80.............6/06..........1.ivf/icsi, km5/09
Rosetta.............7/07...........ivf
Plamsu75..........01/06........1.ivf, puregon,pregnyl,luget
UniUnna...........04/08.........clomit
Katriina77........10/07..........1 IVF, 3 IUI
astrid................4v..............1.IVF/ICSI
dreamer78.....03/08...........1.icsi/2. PAS
möhköfanttis.....pian 3v.,....hoidot alkaa
Himputti............2v................iui
Tamtam........yli 1v...............1.ivf
estelle..............05/07.........luget, tutkimukset


PLUSSAT 2009


2/09 Viol..................8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.............yk7........terot, km1/09
3/09 Pantalaimon....9/07......1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON.........5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81........................2.IVF
4/09 nuppu86.........n1v........tutkimukset
4/09 Veena............yk24.......luomu
4/09 millis1981.....................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio.................3/07.......2.IUI, puregon, pregnyl
5/09 perhone.........9/07.......luomu
6/09 kanella...........3/08.......luomu
7/09 Tinkerbelle.....yk14.......luomu, luget
7/09 kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09
8/09 jastu..............yk4........4.IUI, clomit, pregnyl
8/09 Rouva B.........3v..........1.ivf, km6/09, luomu
8/09 Taikapapu......3/08......ivf tulossa, luomu
9/09 Vadelmaunelma...syksy07...ivf
9/09 Alisa84...........2/08.......clomit, menopur, pregnyl
9/09 Sannuli-81.....10/07......3.IVF

 
risupesä jos ehdit korjata, niin mulla tänään on kp3, ja meillä alkaa 2. iui. Sain eilen lääkäriltä ohjeet, että pistokset alkaa taas kp5, ja sitten ensi viikon perjantaina kp10 uä. toivottavasti ovis ei osu viikonlopulle!

varovaiset onnittelut kirmalle, toivottavasti kaikki on hyvin. ja samoin sannulille, tsemppiä ensi viikon uä:n odotteluun :hug:

tsemppiä myös sebulle tulevaan inssiin!
 
Sannuli-81 voimia sulle! :hug: toivottavasti tilanne muuttuu paremaksi! :)

tervetuloa joukkoon mukaan sebu08 :)

risupesä mulla kierto yleensä 27-32pvä kunhan ehdit päivittämään...

itse olen täällä jo lomatunnelmissa kaikista vastoinkäymisistä huolimatta... kahden viikon loma tulee kyllä tarpeeseen, ei tarvii näyttää töissä hapanta naamaa ja leikkiä et kaikki on hyvin... en vaan vieläkään pysty ymmärtämään miten ne follit nyt kuitenkin lehahti kaikki kasvauun... taitaa jäädä ikuiseksi salaisuudeksi :LOL: toivottavasti kuitenkin "poistuvat" ensi kiertoon mennessä että pääsee aloittamaan piikitykset uudestaan... saa nähä miten jatkossa, jos ylistimulaatiota vielä seuraavassakin kierrossa, niin sit ilmeisesti lähetään ivf:ään.

mites muuten, kenelle kaikille olette kertoneet lapsettomuudesta ja missä vaiheessa? itse oon kertonu muutamalle ystävälle jo heti alussa (olivat tietoisia jo esikoisen raskauden ongelmista...), nyt mietinkin että milloin kertoisin äidilleni... välillä tekis mieli sanoo jokaiselle joka kysyy että kaikilla se ei vaan ole niin helppoa :LOL:

mutta mehän ei periksi anneta!!! pusketaan läpi hoitojen kiukulla, itkulla ja sisulla!!! :)

aurinkoista viikonloppua kaikille B)
 
