Odottajat Tampereen seudulta!

Joo minäkään en olis huomenna päässy iltatapaamiseen kun ollaan lähdössä iltapäivällä Poriin.. mutta huomenna aamusti tullaan pojan kanssa puistoilemaan jos ei nyt sada. :) Ketäs sinne on tulossa ja mistäs sitten toisemme tunnistetaan?? :) Meijät tunnistaa ainaskin mun punasista hiuksista. Sit meillä on tuollaiset harmaa/mustat vaunut. Ja pojalla siniraitainen pipo päässä. :D Ja poika tosiaan on jo vuoden ikäinen, että ei ihan pikkuinen enää. :p En kuitenkaan (ehkäpä varmaan?) nähnyt ketään teistä aiempaa niin niin... :) Mutta ensi viikolla kahvittelu kuulostaa hyvältä, pojan kuitenkin silloin ottaisin myös mukaan kun mies on koulussa niin ei vahtia ole. :)
 
No hyvä jos sinne puistoon ei oo sit kukaan lähteny. Meillä kävi niin että herättiin vasta 9:30 :O eli syödään tässä puuroa. Näköjään ei voikkaan aamupäivälle sopia mitään varmaksi ku ei enää heräämisaikakaan oo varma. Enkä kyllä puistoilun takia laita kelloa soimaan :D Kyllä me siis yöllä taas pari tuntia valvottiin....
 
mekin herättiin vasta 8.30 ja en jaksanut kauheesti kiirehtiä. hyvä ettei siellä sitten kukaan yksin ollut..kai..?

meillä ei ole viikonloppuna sen ihmeellisempää tekemistä kun mies päivystää että päästään kyllä kahville, hoplopiin, puistoon tms..

Tänään poksui 32+0 :D
 
JJ-t: mikä sulla on laskettu aika? mulla 18.11. :) ollaankohan samaan aikaan synnärillä ;)

Toivottavasti tosiaan ei kukaan mennyt puistoon itsekseen, vaikkakin eihän ulkoilusta mitään haittaa ole :)

No jos huomisen aikana jotkut ilmoittautuu, niin voisi sunnuntaille suunnitella kahvilatreffejä.. että ihan miten haluaa kukin lapset mukana tai ei.

Oliko se stockan yläkerta silloin hyvä treffaus paikka? Vai olisiko jollaikulla mielessä parempi? se on sunnuntaina auki klo.12-18. olisiko vaikka heti klo.12.30 hyvä tapaamisaika siinä urheilupuolella kahvilan edessä?
Kiinnostaisiko jotakuta lähteä?
 
Ei ole tainnut monetkaan koneelle ehtiä viikonloppuna :) Eli ei ilmoittautuneita tän päivän kahvilareisuun.. Eipä se haittaa, vietetään kaikki rentouttava sunnuntai ja katsellaan viikolle jotakin sellaista tapaamisaikaa joka sopisi mahdollisimman monelle! :)
 
täälläpä on hiljaista.. itse oon flunssassa ollut jo monta päivää eikä todellakaan helpota tätä oloa. onneks jo paranemaan päin :)

psinni: oliko se jumppa silleen "rankka" että pienessä flunssassa vois tulla? siis hengästyikö helposti tms..? mulla on laskettuaika 11.11.2011 hyvinkin voidaan olla samaan aikaan synnärillä :)
 
eilinen jumppa oli hyvä, suosittelen kyllä kaikille!! itse voi käydä vielä muutaman kerran, nytkin oli välillä maha tiellä niin että tunsi itsensä vähän tyhmäksi :D meillä tais psinnin kanssa olla isoimmat mahat koko porukasta :)

kiitos jumppaseurasta psinni!!

täällä on nyt vähän hiljaista tuon tapaamistekin suhteen. kirjotelkaa nyt jos joku haluaa nähdä kahvilla, ravintolassa, puistossa tai jossain!
 
Ollaan kyllä mielellämme pojan kanssa tulossa tapaamisiin jos vaan järjestyy. :)
Ja pakko tännekin iloita omia asioitani, sillä nyt pääsen kuulumaan ihan kirjaimellisesti odottajiin ;D Saatiin plussa viikko sitten ja toisen lapsukaisen pitäisi syntyä toukokuun loppupuolella. Ihan alussa siis mennään ja pelottaa ihan suunnattomasti kun mitä vain voi tapahtua vielä... mutta iloisesti odotellaan. :)
 
JJ-t: kiitos vaan itsellesi jumppaseurasta :) ensi viikolla taas!

helimarja: Paljon onnea! Toivotaan että kaikki menee hyvin!!! :)

Olisiko maanantaina kahvittelua stockmannin yläkerran kahvilassa? esim. päivällä klo. 14 tai illalla sitten klo.17 ?? Tai ehdottaa voi mitä tahansa kellon aikaa, mulle ei ole niinkään väliä :) kahdelta olisi lounastajat lähteneet sieltä...
 
On ollu nii kiireistä etten oo tänne kirjotellu ku ei oo vaa ollu aikaa tapaamisiin. Ens viikon maanantai käy, mut mielellään 14:30 tai sen jälkeen ku tyttö nukkuu unia n.12-14:00 ni en pääse lähtemään täältä aikasemmin.

Tohon jumppaan liityn ens viikon jälkee mukaan ku vielä ens viikon on jäsenyys elixialla ja sielä terveselkä jumppa samana iltana ni hyödynnän ny vielä sitä ku voin.
 
hei onnea plussaajille ja tervetuloa mukaan uusille!!!

jotain tapaamista siis vois järjestää.. maanantai ei meille oikein sovi (ylläri) ens viikolla taitaa olla aikas täyttä muutenkin, mutta jumppaan olis ainakin tarkotus tulla!

ketäs kaikkia olikaan länsi-tampereelta ja oliko ketään täältä ylöjärveltä!? vois jotain puistojuttua miettiä täällä päin myös. mun porukat asuu keskustassa ja sinne ajellaan kerran-kaks viikossa muutenkin niin ei aina jaksais sitä 20min ajomatkaa lyhyen puistotapaamisen takia...
 
No niin, nyt vihdoin meiltäkin kiireet helpottaa kun on kaikki 1v. menot (hammashoitaja, neuvola, kuvaus, juhlat yms.) hoidettu! Ens tiistaina sopii mut vasta kolmelta. Maanantai kävis myös hyvin, esim. jo 10:00 tai sit 15:00 jälkeen. Tän viikon perjantainakaan ei oo mitään. Alkaa kalenteri näyttää tyhjälle et ois tosiaan tapaamisille aikaa! Tiistaina meen mll:n perhekahvilaan tohon keskustaan aamusta (et jos joku haluaa tulla sinne ni mukaan vaa:)
 
Onnea plussaajille ja uusille odottajille!! :flower:

Me ollaan tehty muuttoa, kun saatiin kämppä yllättäen, joten kiirettä on pitäny ettei ole tännekkään kerennyt..
Meitähän voi olla synnärillä muutamiakin samaan aikaan, itsellä LA 5.11 :)
Munkin olis varmaan jo korkea aika osallistua jonkulaiseen tapaamiseen. 8) Kun vain sais aikaseksi lähdettyä mukaan! :)
 

Yhteistyössä