Odottavia aiteja Englannissa?

Asun Luoteis-Lontoossa. Lahella Harrow:ta. Missa pain sa asut?
Juu, syyskuun alussa ilmeisesti.
Soitin tanaa laakariin ja ne ei huolineet mua sinne viela???
Sanovat etta soita parin viikon paasta uudestaa etta kun on vk 8 menossa??
Tiedatko mika tapa taalla on?

Heips!
Mina olen Lontoon ulkopuolella Essexissa.
Itse olen menossa ultraan 11. paiva, mutta olen yksityisella. Jos eivat ota sua sinne aijemmin niin eikai sille mitaan voi..

Minkalainen olo sulla on muuten??????? :whistle:

No vissiin tanaan 4+4 vasta siis. Sulla kanssa?? Mua narastaa ihan sikana, pala kurkussa olo tuli tanaan ekaa kertaa =) ja joutuu nieleskelemaan vedet silmissa, jippii =) Tooosi arat rinnat, veskissa ravaan, pikkasen vasya..
Oisin massussa joskus "repii"... siis aivan IHANA olo kertakaikkiaan, olen aivan onnesta sekasin :heart: Mietiskelen tassa oireiden aikaisuutta, ei mulla ekalla kertaa nain aikasin alkanut :whistle:

Juu foolihappoa ihmeessa! Ma otan semmosta kun Pregnacare, siina on se mukana, sita saa Bootsilta ja kaikista apteekeista ja supermarketeista myos :)
Sa oot sit mua edella, oisko sun LA jo elokuun lopulla, vai?
Tytto mulla on. Toivotko sa jompaa kumpaa erityisesti?

Heips!
Mulla on nyt valilla paha olo ja eilen en paassy ylos sangysta ennen puolta 2. Vasytti niin paljon. Ja iltasin vasyttaa normaalia aiemmin.
Mitas sulle?
Osaisitko muuten antaa jotai vinkkeja liikunnasta?
Monet on sanonu mulle ettei sais teha mitaa ennen 3kk.Olin joulukuussa flunssassa ja en tieda uskallanko lahtee nyt liikkumaa.

Heippa!

Taalla kanssa yksi odottava aiti Englannista, asustelen lansi-Lontoossa ja 27. raskausviikko meneillaan.

Huomasin, etta pikku smurffi kyseli liikunnasta, en ole kuullutkaan, etta ennen 3 kk ei saisi tehda mitaan. Pain vastoin liikkumaan kannustetaan ja ennen puolta valia voi kuta kuinkin liikkua ihan normaalisti. Kannattaa tietysti viela tsekata omalta laakarilta, mutta mulle ei ainakaan missaan vaiheessa annettu mitaan rajoituksia, varsinkin kun olen ollut kova liikkumaan jo ennen raskautta. Nyt tietysti sykkeita pitaa seurata ja jotkin liikkeet eivat ole sallittuja, kuten selallaan maaten tehtavat ja ei mitaan, missa nostellaan paljon painoja paan ylapuolelle.

Toivottavasti teilla raskaudet etenevat mukavasti. :)

Hei taas ja hei MHM!!
Itse ajattelin jatkaa uimista, ihan semmoista kevytta vaan. Se vahvistaisi toivottavasti selkaa myos ison masun kantamista varten ;)
Itse olin viime raskaudessa ns mammajoogassa ja se oli kivaa, suosittelen lampimasti :) Olen kaynyt koko syksyn salilla ja uimassa mutta nyt taidan jattaa salin valiin ja keskittya vaan siihen uimiseen. Sykkeen ei kuulemma tulisi kohota 140 yli tai jotain semmoista.

Otan yhden paivan kerrallaan vaan, ja odottelen perjantain ultraa toiveikkaana.... :whistle:

Hei Ilona G!

Juu, huhtikuussa olisi pikkuisen maara syntya. Masu on kasvanut ihan kivasti, mutta on viela silti aika kompakti. Kovasti odottelen, etta se tasta viela venahtaa =)

Saitko sa sun ekan lapsen myos taalla Englannissa?

Hei taas!
Juu esikoisen sain taalla myos.
HMH, odotatko poikaa vai tyttoa, vai tiedatko edes? =)
Itsella oli eka ultra, ja siella siis oli se ruskuaispussi, ja kolmen viikon paasta uusi ultra missa sitten nahdaan vauva ja sydanaanetkin =)
Kamala odotus mielestani, mutta kuulemma ihan rutiinia, eika nyt (rv6) edes katsottu muuta kuin se etta "vauva" on oikeassa paikassa.

Mites sulla menee Smurffi?

Kiitti liikunta vinkeista!

Mulla on ollu paha olo melkein joka paiva. Ei okseta mutta vaan sellanen aklo olo.

Mulla on eka aika 28.paiva ja pyysivat tulemaan ajoissa kun antavat jonkun "maternity packin" johon tutustuttava ennen laakaria. Tietaako teista kumpikaan tasta?
Ja mita siella ekassa laakarissa tapahtuu kun oon sillon rv:lla 9?
Sulla, Ilona, ilmeisesti seuraava aika kanssa rv9?

Mites teilla muuten?

Yhteistyössä