Ibu
Kyllä nyt harmittaa.. KYSistä sanoivat elokuussa et pitää ilmoittaa seuraavat kuukautiset jotta voidaan varmistaa et kierronpäivät on kohillaan ku mennään pariskunta-ajalle ja aukiolotutkimukseen. Meillä ois ollut aika ens viikolla. Mä soitin sinne tänään, et kp 36 on tänään ja ei ole tullut kuukautisia. Raskaustesti nega eilen viimeksi. Perui ajan ja sanoi ettei mitään uutta aikaa saa ennen kuin kuukautiset alkaa.. Sanoi että sunnuntaina pitää tehdä raskaustesti uudestaan. En usko et raskaana olen, ku ihan menkka oireet on, ei muuta. Eikä testiin ole tullut edes haleaa viivaa.. täti vaan KYSistä sanoi et ei voi vielä olla varma koska niin aikaisin olen testannut eli kp 35?? En edes uskalla toivoa parasta, ärsyttää vaan ku eivät ees annan meidän tulla pariskunta-ajalle kuulemaan labra tuloksia vaan peruivat koko ajan ja EHKÄ ensi kuussa voitas päästä.. Sanoi ettei ole järkeä käydä aukiolotutkimuksessa eri kerralla. Mut niinhän tosi monelle on tehty et on eri käynnillä aukkari??
 
kirmalle ihan älyttömät onnentoivotukset!! voi kunpa se olisi totta, toivon sitä sinulle todella! Ilmoittele kun saat tuloksen maanantaina, täällä myös piinataan puolestasi.

Piinapäiviä mennään täällä, testaus olisi ensi viikon pe, mutta havaittavissa jo lieviä oireita tädin saapumisesta. Lääkäri hehkutti, että nyt on niin kaikki mallillaan, että nyt pitäisi onnistua..mutta pah. Samaan syssyyn sitten tuli tieto klinikan lopettamisesta, eli nyt sitten ruvetaan klinikan etsintään. Tosi harmillista.

Ibu: meillä tehtiin eri käynnillä, mutta olemme kyllä yksityisellä, joten onko verrattavissaa.
 
ai niin..ensin aattelin, etten kehtaa tulla tänne "puhumaan" tästä, mutta missäs sitten jos en täällä :) ei kai tämä sen kummempi juttu ole kun muutkin alapää hommelit liittyen hoitoihin.hah.

No kuitenkin, mua on viimesen viikon himottanut seksi ihan älyttömästi. siis jatkuvasti(!!) pitäisi saada. Ei siinä mitään, mutta meillä on nykyään seksi ollut pelkästään lapsen tekoa ja ei kauheesti ole viime aikoina innostanut (lue: varmaan viimeisen vuoden aikana), siksi tämä tuntuu niin ihmeelliseltä. Ja kyllä, ihan oma mies kiinnostaa :D Mietin siis, että voiko puregonilla tai pregnylillä olla osuutta asiaan? Lugesteronissa lukee ainakin että saattaa heikentää haluja, joten tuskin se se on. Vai voisiko olla raskausoire? :) Mutta tuskin on raskautta, sillä tämä alkoi jo viikko sitten. Eli hiukan jälkeen kun pistin pregnylin, joten eihän silloin vielä raskausoireita ole.

Olipa hiukan sekavaa.. mutta jos saitte kiinni ajatuksesta, niin onko kokemuksia tälläisestä?
 
Hei vaan kaikille!!

En ole itsestäni ilmoitellut, mutta kierto vaihtui jo uuteen. Viimeinen inssi meni siis harakoille. Nyt jään taustalle odottelemaan kutsua julkiselle puolelle IVF-hoitoon. Ensi käynti on mitä ilmeisemminkin joulukuussa, joten muutama kuukausi tässä nyt ainakin menee.. |O
Kuitenkin paaaaljon onnea plussanneille.. :flower: :flower:
Ja tsemppiä meille vielä sitä odottaville.. :hug: :hug:
 
Heissan! En olekaan hetkeen kirjoitellut. Mulla on menossa kp 4 tänään. Eilen alkoi puregon pistelyt. Kynä tuntuu helpommalta kuin olin kuvitellut. Mulla punktio siirtyi 16.10 ja siirto 19.10, koska synarela viivästytti menkkojen alkua.

