ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

Täältä myös kirmalle lohtuhali :hug:

Rosetta Selvittäisikkö mulle mitä meinaa "pitkällä kaavalla"? :ashamed: Kovasti onnea ja oikein munarikasta odotusta :D

Sannuli Täälläkin tosiaan piikitellään menopuria. Kauanko tai montako päivää ja millä annostuksella oot sitä aikasemmin piikitelly?

Pikkuvadelma Kovasti plussatuulia täältä puhaltelen ++++++++++ :whistle: Toivottavasti inssi tuo kauan kaivatun tuloksen :heart:

Risupesä Kiitos tervetulo toivotuksista :wave: Aijaa, tää pinohan on sit jo kauan ollu psytyssä?

Verve Kiitos lisäyksestä! =)

Estelle Äläs nyt vielä heitä kirvestä kaivoon :hug: Eikös olekin ihanaa opiskella sitä omaa unelma alaa. Ite valmistuin jouluna unelma ammattiini :D

Verve :hug: Toivottavasti ei nyt menkkoja enteilis. *Puhisee plussaa sinne*

tvvo Täällä oli kans tänään ultra ja munikset olivat kuin olivatkin lähteneet kasvuun, vielä pieniä olivat, joten piikittelyitä jatketaan ainakin 3pvää. Torstaina uusi ultra, jossa näkee, että saako viikonloppuna pistää irrotuspiikin vai jatketaan vielä piikittelyä.

Minkä kokosia teidän munikset on ollu, jotka ootte käyttänyt irrotuspiikkiä (siis pistos hetkellä)?

Voi elämä olisin onnellinen, jos ovis saatais aikaan. Se olis sitten toinen ovis 1,5vuoden yrityksen aikana :eek:
 
Heippa O-o-laiset!
Taidan siirtyä taustalle! Nyt on pp4 menossa, tosiaan saatiin kaksi solua kasvamaan ja irtoamaan. Kuitenkin mieheni ilmoitti, että hänellä on toinen ja jättää minut nyt kesken hoitojen. Eli en tiedä haluanko olla nyt raskaana vai en. Hoidot ei sit ainakaan jatku! :'(
Nyt toivon kaikille parempaa menestystä hoitojen suhteen. Näköjään meidän suhteen ei pitänyt sitä kestää!
Kiitos kaikille tuesta ja myötäelämisestä tämän lyhyen palstailun ajan!
 
Miukula :hug: :'( toi on kyllä paskinta mitä toinen voi tässä vaiheessa tehdä!! Onkohan se nyt ihan selvillä vesillä itekään mitä haluaa vai onko sille tullu joku kammoreaktio hoidoista.. toisaalta jos on jo joku toinenkin niin ei siinä varmaan tilanteelle enää juuri mitään oo tehtävissä :( Mutta toivotaan että löydät vielä jotain paljon parempaa, sellasta mitä oot ansainnu!

Alisa, juu on ollu olemassa jo kotvasen aikaa, ja tällä nimellä jostain viime vuoden kesästä lähtien :)
 
Miukula: Järkyttävää! :eek: Todella törkeä mies! :kieh: Sulla on varmasti tosi ristiriitaiset fiilikset tämän kierron suhteen. :/ Paljon voimia jatkoon, varmasti löydät vielä miehen, joka osaa arvostaa sua, ja seisoo rinnalla missä tahansa elämän myrskyissä! :hug:

Alisa: Mulla oli yhdessä ovulaationinduktiossa muistaakseni munis 19 mm, kun Pregnyliä käytettiin. Inssissä, josta tämä raskaus alkoi, oli sitten jo isompi, mutten kuollaksenikaan muista minkäkokoinen, yli 20 mm kuitenkin.
 
miukula no huh huh :eek: Kyllä loksahti leuka lattiaan täälläkin. Voimia sulle eteenpäin!
:hug:

Mulla huomenna punktio ja jännitystä ilmoilla. Eiköhän siitä selviä, enemmän jänskääkin se, että mitä saadaan ulos ja kuinka kelvollisia...

