odotatko lasten nimipäivänä kummien muistavan?

vieras
Olen toistaiseksi muistanut ainoan kummilapseni nimipäivän. vaivoin.

Lapset yleensä ilahtuvat postikortista, mitään lahjoja ei nimipäivänä pistetä. Mutta se on kumminkin ihan hyvä syy tehdä esim. kakku ja kutsua joku kylään. :D
 
Kummitus
En odota, enkä itsekkään muista ketään nimipäivänä, edes omia lapsia....Meillä ei jostain syystä ole tapana juhlia nimppareita sen kummemmin. Jos satun huomaamaan, että jollain on nimpparit, tietysti häntä onnittelen.
 
Ois musta kiva, jos muistettaisiin kummilapsen nimpparit kortilla tai kirjeellä vaikkapa.

Itse muistan kaikkien lasten serkkujen synttärit ja nimpparit kortilla tai kirjeellä ja pienellä rahasummalla. Ei se niin iso vaiva ole, mutta iso ilo lapselle.
 
vieras
En odota, vaikka meillä nimipäivänä juodaan kahvit ja syödään kakkua. Suvussa vietetään nimppareita joten muistan sukulaisia, kummilapsia ja ystäviä nimpparina kortilla ja pienellä lahjalla.
 
Pojan nimeä ei ole kalenterissa joten sinänsä paha muistaa. Tosin yks kummeista ristiäisissä ehdotti et jos nimppareita vietettäs sinä päivänä kun on kastettu ja sanoinkin et tosi hyvä idea mut eipä siihen kukaan reagoinut kun ei tullu viestiä tms. No, tärkeempää et pitävät sit muuten yhteyttä edes sillon tällön... mielummin niinpäin kun et tulis vaan ne pakolliset onnittelut synttäreinä eikä muuten pitäs yhteyttä.
 
kiinnostaa
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Ois musta kiva, jos muistettaisiin kummilapsen nimpparit kortilla tai kirjeellä vaikkapa.

Itse muistan kaikkien lasten serkkujen synttärit ja nimpparit kortilla tai kirjeellä ja pienellä rahasummalla. Ei se niin iso vaiva ole, mutta iso ilo lapselle.
No onkohan teidän lapsilla serkkuja minkä verran?

 
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Ois musta kiva, jos muistettaisiin kummilapsen nimpparit kortilla tai kirjeellä vaikkapa.

Itse muistan kaikkien lasten serkkujen synttärit ja nimpparit kortilla tai kirjeellä ja pienellä rahasummalla. Ei se niin iso vaiva ole, mutta iso ilo lapselle.
No onkohan teidän lapsilla serkkuja minkä verran?
Niitä on 8 - juu, monilla voi olla paljon isompikin suku!
 

Yhteistyössä