http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/2009/07/04/obaman-palkka-surkeampi-kuin-keskon-johtajalla/200915712/12?pos=1
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Juu ja sillähän ei mitään etuuksia ole![]()
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:Ja oikeasti miten voi verrata Keskon johtajaa ja Yhdysvaltain presidenttiä, niiden pitäisi olla ihan eri sarjassa...