 
Miukula Voi ei.... :( Oikein paljon voimia tähän kiertoon ja loppuelämälle!

Mulle voisi listaan laittaa kp7/35 ja ottaa hoidot alkaa kohdan pois.. Taitaa mennä siten, että hoidot alkaa vasta yo-kirjoitusten jälkeen (kirjoitan ylioppilaaksi aikuislukiosta ensi keväänä, jos hyvin käy).. :)
 
Alisa: Pitkä kaava tarkottaa sitä että ensin laitetaan munasarjat lepotilaan sumutteluilla (Synarela) ja sitten vasta seuraavaan kiertoon alkaa pistelyt eli kasvatellaan niitä muniksia.
Lyhyessä kaavassahan hoito alkaa suoraan pistelyillä.
Pitkä kaava meillä varmaan on lähinnä siksi että tiedetään tarkemmin etukäteen milloin punktio ja alkion siiirto on.

Miukula: Voi ei, hirmuisasti voimia :hug:. Ihan järkyttävää miten noin voi tehdä :'(
 
Moikka!

Alisa84 Minä menen tosiaan huomenna o-ultraan ja jos kaikki hyvin niin huomenna aloitan menopurin pistämisen. Edellisissä ivf hoidoissa olen pistänyt 150IU oisinko jonkun 9 päivääja piikitellyt ja yhdessä inssissä 75 IU muutaman päivän ajan. Hyvin minulla on sillä munikset kasvaneet. Nyt on ensimmäiset kolme päivää 225Iu sit taas 150iu varmaan alkuannos siksi isompi kun nyt mennään pitkälläkaavalla.
Mikä hoito sinulla menossa?

Miukula :hug:
 
Tiistai 25.8.2009



TOIVOJAT
Sannuli-81..........10/07........3.IVF vk 37.............................5/29
möhköfanttis......pian 3v......PCOS.....hoidot alkaa..............7/?
astrid..................4v.............1.IVF/ICSI vko35....................13/28-35
kirma..................9/06..........ku10/07, 2.IVF tulossa...........15/n.28
Alisa84...............2/08...........clomit, menopur,terolut.........16/26-32
dreamer78...........................1.icsi...1. PAS/elokuu..............20/32-34
Miukula..............yli 4v. .........tamofen, puregon..................24/?
Mande...............5v. .............1.iui........................................25/36
Tamtam.............yli 1v...........5.IUI,clomit,pregnyl, km ........30/ ?
estelle...............05/07..........luget, tutkimukset.................31/32
kaz....................07/08..........tutkimukset.......................... 5/24-35


tvvo..................km 4/09, km7/09,1.ivf
maikkis123.......2/08...km 09/08....hoidot alkaa
Katriina77........10/07..........1 IVF, 3 IUI
Himputti...........2v.
Nallekarkki...........................lääkitys
wippii...............08/08
Pipopi..............07/08


Piinailijat

verve..................11/06, clomit, pregnyl, 3. iui..........28/30 pp13




Taustailijat

risupesä............4/06...........ivf, menopur,pregnyl
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Iines-74.............n.4v
Irene80.............6/06..........1.ivf/icsi, km5/09
Rosetta.............7/07...........ivf
Plamsu75..........01/06........1.ivf, puregon,pregnyl,luget
Vadelmaunelma...syksy07...IUI,menopur,pregnyl,terot
Relish...............1v10kk........iui, clomifen
UniUnna...........04/08.........clomit
shenda81........1v..............1.ivf/pas


PLUSSAT 2009

2/09 Viol..................8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.............yk7........terot, km1/09
3/09 Pantalaimon....9/07......1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON.........5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81........................2.IVF
4/09 nuppu86.........n1v........tutkimukset
4/09 Veena............yk24.......luomu
4/09 millis1981.....................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio.................3/07.......2.IUI, puregon, pregnyl
5/09 perhone.........9/07.......luomu
6/09 kanella...........3/08.......luomu
7/09 Tinkerbelle.....yk14.......luomu, luget
7/09 kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09
8/09 jastu..............yk4........4.IUI, clomit, pregnyl
8/09 Rouva B.........3v..........1.ivf, km6/09, luomu
8/09 Taikapapu......3/08......ivf tulossa, luomu

