Odotuksen odottajat!part II

Rouva Pikkumyylle jaksamista :hug:

Meea voimia myös sinulle!

millis1981 Mitäs siellä naikkarilla sanottiin, onko ruuhkaa vai pääsettekös IVF:ään? Alkaa jos itseäkin kiinnostamaan tuo IVF kun tuntuu ettei näistä insseistä o mihinkään...

Mutkin voisi kai laittaa sittenkin tuonne Toivojiin jospa vaikka jaksaisin nyt kirjoitella. Aina ku menkat alkaa ni tuntuu ettei jaksais yhtään mitään, töissäki on ihan rikki. Mut nyt on kp 8/25-28 ja mieli on jo parempi... On kyllä aika vaikea pysyä mukana keskustelussa, mutta yritän kovasti pysyä kärryillä.

Hyvää viikonalkua kaikille!
 
Rva Pikkumyy :hug: ja voimia.

Rosetta kiva kun käynti meni hyvin ja saitte jo paljonkin selkoa asioihin.

Lapseton82 En nyt oikein tiedä, että onko siellä naikkarilla ruuhkaa vai ei. Sairaanhoitaja sanoi, että soittaa mulle viimeistään ensi viikolla, että mitä tapahtuu ja milloin. En sitten älynnyt kysyä tarkemmin. Mutta odottaa siis täytyy vielä. Luulen,että ne odottaa myös mun miehen tuloksia, kun joutui käymään kromosomianalyysissa.
Oliko teille tehty jo monta inssiä? Täällä tosiaankin putoaa heti kärryiltä jos on muutamakin päivä välissä. :)
 
millis1981 Meillä on kaks inssiä takanapäin ja kolmas pitäs olla ens maanantaina. Eli tänää otin viimesen clomin, nyt vaan viikko pitää odotella ja toivoa et ovistesti näyttää plussaa joko ens su tai ma.
 
Tiistai 9.12.2008[/u]

TOIVOJAT


dreamer78..........................ivf/icsi.....................................5/34-38
jastu...................................clomit,pregnyl,iui....................8/28
pikkuvadelma....12/06.................clomit, luget...................13/30
mama-84.........12/06.........................................................14/28
anniette................................tutkimukset..........................20/28-29
Tähtisäde.....11/07.....menopur,pregnyl, iui, ivf 1/09.........20/25-28
rosetta..........7/07................tutkimukset..........................22/34?
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex............23/~43-79
Irene80............6/06..................2.iui, clomit,pregnyl.........23/28-32
Viol....................1v......................iui..................................24/28
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 1.IVF.....24/28-32 Veena............yk19..........3.iui, taukoa................................24/24-28
Jennyli............yk5...............clomit+terot.............................25/32
Meea........03/07, yk21......gonal-f+pregnyl+luget, 2.iui......26/30
Osiris...............3v.............puregon, pregnyl, iui..................26/28-29
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui............26/26-3
Gilmore...........kesä07.......................................................27/30-32
soja.................n.1v.......................2.ivf.............................28/28
Ansu82....vuosi.....glucophage,puregon,pregnyl,luget, iui......33/?
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa.................34/27-28
Moonex.................synarela,menopur,puregon, ivf............35/?
digi81..............2/07.............tutkimukset..........................39/29-34
haltia................2v...................ivf/icsi.................................?/?
kinky cat...................................icsi.....................................?/?
verve................2v..............................................................?/?
Hilma78....................................icsi.....................................?/?


Piinailijat
Jennyli pp9
Irene80 pp10
Viol pp10
Sannuli-81 pp11
soja pp11
Ansu82 pp11
astrid pp15
Meea pp15



Haamuilijat

astrid.............3v......clomit,menopur,pregnyl+inssi...........30/28-35


Taustailijat
Orion...................2v
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
kirma..................9/06......ivf alkuvuodesta
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07.......clomit+metut
Lapseton82........2,5v.......iui
risukasa-...........4/06.......orgametril,laparoskopia,ivf
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08, km 12/08




SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis............yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Velvet Kiss...11/07.........clomit, 1.iui
pilvilinna........9/07........luomu
stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui
surppi......................menopur,pregnyl,luget
miranda81....7/07....puregon,pregnyl,luget,iui


 
Rouva Pikkumyylle oikein paljon jaksamista! :hug: :hug: Siirsin sinut tuonne taustailijoihin, onko ok?

ON: Täällä menossa pp10 ja eilen iltapäivällä alko hirveet menkkajuilinnat, jotka kesti pitkälle iltaan asti. Ei oikein tienny, että miten päin ois ollu. Juilinnat jatkuu näköjään tänäänkin ainakin tän hetkisen fiiliksen mukaan. AARGH! Varsinaista piinailua! :kieh:
 
Rouva Pikkumyylle kovasti jaksamista raskaina aikoina :hug:

rosetta varmasti on mukavaa kuulla lääkärillä, että ongelmat on autettavissa. Luo uskoa tulevaan! =)

Tein aamulla testin ja viiva oli oikeastaan aika samanvahvuinen sen sunnuntain viivan kanssa. Näkyvä, mutta ei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Ei se oikein haamukaan ole, kun kuitenkin niin näkyvä,mutta... No,odottelen nyt sitten vaan, ei kai muutakaan voi.
 
