Obaman vuoden palkka on vähemmän kuin Keskon 2 kk:n palkka o_O

No ihan hyvinhän tuo silti tienaa ja mun mielestä oli fiksu kun jäädytti ne palkat. Josko sinne jatkossa ois sit enemmän kiinnostusta mennä niillä, joita oikeasti kiinnostaa muukin kuin oman edun tavoittelu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Ja oikeasti miten voi verrata Keskon johtajaa ja Yhdysvaltain presidenttiä, niiden pitäisi olla ihan eri sarjassa...

Pitäs olla juu, ja mun mielestä sillai päin että yhdysvaltain presidentti ois korkeemmalla kuin keskon johtaja.
 

Yhteistyössä