Tsemppiä Kirma ja Sannuli piinaavaan odotteluun :hug:
 
Mulle on siirretty tänään yksi 8 soluinen top alkio. Pakkaseen jäi 4 samanlaista pakastettuna kahteen olkeen. Alkiot on 3 päivää viljeltyjä joten pakastuksen/sulatuksen kesto on heikempi kuin vähemmän viljellyillä. Testipäivä on 16.10. Nyt vaan odotellaan... :)
 
Ibu
jaahas. nega oli eilen testi kun tein kp 37. Tänään soitin KYSiin. Lisää labroja ja lääkäri määräsi lääkkeet kuukautisten aloittamiseen. Nyt siis kp 38 eli menkat myöhässä noin viisi päivää. Mietin vain, että eikö oikeasti kannattaisi vielä odottaa ja testata myöhemmin kun menkat esim. viikon myössä? Toisaalta en usko yhtään, että oisin raskaana kun ei edes haamua tullut eilen mut toisaalta kun ei koskaan oo näin paljon myöhässä olleet..

niin ja sanoivat tänään, että marraskuussa kun mulla on endo kontrolliaika niin miehen pitäs sillon tulla mukaan ni vois jotain jo miettiä tulevaisuutta ajatellen. Ei ne silloin sitä aukkaria tee ja sanoivat ettei se oo pariskunta-aika jne. Eli en ymmärrä miksei me vaan voitu huomenna mennä KYSiin ja aukkari ois ollut sitten myöhemmin???
 
Sannulille onnea plussasta!!!

Maikkis, onnea uuteen kiertoon!

Kirmalle onnea, toivottavasti asiat edistyisi parhain päin!

Isabella81, toivon puolestasi että noi extrafollit poistuvat ja homma "normalisoituu". Ei kuulosta helpolta tuo sinun tilanteesi (joka toivottavasti jo takanapäin)! :hug:

Pikkuvadelma, en tiedä, mutta HYVÄLTÄ kuulostaa! ;)

Mande, hyvä hyvä! Toivottavasti ahdistelit kunnolla! :D

Tvvo, onnekasta piina-aikaa sulle!


Ibu, kuulostaapa ärsyttävälle! Sinuna olisin hankala asiakas ja tivaisin ton saman kyssärin heiltä, mut tuskin se tosin enää mitään auttaa... :hug:

).( Siis argh!!! Nyt mulla jo toisen kerran tosi aikainen ovis, mikä on mielestäni tosi hyvä merkki. En vaan aavistanut, että jo kp 11 vois ovis tulla ja mulla olisi pitänyt olla aukiolotutkimus kp 13 joten ollaan käytetty ehkäisyä sen takia. Ja nyt kun tänään ovis sitten jo tuli, niin arvaatte varmaan että V&T%TTAA!!! Siis aukiolotutkimushan täytyy nyt perua ja hyvä selkeä ovis meni hukkaan. Oon ollut ihan masiksessa tässä pari tuntia. Tämä ja edellinen kierto ovat huomattavasti lyhyempiä kuin mulla konsanaan on ollut, ja tuntuu siis, että todella hyvä mahis jäi käyttämättä. Toivon sydämestäni, että samanlaisia "toimivia" oviksia ja kiertoja tulisi vielä jatkossa.

Musta tuntuu, että aina kun koen pettymyksen lapsettomuuteen liittyvissä asioissa, avautuvat "vanhat haavat" ja suren kaikkia menneitäkin takaiskuja samalla. Pakko myöntää että olen joka päivä surullinen lapsettomuudesta! Jos en tekisi töitä hyvän muun elämän eteen, olisin varmaan hyvin masentunut ja se taas johtaisi ongelmiin muualla, kuten parisuhteessa jne. Olen tosi tyytyväinen siihen, että pakotan itseni käymään koulussa ja elämään normaalia elämää, vaikka usein en siihen motivaatiota löytäisikään. Sieltä kuitenkin tulee niitä onnistumisen iloja, jotka auttaa jaksamaan.