Pikkumyy :'( :hug: Voimia teille !

Irene onko vuotoja vielä ollut ?

ON: Mulla meni niskat niin jumiin viime yönä, että pään liikerata on todella minimaalinen. Kävin lääkärissä aamulla ja lääkäri kielsi olla ottamatta mitään tulehduskipulääkkeitä, Panadol on ainoa ja sitäkin vain jos on pakko. Kyselin siltäkin vähän että koska raskauden pitäis näkyä, se sanoi että verestä n. 2 vkoa inssistä ja pissasta vasta sen jälkeen... Sain saikkua pari päivää, täällä sitä nyt kökötetään sohvalla niskat jäykkänä :(
 
Ansu: Ei ole vielä ollut. Ja pidänkin tätä vähän kummallisena kun mennään vasta kp23 ja kierto on sen 28 päivää, joten ei todellakaan vielä pitäisi alkaa. Mutta katsotaan nyt.
No sullehan iski oikein piinapäivät, kun kotona joudut istumaan =).
 
astrid onnea :hug: :) Eiköhän se plussa siitä vielä vahvistu :heart:

Täällä menkkoja odotellessa... :|

Mä kyllä keksin kaikki mahdolliset raskaus oireet mitä vaan löytyy :D
Vaikka todellisuudessa saumat tulla raskaaksi ovat tooosi pienet. No yrityksen puutetta ei ainakaan oviksen aikaan ollu :kieh:

Nyt odottelen jännityksellä miehen tulosta.. soitin sinne klinikalle, hakee paperit ja soittelee kohta takas. Mä oon niin varma, että siellä on ikäviä uutisia.
 
Olin taas vähän reissussa, tallinnassa oltin muutamat päivät.. Niin ei oo oikein tullu kirjoteltua.. eikä muutenkaan tiedä oikein ajatuksiaan.. nyt on pari päivää ollu taas niin sellanen olo että odottaa vaan niin et olis raskaana.. mut nyt on sellanen olo et vittu jaksaako koko lapsiprojektia kohta enää.. mitään muuta et saakaan tehdä kun odottaa,odottaa,odottaa..... :( ja se kärsivällisyys kun on mitä on..
 
Juu, helpotus sinänsä kun nyt sitten tiedetään mitä tehdään jatkossa.
Sanoi, että vaikka siemennäytteen uusisi ei luultavasti prosentit kohoaisi niin paljoa että esim. inssi tulisi kyseeseen. (kun miehellä siis meni toosi pitkäks edellinen pussien tyhjennys ennen näytteen antoa, kun ei tiedetty sitä toiseen suuntaan olevaa aika rajaa.. :ashamed: )

No nyt sitten näin.
 
Rva Pikkumyy: En tiedä mitä sanoa. Miten noin paljon ikävää voi sattua samaan osoitteeseen. Voimia teille paljon :hug:

Miranda: Toivottavasti ei mitään vakavaa ole kyseessä. Alussahan kai pieni vuoto on aika yleistäkin. Toivottavasti kyse siitä.

Anniette: Huh! Iso halaus :hug: En osaa muuta sanoa kuin että ainakin ICSIssä on paljon paremmat onnistumismahdollisuudet.
 
Moi siskot! Oli pakko tulla kertoon teille kanssani kauan odottaneille iloisia uutisia, toivon,että se toisi teille uskoa ja voimia....kun sitä tuntuu ettei se onni koskaan osu omalle kohdalle, mutta voi niin silti käydä, vaikkei yhtään enää uskoisi siihen. Eli varhaisultramme oli Väestöliitossa tänään ja saimme nähdä pienen ihmeemme sydämen sykkeen :heart: Itku tuli silmään meille kummallekin mieheni kanssa, kun sitä ihmettä pääsimme todistamaan. Kaikki oli siis mallillaan. Nyt vaan toivomme, että kaikki sujuisi jatkossaikin hyvin. Voimia teille jokaiselle hoitoihin ja tutkimuksiin, jaksakaa uskoa ihmeeseen:hug:

t. Stellina ja pieni joulusalaisuus rv6+5
 
Mulla sit tänään röörit aukes ihan kunnolla, eli mulle voi laittaa kp1!soitin tänään lääkärille ja meillä on jo maanantaina IVF info :) eli tammikuussa ois tarkotus sitten päästä alottaa IVF hoidot!yksi luomu kiero ehtii nyt sitten tulla väliin, toivon kyllä et siitä tärppäis, mut jatko ainakin selvillä! =)

oottako muuten kertonu teidän vanhemmille lapsettomuudesta ja hoidoista?itse oon miettiny jospa nyt kertoisin kun IVF todennäköisemmin tehdään... en jaksa uskoa enää luomu ihmeeseen!
 
Mulle voisi päivittää kp 4. Voisin tehdä kyllä itsekin, mutta en muista kuinka se tehtiin. :)

Meea Me ollaan kerrottu vanhemmille lapsettomuudesta ja yleensäkin hoidoista jo silloin, kun aloitettiin tutkimukset. Pelkäsin alkuun, että ne alkaa koko ajan kyselee kaikenlaista, mutta ihmeen vähän ovat onneksi kyselleet. Välillä jutellan, että missä mennään. Ollaan sitten varmaan samoihin aikohin IVF:ssä. :)

 

Yhteistyössä