Odottajat Turku + lähialueet!

:wave: saisinko liittyä seuraan, vaikka paikkakuntana ei olekkaan Turku vaan Salo?? Olen tuolla helmikuisissa jonkin verran kirjoitellut mutta voisihan sitä tätkin ketjua seurailla kun välimatkaa on vain sen 50km ja turkuun on useasti asiaakin :)

Eli jos kelpaa joukkoon niin
Hohto - 23v. - 2.lapsi - poikalupaus - 3.2.2012
 
Heippa kaikille!

Tervetuloa hohto! Mukaan vaan :) Lisään sinut listalle kun ehdin.

Nyt tulee pelkkää ) . ( Ja kopsaan kaikkiin seuraamiini keskusteluihin saman.

Tää mamma tuntee itsensä tosi onnelliseksi, hymyilyttää koko ajan. Tänään käytiin rakenneultrassa ja kaikki näytti olevan meijän töpsykällä hyvin, hän oli syönyt hyvin ja kasvanut hyvin kun vastasi viikkoja 20+5, vaikka mulla viikkoja nyt 20+3. Ja saatiin varma poikalupaus. Oon salaa toivonu koko ajan poikaa ja ultraajan mukaan ihmeitä pitäs tapahtua jotta se ei poika olisi. Ruudulta näytti kuvaa pienen alakerrasta ja ei siitäkään paljoa epäselvyyksiä jääny, itsekin osasin katso.

Työnimi muuttui siis kertaheitolla.

Epa ja Jokke 20+3 :heart: (20+5)
 
Onnea Leeniliinille tätäkin kautta! Ja epalle hyvistä ja toivotuista ultranäkymistä! Ensi viikolla käy muut päivät paitsi ke tai pe. Mennään toivon mukaan ke ekaa kertaa vauva uintiin :) Mä oon jo nähny tästä painajaisia: olin menossa vauvan kanssa uimaan ja olin jo vetäny itteni alasti suihkua varten, mut sit ne kaikki muut mammat kaivokin kirjat esiin ja sanoivat että tämä on lukupiiri :LOL:
 
Paljon onnea synnyttäneille, ihana synnytyskertomuskin (aika samanlainen kuin omani):)

Meillä jo menossa rv32 ja jotain. Sokrut on pysynyt ruokavaliolla ja tablettihoitoisella lääkityksellä ihan kondiksessa, välillä jopa erinomaiset arvot.

Jäin saikkarille viikko sitten kuitenkin kun en saa öisin nukuttua ja edelleen on aika flunssainen olo koko ajan. Esikoinen on alkuviikon hoidossa ja loppuviikon sitten temmellämme kotosalla. Päätös oli minulle vaikea, mutta oikeasti tarvitsen nyt rauhaa kerätä voimia tulevaa koitosta varten. Saa jäädä sitten kotiin kokonaan kun sisarus on syntynyt:)

Paino on pudonnut rd-diagnoosin jälkeen kolmisen kiloa, mikä on kyllä ollut tosi kiva juttu, lähtöpainoa kun oli reippaasti. Enemmänkin sais lähteä mun puolestani.
 
heippa!

Täällä käyty tänään neuvolalääkärillä ja huonoja uutisia sen suhteen että töissä olisin loppuun asti. Kohdun kaula lyhentynyt, seuranta ultraan torstaina sen vuoksi ja sairaslomaa 18.12.11 asti.

Pissa ja verenpaineet ok, minulla 137/88, Sf mitta 24cm, ja vauvan liikkeet ++ ja syde 140. Painoa oli tullut 2,5kg :D hui! (kokonaisuudessaan 8kg) Eli muuten kaikki hyvin. :) Onneksi.


Epa ja Jokke 21+1
 
Uusia treffejä ei sitten vissiin ole sovittuna? Mites tulevalla viikolla?

Ne, joiden lapsi on jo ulkopuolella, voivat mennä Marakattiin vauvakahvilaan huomenna maanantaina klo 10-13. Olen kyllä itse sen verran flunssainen, että saattaa jäädä väliin :(
 
Minä en varmaan jaksa enkä pysty tulemaan tulevallakaan viikolla :(

Täältä tulee omaa napaa:
Siis mullahan oli neuvolalääkäri kovien supisteluiden vuoksi ja tulehdukset tms. tutkittiin labroilla eikä mitään löytynyt.Kävin torstaina tarkistusultrassa ja ainakaan tilanne ei ollut pahentunut. Silti kovat rasitukset kuten imurointi tai lenkit koirien kanssa kielletty, myös autolla ajo ja kyydissä olo koska "tärisyttää" kohtua. Mutta siis muuten ihan oman voinnin mukaan mennään. :)

Nyt on päässyt jo vähän rauhoittumaan kun "stressikin" ohitse. Täällä Rouviinnuttiin pe 11.11.11 n. klo 16.45. :heart:

Epa ja Jokke 21+6
 
Paljon onnea Epalle :heart:

Mietin tässä, että oletteko FB:ssa? Jos siellä olisi helpompi sopia niitä treffejä jos käytte siellä useammin? Ja ehkä sekin voisi helpottaa asiaa kun näkee ihmisten naamat. Siellä voitais myös jakaa kuvia syntyneistä ja keskustella ehkä henkilökohtaisempiakin asioita, jos perustettaisiin sellainen suljettu ryhmä meille..?
 
