Nyt vinkkejä kiitos! 50-vuotis lahja???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miiku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miiku

Vieras
äitini täyttä 50v. ja ei aavistustakaa mitä lahjaksi, ois kiva kun se olisi jotain millä olisi merkitystä..ja toinen ongelma, että mua on pyydetty laulaa siellä juhlissa, mutta en tiedä mitä laulas!perinteinen paljon onnea vaan ei oikein nappaa. nyt vinkkejä!

Alkuperäinen kirjoittaja miiku:
äitini täyttä 50v. ja ei aavistustakaa mitä lahjaksi, ois kiva kun se olisi jotain millä olisi merkitystä..ja toinen ongelma, että mua on pyydetty laulaa siellä juhlissa, mutta en tiedä mitä laulas!perinteinen paljon onnea vaan ei oikein nappaa. nyt vinkkejä!

Olisjo lauluna joku sellanen, joka sopis äitienpäiväänkiin? Ei nyt tule mieleen yhtään äitilaulua, mutta kuitenkin.

Omalle äidilleni olisi helppo ostaa lahjaksi ihan mitä tahansa aitoa Burberrya :D Tai sitten voisin ostaa taulun. Tai jonkun tyylikkään vaasin. Ja äiti kun on äiti, niin sehän ilahtuu aina kaikenlaisesta, varsinkin jos on tunnetta mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja miiku:
pienellä budjetilla tässä valitettavasti ollaan, että matkat jne ei oikein mahdu siihen:(

Siis ihan parillä kympilläkin saa varmasti lipun johonkin kivaan tapahtumaan. Mutta toki jos jotain mieleistä tavaraa keksit niin sekin hyvä lahja. Mun vanhemmilla vaan on kaikkea mahdollista roinaa niin siksi tuo elämys.

Yhteistyössä