Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kyllä kovin houkutteleva.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kyllä kovin houkutteleva.
liian laiha?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Pitääkö tässäkin asiassa vittuulla mulle? Ja sitte mulle sanotaan, että mulla on asiat huonosti ja mulla ei ole elämää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kyllä kovin houkutteleva.
liian laiha?
Ei vain näytä hyvänmakuuselta.
Pitääkö tässäkin asiassa vittuulla mulle? Ja sitte mulle sanotaan, että mulla on asiat huonosti ja mulla ei ole elämää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kyllä kovin houkutteleva.
liian laiha?
Pitääkö tässäkin asiassa vittuulla mulle? Ja sitte mulle sanotaan, että mulla on asiat huonosti ja mulla ei ole elämää.![]()
ei, ei, ei... tarkoitin kylläkin, että ei oo houkutteleva tuo kakku kun on lliian laiha... otit sitten ittees, vaikka kakusta puhuin, sori...
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kyllä kovin houkutteleva.
liian laiha?
ei, ei, ei... tarkoitin kylläkin, että ei oo houkutteleva tuo kakku kun on lliian laiha... otit sitten ittees, vaikka kakusta puhuin, sori...
joopajoo sä taidat olla haravan kimpussa aina..sama kirjoitustyyli.
Alkuperäinen kirjoittaja .........:on kyl hieno, mutta en mun ainakaa tekis mieli tollasta syödä. Jos joku tekis kaljamahasesta ukosta kakun, niin tekiskö sitä mieli syödä?ei..
Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:Alkuperäinen kirjoittaja .........:on kyl hieno, mutta en mun ainakaa tekis mieli tollasta syödä. Jos joku tekis kaljamahasesta ukosta kakun, niin tekiskö sitä mieli syödä?ei..
vauvamasu on ainakin mun mielestä houkuttelevampi kuin kaljamaha...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kyllä kovin houkutteleva.
liian laiha?
joopajoo sä taidat olla haravan kimpussa aina..sama kirjoitustyyli.
Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:Alkuperäinen kirjoittaja .........:on kyl hieno, mutta en mun ainakaa tekis mieli tollasta syödä. Jos joku tekis kaljamahasesta ukosta kakun, niin tekiskö sitä mieli syödä?ei..
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:Alkuperäinen kirjoittaja .........:on kyl hieno, mutta en mun ainakaa tekis mieli tollasta syödä. Jos joku tekis kaljamahasesta ukosta kakun, niin tekiskö sitä mieli syödä?ei..
Mutta haluatko sä syödä sitä?![]()