Päivittelin omaani :)



 
Kiitos kaikille tuesta!
Kyllä sitä kuitenkin toivoisi olevansa raskaana, kun tätä on niin kauan halunnut. Vaikka sitten yksin. Tuntuu vaan, että omalla miehellä on nyt kriisi, kun mielummin olisi nuori ja vapaa. Kyllä hän vielä huomaa, mitä menetti!
Tulen kertomaan miten testin kävi.
 
Voi vattu sentään, että ottaa päähän :headwall: Tänään testattu ihan puhdas nega herkällä testillä :'( ... huomenna on siis virallinen testipäivä pp14, mutta ei se siitä enää miksikään muutu! Testaan vielä aamulla ja sit soittelen klinikalle. Sieltä saankin jo sitten uuden ajan. Syyskuussa heti alkaa sitten ivf pitkällä kaavalla. Puntio suunniteltu viikolla 41 tai 42. Onneksi on jotain mitä odottaa. Tää on niin peestä :snotty: :'(

Alisa84 ja Sannuli-81: tsemppiä piikitykseen ja hyviä munistuulia!!

Eli tätiä odotellessa taas...
 
Ihan tosi iso kiitos teille kaverit, kaikki on meikää muistaneet halailla :hug:
irene80, kiitos!

miukula, kauheita uutisia sinulla :hug: En voi muuta toivottaa kun että kovasti jaksamista sinulle!

pikkuvadelma, toivotan onnea ja nopeaa piina-aikaa! Minulle lääkäri sanoi, kun folli oli epämääräisen muotoinen, että ovis olisi jo tapahtunut tai sitten kyseessä on kysta. Päältä päin kuulema näyttävät samalle. Että toivotaan ensimmäistä!

möhköfanttis, siis kolme vuotta tätä taistelua on täälläkin kestänyt..eikä näytä loppu vielä häämöttävän. Koitetaan jaksaa.

pantalaimon, jep, soittelin polille ja siellä tosiaan aukeaa lapsettomuuspuolen luukut vasta 1.3.:eek: , vaan kiireisimmät otetaan maksusitoumuksella yksityiselle. Ja meillähän tuo yksi muru jo on, niin on sanomattakin selvää, että me ei niihin hätätapauksiin kuuluta. Että omalla kukkarolla klinikalla ollaan. Lääkäri sanoi, että voimme sitten ens vuoden puolella millon vaan siirtyä takasin julkiselle, ei ole ongelmaa.

).( Asiat on edenneet ihan tosi nopsaa. Mentiin kuitenkin klinikalle silloin, kun meillä oli se siirtoaika varattuna, ja käytiin läpi uusi ivf. Hoito alkaa heti, punktio on suunnitteilla jo viikolle 38, eli reilu pari viikkoa enää! IIIIK!! Viikon päästä pitäis menkkojen alkaa ja sitten aletaan taas piikittää puregonia.
Lääkäri ultras ja kaikki näytti alakerrassa olevan ok, normaalisti olin ovuloinut kp9, heh. Nyt syön primoluteja, että kierto pysyy suunnitelmien mukaisena ja lisänä on zumenonit jarruttamassa luonnollista hormonitoimintaa. Nämä uutena käytössä, tämä taitaa sitten olla joku puolipitkä kaava millä mennään, nuo zumet kun ei lyhyeen kaavaan kuulu.

Lääkärin mukaan olemme edelleen selittämättömiä, soluja hänen mukaansa saatiin eka kerralla ihan normaali määrä (6kpl) ja se, että kato oli niin kova, on vaan huonoa tuuria.
Nyt hyvä mieli, innolla hoidon aloittamista odotellen :)
 
Lyhyesti yökuulumisia!