Onnittelut Epalle! Ja onnea Leeniliinille lapsen syntymästä!

Mulla on nyt rv 33+4 meneillään ja on alkanut tulla kipeitä supistuksia rasituksessa. Mäkin sain samantyyppiset ohjeet neuvolasta kuin Epa eli kaikkea turhaa rasitusta tulee välttää. Vein tänään virtsanäytteen labraan, josta testataan tulehdukset ja keskiviikkona on vielä ylimääräinen ultra, koska sf-mitan kasvu oli hidastunut. Odotan nyt sitä ultraa ja toivon, että kaikki olisi siinä hyvin.

Leeniliinin ehdotus suljetusta fb-ryhmästä kuulostaa mustakin hyvältä.
 
Salattu ryhmä luotu! Eli kukaan ei näe ryhmää profiilissanne tai kommenttejanne sinne. Laittakaa tänne Kaksplussaan yksityisviestillä minulle ohjeet FB-profiiliinne (nimi ja jos on useampia samannimisiä niin myös tuntomerkit), niin kutsun teidät ryhmään.

Nyt vaan kaikki mukaan niin saadaan aktiivisempaa keskustelua aikaan odotus- ja vauva-asioista :) Halukkaiden kanssa voidaan tosiaan sitten jossain vaiheessa tavatakin.
 
Moikka!


Tänään oltiin neuvolassa ja saatiin kelalaput täytettäväksi. Olen ne melkein päivän aikana täyttänytkin. Oli se huisaa saada lääkärintodistus jossa luki että raskautesi on nyt kestänyt 154 päivää.

Onko jollain muuten tietoa että kun mun sairasloma kestää yli 28 päivää niin maksaako kela sen jälkeen mulle sairasajanpalkan vai maksaako ne työnantajalle ja työnantaja minulle? Vai pitääkö sitä itse hakea, olen ihan pihalla!

Epa ja Jokke 22+1
 
Tervetuloa Minnuli_90!! :wave:
Tietosi on lisätty listalle :)
Meillä on myös salattu ryhmä fb:ssä eli kukaan ei näe ryhmää profiilissasi tai kommentteja sinne. Laita tänne Kaksplussaan yksityisviestillä Leeniliinille ohjeet FB-profiiliisi mikäli haluat (nimi ja jos on useampia samannimisiä niin myös tuntomerkit), ja kutsuu hän sut ryhmään.

Epa ja Jokke 23+0 *POKS* :heart:
 
Heipsan!

Täällä juuri tiensä näille sivuille löytänyt esikoistaan toukokuussa syntyväksi odotteleva 24-vuotias äitikokelas Kaarinasta! Olisi kiva liittyä porukkaan ja jakaa tuntoja ja mietteitä muiden odottavien kanssa! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
Jee! :)

Täällä mennään vko 18+5 tässä vaiheessa kun on niin pitkä aika viime neuvolakäynnistäkin jo! Torstaina olis 3. käynti neuvolaan ja kaappaan ukkelinkin sinne mukaan. Laskettu aika on 3.5 eli toivottavasti ei tarvii tehdä vappusuunnitelmia! :D

Ensi viikolla olis rakenneultrakin kun Tyksis oli joulukuu niin täyttä ettei lähemmäs viikkoa 20 löytyny tilaa ? :D Jännä nähdä pikkanen pitkästä aikaa!
 
Tervehdys! Tulisin listalle mukaan, vaikka vielä alussa mennäänkin. Olen 29-vuotias turkulainen, 6+1 ja laskettu aika 29.7. Ensimmäistä odotetaan ja vaikea sanoa, kumpi on enemmän pähkinöinä, minä itse vai mieheni..
Neuvolaan soittelin saman tien, kun testi plussasi ja olin tosi hämmästynyt, kun hoitsu varasi mulle samalle viikolle aikaa, 4+3.
Innoissamme olemme tottakai, kun lähes vuoden päivät oli yritetty. Toivotaan, että mallikkaasti jatkuisi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä