Odottajat Tampereen seudulta!

memmmeli: pitää vain muistaa että ihmisten on helppo aukoa päätään nimimerkkien takana, siinä siis yksi hyvä syy siirtyä netistä todellisen maailman tapaamisiin! :)

Mammajumppa:
minkäs järjestämää toi jumppa on? voisi olla tosi kiva harrastus, oon ihan rapakunnossa :D ++ miehen sukulaisia tulee huomenna kylään niin voisin livistää muualle :DD

mamma-illallinen: olisiko halukkaita mammoja lähtemään illalliselle perjantaina klo.18 Sevillaan (jota joku jo ehdottikin)? Sinne voisi tehdä pöytävarauksenkin, niin löydetään oikeaan seurueeseen :) Minä lähden jos muitakin ilmoittautuu!
 
Minä taidan tulla kokeilemaan tota jumppaa, kun sinne voi kerta tulla ilmoittautumatta kertamaksulla.. Ja voisihan sitä tietysti ottaa ton koko lukukauden jumppalipun jos näyttää siltä kokeilun jälkeen. En ole tienytkään tollaisesta Tajusta ennen, aika edullinen lukukausi maksu. Voisi alkaa tammikuussa raskauskiloja polttamaan noissa muissakin jumpissa sitten. Nyt ne ei vielä ole varmaan sopivia raskausajalle, paitsi toi mammajumppa. Hei, Sae ja JJ-t (ja mahdollisesti muitakin), voitaisiko me nähdä jossain sammon koulun ulkopuolella ennen sitä jumppaa, vaikka 15 tai 20 vaille seitsemän? Niin tulisi samalla tutustuttuakin!!
 
mahan kasvaessa on tullut jo tuhat kertaan vastaan sama homma- ei ole mitään päälle pantavaa! Mutta nyt kun yritän löytää huomiseksi jumppavaatteita niin homma tuntuu lähes mahdottomalta! Tekisi mieli luovuttaa, mutta onneksi tuolla mammajumpassa en ole varmaan ainut joka vetää päälleen todennäköisesti rumat verkkarit ja miehen t-paidan :D
 
kiva jos tuutte jumppaileen!! nähdäänkö siinä sammon koulun aulassa niin ei tarvi ulkona täristä. jos se on samanlailla kun viimeksi niin siinä aulassa tuskin muut hengailee kun jotkut nettitreffaajat :D ja jumpat meni sitten yläsalissa. nähdäänko 18.45 siinä? vois toisaalta laittaa vaikka yksärillä puhelinnumeron, olis kiva tietää jos ei pääsekkään ettei turhia odottele.

iltatapaamisesta pitää kysyä. mies alkaakin päivystään jo perjantaina. eli jos saan pojalle jonkun muun hoitajan niin pääsen. tän viikon torstai sopis paremmin. jos perjantai niin mielummin sitten jo esim. klo 16.30 tms...
 
PikkuKakkosen puisto on myös aidattu, mutta mulle käy kyl hyvin tuo Sorsapuistokin! Ois lähempänä :) Sovittasko pe aamuks sinne Sorsapuistoon näkeminen niin kaa ketkä pääsee? Vähä kyllä säävarauksella.

Noihin iltajuttuihin en ny tällä viikolla ainakaa pääse ku miehellä on nii paljo iltajuttuja ny töissä ettei ehdi hoitamaan tyttöä :/
 
JJ-t: nähdään joo siinä aulassa klo.18.45 huomenna, ja mennään sitten kohti jumppasalia kymmentä vaille, että jos joku meistä vaikka sen 5 min myöhästyy tosta ajasta. Itselläni on aina tapana olla etuajassa joka paikassa, ellei bussi ole myöhässä :) niin, ja tuskin siinä ketään muita pyörii siinä aulassa! Tuo taitaa olla tuo mammajumppa kylläkin tuolla alasalissa, ainakin noiden nettisivujen mukaan.

perjantain iltatapaaminen: käy tosiaan hyvin vaikka jo klo.16.30.. ihan sen mukaan miten muille sopii! :) ILMOITTAUTUMINEN PERJANTAIN RAVINTOLAILTAAN VIIM. TORSTAI ILTANA, JOTTA TIETÄÄ ETUKÄTEEN ONKO PORUKKAA TULOSSA. ravintolaan olisi inhottavaa mennä yksin.. :)

perjantain aamutapaaminen: jos tuo iltatapaaminen järjestyy niin sitten en varmaan ainakaan viitsi tulla. ja olen vasta odottaja, että ei minulla ole lasta joska kanssa sinne puistoon tulisi, mutta jos se ei haittaa sattaisin perjantaina tulla puistoon juttelemaan. Eli tulen sorsapuistoon, JOS sää sallii ja jos iltatapaaminen ei järjesty.. ja jos se ei ole outoa että tulen lapsettomana sinne :D
 
Heippa!

Raskausaikana huhuilin jo tällä palstalla, mutta nyt 1kk vauvan kanssa ei ole ainakaan vielä tullut lähdettyä tapaamisiin. Miehellä on epäsäännöllinen työaika, joten ilman vauvaa en pääse juurikaan koskaan lähtemään. Muttamutta; leikkipaikallinen kahvila on Ikeassa. Ei ehkä mikään kodikkain kikkari, mutta tilava ja bussilla pääsee oven eteen. Asustelen itse kävelymatkan päässä, joten on tullut joskus poikettua :).
Jos nyt joku sattuisi olemaan täältä Nirva/Veisu/Koikkari -suunnalta, niin vaunulenkkiseuraa kaipailisin kovasti (vaunujeni rinnalla kiskoo myös kultainen noutaja). Itse olen 35-vuotias, lenkkiseuran iällä ei minulle ole väliä.
 
Mua kans vois kiinnostaa toi mammajumppa! Yritin ahjolan järjestämiin äitiysjoogiin ilmottautua, mutta ne oli jo täynnä, ja nyt oon varasijalla 9. :(

Mulla vaan kilot karisee, mitä pidemmälle raskaus on edenny. Viime neuvolassa -2kg. :D Aijoo, voisin vähän mainostella täälläkin mun jonkinlaista odotusblogia: Tähdenlento

nenne ja maha-asukki 14+4
 
Meille onki tullu syysflunssa, joten ei olla nyt tän viikon tapaamisiin pääsemässä. En muutenkaan pääse ilman tyttöä mihinkään kauheen pitkäksi aikaa, kun syö niin tiuhaan eikä pullo kelpaa. Mut jos päiväsaikaan on noita puisto-/kahvilatreffejä niin me ollaan tytön kanssa mieluusti mukana!

memmeli Oon ihan piakkoin 25 vuotta :)
 
vaikka jumppatreffit peruuntuivatkin, niin lähdin silti tuonne mammajumppaan. Ja oli ilmainenkin kun tällä viikolla kaikkiin Tajun jumppiin pääsee kokeilemaan ilmaiseksi :) Voin kyllä suositella kaikille odottaville ja juuri synnyttäneille. Jumppa oli tosi kevyttä, eikä siinä edes hengästynyt, lihaskuntoa sai silti treenattua. Ja siinä jumpassa pidetään just mielessä synnytykseen valmistautuminen ja siinä tarvittavien lihasten jumppaaminen. TULISIKO JOKU ENSI VIIKON KESKIVIIKKONA JUMPPAILEMAAN?

Ei taida järjestyä huomiseksi iltatapaamista...
 
Ja nenne89: jos olisit tuosta mammajoogasta kiinnostunut, niin tuolla Tajun mammajumpassa on paljon vaikutteita just tuollaisesta rauhallisesta jooga/pilates-tyylisestä liikunnasta. Siellä keskitytään just hengitykseen ja sellaiseen :)
 
kiva psinni että menit vaikka jouduttiinkin perumaan. mä todellakin koitan tulla ens viikolla mutta mies päivystää niin en voi varmaksi sanoa.

eilen en jaksanut jumppaan kun koko päivä tuli mentyä pää kolmantena jalkana, tänään sama juttu, siks en uskalla ihan varmaks sanoa jaksanko taas heti aamusta alkaa touhuaan ja ehtiä puistoon jo kymmeneks..

iltatreffit olis kyllä kivat, mutta tosiaan mulle sopis paremmin ennen viittä. olisko kukaan tulossa? pitäs saada se mahd. pian sovittua että osaan varmistaa vanhemmilta että he pystyy katsoon poikaa sillä aikaa.
 
sae
Harmittaa kyllä niin paljon kun en päässyt jumppailemaan! :( Oliko siellä paljon jo synnyttäneitä? Mä olisin kyllä ensi viikolla tulossa, mutta montaa kertaa en siellä luultavasti tule käymään kun oon jo suht hyvin palautunut synnytyksen jäljiltä. Vielä en kuitenkaan uskalla mennä mihinkään rankempaan jumppaan ettei paikat hajoa, perätilasynnytys meinaan mulla takana ja kolme viikkoa siitä vasta kulunut.. :) Kauhee himo päästä jo liikkumaan muutenkin kun vaan vaunujen kanssa!
 
perjantain iltatreffit klo.16.30 ravintolaan?! Eli mukaan olisi pääsemässä JJ-t ja minä.. olisiko muita rentoutumista vailla olevia? :) KUTEN JO AIKAISEMMIN SANOIN, NIIN PITÄISI VIIMEISTÄÄN KYLLÄ TÄMÄN PÄIVÄN AIKANA TIETÄÄ JA SILLEE SUHT VARMASTI ETTÄ ONKO TULOSSA!! :)

Mä nyt periaatteessa pystyn huomisen aamunkin tilanteen mukaan tulemaan, mutta ymmärrän kyllä, että JJ-t:llä ei ole niin helppoa kun pitää sopia lapsenvahdista..

OLISI KIVA, JOS EDES MUUTAMA PÄÄSISI HUOMENNA SYÖMÄÄN!
 
JJ-t ja muutkin: EN PÄÄSEKÄÄN HUOMENNA ILTATAPAAMISEEN! Mies sanoi vievänsä mut ravintolaan lauantaina, niin en nyt viitsi kahtena päivänä peräkkäin ravintoloida :) ja kun ei sinne muutenkaan näyttänyt olevan tulijoita :)

taitaa jäädä aamutapaaminenkin väliin..

Ensi viikon tapaamisista:

olisiko kahvilatapaaminen päiväsaikaan?
ja mammajumppaa keskiviikkona!!
 
ok, jätetään huominen iltatapaaminen nyt tältä erää.. aamusta en tosiaan uskalla sanoa. pyrin keskiviikkona tuleen jumppaan! mulle sopii ilman poikaa päivällä kahvittelut ennen kolmea ti-to. palaillaan taas asiaan :)

...niin ja saatiin auto myytyä ja uusi ostettua, nyt on yksi stressi lisää pois alta ja hieno auto alla :D
 

Yhteistyössä