Kohtalotovereita?

P.S. Jos joku muokkailee, niin mut voi heittää taustailijoihin listalta, tosin palaan varmaan ensi kuussa aktiiviseksi taas...

Kaikkea hyvää teille kaikille ja koittakaa jaksaa syksyn pimeydestä huolimatta!
 
Heips kiitos kun muistatte, mutta hyvää ei kuulu:'(
pp14 hcg 89, eli kemiallinen oli. Just niin kuin arvelin, kyllä sitä oman kroppansa jo melko hyvin tuntee ja pitkän palstailun ansiosta tietää, mille testiviivan pitää näyttää noilla päivillä. Pp14 hcg pitäisi olla yli 100, että raivostuttavan vähästä se jäi sitten kiinni. Ensin vähän annetaan, mutta viime hetkellä päätetäänkin ottaa pois. Ihan perseestä.
Testipäivänä pp16 viiva oli enää just ja just näkyvä. Pettymys oli silti ihan hirvee, vaikka osasin varautua pahimpaan, tuli itkeä tuhruttua pitkin päivää. Onneks oli vapaa viikonloppu eikä töihin tarvinnu.
Olikohan ne molemmat pienet koittaneet tarttua kiinni, kun hcg oli kuitenkin noin korkea? Kun muistelen, että joillakin on raskauskin lähtenyt noilla lukemilla :/ Lääkärin mukaan kontrollointia ei kuitenkaan tarvita ja mulla oireetkin loppu pp15. Luget lopetin pp16 ja tänään pp19 alko tuhruttamaan.

Nyt on sitten jatkot vielä epäselvää. Meillä kunnallinen kiinni maaliskuulle asti ja maksusitoumuksella on jonottajille luvattu yksi hoito yksityisellä, tämä oli meidän se hoito. Koitan ruinata meille vielä jatkot yksityiselle, me kun ei pas:iin meidän alkioilla päästä niin jospa antaisivat tehdä toisenkin hoidon vielä polin piikkiin. Huomenna soittoaika niin asia varmistuu, toivottavasti.

Tällä hetkellä tilanne tuntuu TAAS niin toivottomalle, "maho paska-olo" on kauhea. Jostakin pitäisi sitä onnentunnetta tähän elämään alkaa taas kerran kaivaa ja uskoa tulevaan. Mutta mistä? Tuota 3-vuotiasta olen halaillut ja pussaillut ja pitänyt hyvänä, mutta samalla sitä tulee tosi surulliseksi, kun mielessä pyörii koko ajan, että jos se jääkin meidän ainokaiseksi? Mies on positiivinen tulevasta, mutta fakta on, että meille on kaksi ivf:ää tehty, alkiot ei kestä pakastusta ja mä oon 31v. Ei kauheasti mitään positiivista.

Jään taustalukijaksi keräämään voimia ja uskoa onnistumiseen. Palaan linjoille toivottavasti jo kuukauden päästä, jos kolmas hoito alkaisi silloin.
Iloista syksyä kaikille :wave: , kirma
 
Kirma :hug: olen todella pahoillani puolestasi.
Julmaa on kun toiveet tuollaa herää ja sitten se ei olekaan totta!
ihan kamala olo varmaan sinulla.

Itse alan jännitteleen jospa ois tärpännyt, vaikka tiedän kyllä että se olisi lähes ihme.
Mutta jokainen teistä varmaan osaa asettua housuihini.... silti sitä aina niin toivoo..
Mutta tällä kertaa en kyllä testaa ennenkuin on reippaasti yli pisimmänkin kierron.....

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja muillekin!!!!!
 

Yhteistyössä