Nyt ymmärrän, miksi vauva-aikana erotaan niin helposti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Menee hermot tuohon mieheen. Ihan kuin eläisi kolmen lapsen kanssa. Sen jälkeen kun esikoinen ja vauva on nukkumassa, huomiota vonkaa mies, joka ei tajua etten ikinä saa olla yksin ja rauhassa. Voi helvetti.

meillä taas ollaan väsyneitä valvomiseen että tulee helposti riitoja ihan pikku jutuistakin, mutta onneks sovitaan nopeasti. mulla on ainakin pinna melkeempä kokoajan kireällä ja saatan olla välillä todella rasittava mäkättäjä johon miehellä menee hermot heti. mutta kyllähän tää väsymys suhdetta raastaa, ei me kyllä eroamassa olla, sen tiedän. :) seksiä on ollut kerran synnytyksen jälkeen ja mies haluaisi kyllä mutta mulla ei oo oikeen fiilistä siihen vielä, synnytyksestä on jo 6vk ja edelleen vuodan vertakin. huoh, ton ku sais loppumaan niin vois sitä seksiäkin lisätä pikkuhiljaa :D

Mua ahdisti kans ku ei hetkeäkään saanu olla rauhassa! Jos vauvalta ja isommilta lapsilta sai hengähtää niin mies oli huomiota vailla! Välillä kaipasi tosiaan sitä että sai istahtaa rauhassa sohvalle tai illalla rauhassa kattoa telkkaria.
Kyllä tuo aika on sellanen että pistää hermon tiukalle välillä... Ja eihän mies sitä ymmärrä tietenkään. Siinä on soppa valmis. :kieh:

Onneksi nuo vauva-ajat on ohi!:D

Viimeksi muokattu:
Joo, lisäksi minä olen löytänyt itsestäni varsin ikävän marttyyri-puolen. Muistan joka välissä mainita siitä etten minä pääse mihinkään kun imetän vauvaa jne. Meillä riidellään myös päivittäin, lähinnä kotitöistä ja muusta turhasta.
Mies vonkaa seksiä, minä panttaan kostoksi... Inhottaa oma kroppa ja olen myös mustis miehestä, kuitenkin se kattelee hoikempia tsirpuloita.
Järki sanoo että kannattaisi hankkiutua terapiaan ennenkuin suhde on oikeasti finito.

Niin kauan kun mies ei käy kiinni väsymyksen ja naisen mäkätyksen takia (taikka nainenkaan) niin koittakaa jaksaa ne ekat parit vuodet. Itse erosin kun mies ei kestänyt kun olin aivan poikki ja väsynyt ja natkutin kun mielestäni en saanut mieheltäni apuja ja mies kävi päälle....

Yhteistyössä