Odottajat Tampereen seudulta!

Mekin olisimme 1v tytön kanssa mielellämme tulossa mukaan tapaamiseen. Olemme nyt molemmat sairaina, mutta emmeköhän ensi viikolle jo parane. Ehdotetuista päivistä ma & ti meille sopii hyvin tapaaminen. Maanantaina menemme klo 17 muskariin eli klo 15 jälkeen menee meille liian myöhäiseksi. Tiistaina yritämme ensimmäistä kertaa MLL:n perhekerhoon, vaikka se sattuukin ensimmäisten päiväunien aikaan. Katsotaan, kuinka menee.
 
Mäkin oon nyt ollu viikon jo äitiyslomalla, joten tapaaminen vois olla kiva. Tiistaina mulla on neuvolapäivä, joten se ei oikeen sovi, mutta katselen sillä silmällä muita ehdotuksia :)

memmmeli: onko sulla vaihdettu laskettuapäivää kun oot tuolla lokakuisissa kuitenkin edelleen mun kans samana päivänä :)

T: Manna* ja Mytty 35+6
 
En ole täälläkään aikoihin käyny, kun vauva on pitänyt kiireellisenä. :D Ja tämä synnytyksestä palautuminen on kestäny, toivotaan vaan tässä ettei enää tulisi takapakkia. :)

Minä en ainakaan tänään ehdi tapaamiseen, kun on neuvola. Ja huomennakin menoa. Mutta mielelläni olen tulossa tapaamisiin ja minulle ehkä illat paremmin sopii kun auto on luultavasti käytössä. :)

Itselläkin olisi tuo mammajumppa kiinnostanu, mutta kehtaako sinne enää edes tulla? :eek:
 
memoire: tietenkin sinne kehtaa tulla jumppailemaan, sellaista rauhallista se on ja varmasti hyväksi sulle jos sula on ollut vaikea palautua synnytyksestä. Ei se ole ainoastaan raskaana oleville vaan myöskin just synnytyksestä palautuville..

vitsit kun tää vuodelepo rajoittaa liikkumista, haluaisin kyllä kovasti jumppaan ja tapaamisiin.. mutta heti huomaa kuinka olo heikkenee tosi kovasti jos käy vaikka kaupassa ja on jonkin aikaa seisaltaan.. :( katsotaan mikä mun tuomio on huomenna neuvolassa, että pääsisikö keskiviikkona jumppailemaan..
 
Ketä on tulossa Sammon koululle jumppaileen keskiviikkona 19:00? Nähdäänkö siinä aulassa 18:45? Mä olisin nimittäin tulossa kokeileen et pystynkö enää sitäkään tekeen. Pitkiä matkoja ei ainakaa enää voi kävellä ku supistukset tekee kipeetä :/

Ja sopisko joillekki torstaina näkeminen esim. puistossa aamusta 10:00 maissa tai sitten 15:00 jälkeen jossain kahvilassa?
 
mä koitan tulla jumppaan jos vaan jaksan. jotenkin vetämätön olo ja toivoo vaan että vauva jo syntyis...

torstaina poika on päikyssä eli puistoon en viitsi itsekseni lähtee ja illalla en pääse.. perjantai-aamulle voisi jotain miettiä jos halukkaita on..?

muuten leikkipaikallisia kahviloita on abc-asemat (paitsi kaleva) vaatii kyl varmaan auton että sinne viitsii lähteä.
 
kiva kun nostelit :) itse en kovasti viitsi mitään ehdottaa, jos käykin niin etten pääse tulemaan..olo alkaa oleen jo aikas kaamea vaikka viikot vasta 36+5. saataiskohan me huomiseksi jotain järkättyä tuolla marraskuisissa ja täälä yhteensä..? :)
 
heippa, tapaamisista kiinnostunut yks kypsempään ikään ehtinyt toista lastaan odottava :) Kuinka moni täällä käy tuolla Tajun mammajumpassa? Mä käyn säännöllisen epäsäännöllisesti om-joogakoulun äitiysjoogassa, (käykö täältä muita?) Se on perjantaisin niin on usein jotain muuta menoa, viikonloppureissua ym. Niin voisin tulla mammajumppaan vaihteeksi.
Esikoinen täytti juuri 4 ja on osan viikosta hoidossa. Onnistuu siis puistotapaamiset hänen kanssaan ja kahvilatapaamiset ilman häntä :) Ja asun Hervannassa.

Rhonda 23+3
 
No olisi kyllä ihan tosi kiva saada sitä tapaamista aikaiseksi! Mutta sama homma kuin JJ-t, ei viitsi ehdotella, kun sitten on tyhmää jos ei pääse. mulla 10 päivää laskettuun aikaan! :)

äite89: keskustassa sitä on järkevintä tapaamiset varmasti järjestää, kun sinne kaikki pääsee tulemaan ympäri tamperetta. Ja erityisen kiva olisi tutustua saman ikäisiin äiteihin, eli toki lähden puistoilemaan viimeistään sitten kun vauva on tullut pihalle ja sen kanssa pääsee jo ulkoilemaan.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vanillac
Rhonda 74: mäkin asun Hervannassa, kirjoittele vaikka privaa jos kiinnostaa :)

Kaikki: Tulen kyllä paikalle jos tapaaminen tulee. En ole kirjoitellut vähään aikaan, maailma pyörii masun ympärillä.

Hyvää isänpäivää kaikkiin koteihin!

msmyway rv 29+2
 
Äh, en olekaan päässyt kokeilemaan keskiviikon jumppaa nyt ollenkaan kun ei ole ollut lapsenvahtia miehen oltua työreissuilla.

Tapaaminen Käviskö ensi viikolla keskiviikkona päiväsaikaan kuinka monelle? Tulen keskustaan sokerirasitukseen, niin sen jälkeen mun on mentävä syömään :) Olisi mukavaa saada seuraa. Stockan yläkertaa ehdottaisin. Klo 13?


Em* Käyn OM Yoga-koulun mammajoogassa. Os. Näsilinnankatu 34 A 31, 7krs. Alaovi on lukossa, summeria soittamalla pääsee sisään. Tunti on perjantaisin klo 18.30-19.30. Ei vaadi ennakkoilmoittautumista, ja voi käydä kertalipulla tai ostaa sarjalippuja. Alennusryhmiä on kivasti :) (Hinnasto) En tiedä käykö liikuntasetelit. Jos oot tehnyt esim. astangaa aiemmin, niin tän mammajoogan tunnin kulku ei ole samalla lailla yhtenäinen. Enimmäkseen tehdään rentoutusharjoituksia ja hyviä venytyksiä. Tule vaan kokeilemaan! Viime perjantaina siellä olikin yllättävän paljon porukkaa. Kannattaa tulla 10-15 min ennen tunnin alkua.


Rhonda 25+4
 
Mulle käy ensi keskiviikko klo 13. Rhondalla varmaan nälkä kun joutuu sokerirasituksessa kärvisteleen monta tuntia :). Mammajooga kuulostaisi muuten hyvälle, mulla pe 17.30 karatereenit, mutta niissä en voi hirveesti tehdä kun kukaan ei uskalla harjoitella mun kanssa..ja sumopaini sopisikin mulle ulkonäön puolesta nyt paremmin:LOL:

Nyt sitten lyllerrys jääkaapille jotta saa taas yöksi kunnon närästyksen aikaiseksi...huoh...

msmyway 29+5
 

Yhteistyössä