Odotuksen odottajat! Osa III

Onnea Pantsu:heart: :heart: :heart: Varmaan olo on onnesta sekaisin :)

Irene: Meillä on suunnittelukäynti maanantaina että silloin varmaan ollaan viisaampia. Aikataulutus riippunee siitä mikä mun kierron pituudeksi tulee (näin ainakin sanoi hoitaja).

Tervetuloa pinoilemaan Riio. Katriina ja muutkin uudet :wave:
 
Valtavasti onnea plussasta, Pantalaimon! :heart:

) . ( Täällä aika matelee. Hoitava lääkäri antoi testipäiväksi pp16, mihin tuntuu olevan vielä järkyttävän pitkä aika... Masunippailuja ja kuvotusta on aika ajoin tuntunut, mutta molemmat voi hyvinkin mennä vanhojen, uudelleen aktivoituneiden vatsavaivojen piikkiin. Mulla nimittäin närästys ilmenee nimenomaan kuvotuksena ja oksettavana olona, ja monenlaisia muitakin vatsavaivoja on matkan varrella ollut.
 
Mahtavaa Pantalaimon, onnea sylin täydeltä!!! :flower:

Kylläpä tuntuu mukavalta kun jollain onnistuu, antaa vähän toivoa itsellekkin. Et ehkei se inssi sitten ihan turhaa ajan haaskausta ole. Voi vaikka onnistua... :D
 
Paljon, paljon onnea Pantalaimon! :flower:
Piristää kyllä todella paljon mieltä ja antaa toivoa, kun kuulee jonkun onnistuvan samassa projektissa. =)
Uusille tervetuloa! :wave:
Voisiko joku ihana siirtää minut piinailijoihin, menossa on pp2. =)
 



Perjantai 20.3.2009

TOIVOJAT

IVF/ICSI
dreamer78........................1.ivf/icsi huhtikuussa...............8/32
Irene80.........6/06.......1.ivf/icsi punktio 24.3.................9/28-32
Sannuli-81.........8/07..........1.ivf:n 1.pas.maaliskuussa...13/26-30
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa.............................14/?
millis1981.......................1.ivf/icsi..................................16/27-28
Veena............yk23.......1.ivf tulossa.................................21/24-28
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf vko14..........................30/n.28
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi................32/?
Tiinuli81......................primolut, puregon, 2.IVF..vko14......?/?
emily81.........07/07.......1.ivf/1.pas, gonal-f, pregnyl..........?/?
jenni-juulia.....2v..............1.ivf vko17.................................?/?

IUI
Taikapapu......1v.........2.iui, clomit, luget...........................3/?
Linnia.................2,5v....puregon, pregnyl.....................6/25-28
Pikku Myy -82......11/07.....1 IUI, clomit............................8/26-28
Plamsu75.....3v..............2.IUI, clomit............................13/28
jastu...................yk3..........clomit,pregnyl,iui...............15/30-34
Riio..........3/07.............puregon, pregnyl......................19/60-180
Rosetta.....7/07...1 IUI,clomit, menopur,pregnyl............22/30


Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Vadelmaunelma.....syksy07......clomit, terolut..................7/?
Iines-74..........................................................................8/27
astrid.................3,5v..................................................18/28-35
Tanjuska2107....1v2kk.......tutkimukset...........................?/?



Piinailijat
Tamtam.......yli 1v.............2 IUI, clomit, pregnyl...............16/?, pp3
Katriina77....10/07.............1 IUI.......................................?/?, pp5
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl.................pp9
ToivoaON......5v.......iui, metut+terolut+clomi+pregnyl.....pp11
Evenstar.............yk2.........metut,clomit.....................28/26-79, pp12
verve..........11/06..........1.iui, clomit, pregnyl...........27/29-34, pp14




Haamuilijat

tvvo..................................gonalF, pregnyl, luget.............25/?, pp14




Taustailijat
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
risupesä.............4/06.....orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
digi81........2/07.............tutkimukset


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7....terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
 
Ultra kuulumisia tulin kertoilemaan virtuaalikavereille =)
Uä:ssä oikealla folli kasvaa 1mm per päivä kuulema hyvä tahti. Nyt kp 12 oli follin koko 14mm ja limis 8mm..Huomisesta aloitan dg digitestillä bongaamaan ovista ja sit ku + niin varataan siirto aika. Varmaan ovis tuossa ens viikon alussa... tai sit ei tuu ollenkaan jos huonosti käy..sit siirtyy ens kuulle. Toivottavasti ei näin käy. Punktio sekottaa vielä vähän kait kiertoa...

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!
 
Aamulla tehty positiivinen raskaustesti tai sis luulen sen olevan positiivinen. Aamulla viivan näki (oli kyllä vaaleanpunainen) juuri ja juuri, tunnin kuluttua se oli tummennut. En sitten tiedä onko roskisplussa vai ei, sen näkee sitten. Eilen tuhrutti aivan kirkkaan punaista limaista vuotoa ja oli kipuja. Tänään kipuja ei ole ja on tullut hieman ruskeaa tuhrua. Jos ei menkat ala niin uusinta testi sunnuntaina.
 