Miukula olen pahoillani! :'(

Verve, pahoittelut myös sinulle negasta, :( Ei auttanut plussatuulet sinne tuossa kierrossa, mut ehkä ne ehtii sinne kauas seuraavaa mahdollisuutta varten! :) Mä oon nääs ulkomailla ja täältä kestää hetken ennen kuin plussat ehtii kulkeutua tuulen mukana!

Alisa kiitos tsemppauksesta! *Kirves kohoaa kaivosta hitaasti tipahtaakseen sinne kohta taas kuukaudeksi* Hahah!:D

Listalle sellainen muutos (jota ei oo pakko lisätä, ellei oo muuta päivityksentarvetta), että mun kp:t jatkuu 34:n asti, koska ovis oli tässä kierrossa normaalia myöhemmin, vasta kp20.

Erilaisia outoja oireita muka olis ilmassa, mut niinhän niitä aina on... varsinkin piina-aikaan. :|
 
Vervelle pahoittelut negasta :hug:

Kirmalle tsemppiä ivf:n! Kiva että fiilikset on paremmat :)

Pikaisesti ).( Ovis ajoittuu välille eilen-huomenna. Eilinen tuli hyödynnettyä, vaikka tässä ei usko raskautumiseen riitäkään, niin eihän sitä silti ihan sattuman varaan kannata jättää ;) Tavallaan on sellainen olo, että ovis olisi voinut olla eilen, kun vähän siihen malliin jomotteli. Toisaalta useassa viime kierrossa mulla on rinnat kipeytyneet oviksen aikaan/heti sen jälkeen, mutta nyt niissä ei tunnu mitään. Eipä sekään tietty merkkaa mitään.

Tässä nyt on joka toinen pvä -tekniikka käytössä, mutta mietin sitä, että etenkin te joilla on miehessä (lievää) vikaa, niin onko lääkärit antaneet teille jotain ohjeita siitä mikä olisi sopiva väli yrittämiseen?

Mukavaa loppuviikkoa kaikille :)
 
kaz
Verve :hug: negasta

Maikkis123 Toivottavasti saatte oviksen hyvin hyödynnettyä

on: Vein eilen polille simppatulokset ja aukiolotutkimukseen on aika varattuna ensi viikon keskiviikolle. Tuloksia katsottuaan hoitaja sanoi, että voisihan tuota inseminaatiotakin kokeilla, mutta aikoi näyttää tuloksia vielä lääkärille.
 
kirma, teilläkin hoidot etenee kivasti. Tsemppiä uuteen hoitoon. Teilläkin taitaa olla diagnoosina selittämätön lapsetomuus? Meillä myös sama diagnoosi.

ON: Tänään käyty ultrassa ja sumuttelu oli tehonnut oikealla tavalla ja kaikki näytti hyvältä. Tänään saan aloittaa menopurin pistämisen ja ens tiistaina seuraava ultra.
Lääkäri oli taas hyvin toivekkain mielin hoidosta ja mekin kyllä olemme, eihän me kyllä luovuteta! Kolmas kerta toden saanoo!!
 
Hei kaikille!

Olen pitänyt hieman paussia palstailusta. Pikaluin sivuja läpi ja huomasin monta onnistumista, joten oikein paljon onnea kaikille tasapuolisesti. :flower: =) Uusia nimiäkin oli tullut monta, tervetuloa!! :wave: Kaikille pettyneille voimia. :hug: Miukulalle vielä erikseen :hug:

(.) Täälä menossa kp 2. Viime kiertoon piti tehdä viimeinen inssi, mutta olin muninut 4 munista, joten mitään ei tehty ja puputtelu kieltokin tuli kaupanpäälle.. :kieh: Nyt uusi yritys ja tällä kertaa ihan luomukiertoon. Lääkäri määräsi ensin puregonia, mutta itse tulin siihen tulokseen, että kokeillaan luomuna, kun kerran itsekkin ovuloin. Näillä eväillä mennään ja jos ei onnistu, suuntana on julkisen puolen ivf jono...
 

Yhteistyössä