Mulla on tänään kp14 ei kp13 niin kuin listassa lukee.. Huomenna sitten inssi täälläpäin.. Pregnylin pistin tuossa yhdeltätoista.. jotenki jänskättää niin taas toi inssi ja toivoo että onnistais.. mutta mutta mä tuun ilmoileen lisää sitten huomenna.. :)
 
Ihania uutisia täällä! :heart: Onnea kovasti plussanneille!

Itsellä ei sitten tänään vieläkään oviksesta tullut mitään merkkejä tikkuun, vielä hento toivo elää, että se viiva sinne aamulla ilmestyisi ja voisi inssiin huomenna suunnata, mutta... :'(
 
Kiitokset tervetulotoivotuksista ja listalle laitosta :)

Onnea Pantalaimon!!! Fiilikset on varmasti uskomattomat!
tvvo, toivotaan, että menkat ei ala, vaan uusintatestiin pärähtää megaplussa!
Voi, olen niiiin iloinen, kun täällä on näitä plussauutisia!!! :) :) :) Ja aurinkokin hymyää täysillä ulkosalla!
Jastulle onnea inssiin (Perässä tullaan toivottavasti jo ensi viikolla!) ja ToivoaONille testiin!
Sannuli-81:lle ahkeraa follin kasvattelua! (Täällä tehdään samaa...)

(.) Huomenna pääsee taas ultraan ja labraan. Jospa folli ois jaksanu kasvaa...! Mitään ihmeellisempiä tuntemuksia ei kyllä ole ollut tänä pistelyaikana. Edellisestä muistan kaiken maailman nippailut ja paineen tunteen alavatsassa.
Jos tuonne listalle joku taitava haluaa päivittää mun kiertotietoa, niin nyt on kp18 ja kierron pituuteen voi laittaa vaikka 60-180... Kiitokset!

Leppoisaa keskiviikkoa kaikille, aurinkoisia ajatuksia ja jaksamista eteenpäin!!!
 
tvvo: Oi, oi! :) Jos testiin viiva tulee, niin kyllä sitä hormonia on! Mulle tuli tiistaina tosi tosi hento viiva, ihan aavistus vain ja tänään sitten oikein kunnon plussa, ei mitään epäilystäkään. Joten peukut on sun puolesta pystyssä! b=)d Muista, että monilla tulee alussa tuhrua, ja kaikki menee silti hyvin. :hug:

ON: Soitin TYKSiin ja huomenna menen labraan verikokeeseen. Iltapäivällä saan tietää tuloksen. En osaa yhtään pelätä. Nyt vain haluan nauttia tästä onnentunteesta, oli se sitten kuinka pysyvä tahansa. :saint:
 
Pantsu ja tvvo Onnea teille kovasti!! :heart: :heart: :heart: tvvo, sun plussa varmasti vahvistuu kuten teki Pantsunkin :)

Tervehdys Katriina77 :wave:

ON: Mä en ole uskaltanut tehdä testiä vielä :whistle: Oon ihan hannari! Ihan on menkkamaista kipua alamasussa ja alaselässä, plaah :/ Huomenna sit olis se "virallinen" testipäivä eli pp14. Saa nähdä miten uskallan jos ei täti tuu jo sitä ennen.
 
Paljon paljon onnea Pantalaimon ja kiitos tervetulotoivotuksista!!

Tänää nyt sitten oltiin ensimmäisellä käynnillä lapsettomuuspoliklinikalla julkisella puolella. Meidät laitettiin Tampereelle jonottamaan Mikroinjektiohoitoon ja sitä odottaessa kokeillaan Inseminaatiota + Clomit, joka käynnistyy seuraavasta kierrosta. Tällä hetkellä kieto 8/26-28. Käyn aina sairaalassa ultrassa että sielä kasvaa munasolu ja sitten sen perusteella ruiskutellaan =)

Minut tutkittiin: otettiin papa- ja Klamydia-koe seka ultrattiin + munatorventutkimus... :x Oli aika karsee kokemus, voi sitä kivun määrää!!!! Huh huh!

Seuraavassa kierrossa verikokeita. Ultrassa näkyi, että minulla oli oikealla puolella monta munarakkulaa ja vasemmalla puolella pari, että minun kohdalla ainakin vielä näyttäisi olevan kaikki kunnossa, kun munatorvetkin toimi niinkuin pitääkin, katotaan mitä verikokeet sanoo sitten... Mieheni tilaa seurataan joka kerta kun se tuo Inseminaatiota varten tavaran, koska hyvin liikkuvia Jamppoja tosiaan on erittäin, erittäin vähän.

Näillä mennään ja munatorventutkimuksesta toivutaan... :$
Kuulemma vähän samalta tuntuu synnytyksen supistukset... ou maigaad! :/
 
Eli tein ovistestin siihen tuli 2 viivaa, testiviiva on aavistuksen haaleampi, kuin kontrolliviiva. Olen eilen tehnyt myös ovistesti, mutta silloin ei tullut mitää.
Siksi tein ovistestin, koska raskaustestit loppu ja olen lukenut että ovistesteillä pystyy kans testaa raskautta. Mene ja tiedä..

Mulla yleensä ei kyl näy ovistesteis mitää... Vaikka PCO onkin..

Eli olisko tää nyt sitä sitten?? Vai nouseeko LH-taso ennen menkkoja??

Huomenna verikokeesee. Täällä on tk niin persiist, että ne yrittää säästää kaikes. Ja oli hommansa, että sain edes lähetteen verikokeesee.
 

Yhteistyössä