Nyt vaihtuu likan PPH, mittani on täynnä!!

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Äitini soitti ja sano että pph-lapsilla on huomenna kuvaus, että onko pph kertonut mulle mitään. NO EIPÄ OLE, KUTEN EI KERTONUT VIIME VUONNAKAAN!!
Hel.vetin p.aska muutenkin koko a´kka (anteeksi vaan kiroilu, mutta kihisen kiukkua)!!!

SOITIN SILLE MUNA-AIVOLLE, pirullisesti vaan selitteli että ei hän ole mitään lappua saanut, että kyllä siitä joskus jotain sanottiin.. \|O

Tein selväksi että muittenkin lasten vanhemmat ehkä haluais tietää!!!! Arvatkaa vaan soittaako se niille ja ilmottaa, ei. Aamulla ois kuvaus, se ämmä ei lapsia sinne vie, joten mun äiti sitten vie tytön kuvaan kun olen koulussa.

Äitini oli kysynyt pph-kaveriltaan, ja laput on lähetetty kaikille pphoitajille, ja muutenkin ilmotettu, MYÖS VIIME VUONNA, mutta ei toi ämmä välitä viedä lapsia edes kuvauksiin.
Eihän se osallistu edes mihinkään retkiin tai mitään muutakaan, joulujuhlastakin naama irvistyksenä anto lapun. Siis tosi surkea hoitaja. Koskaan ei tule mitään piirroksia tai askarteluitakaan kotiin.

Muuta ei tee kuin haukkuu lapsia ja niitten vanhempia, lapsien aikana, ja juoruilee. Se on p.erkele loppu nyt, huomenna soitan pphoidon ohjaajalle ja latelen ton hoitajan KAIKKI VIRHEET viimesen kolmen vuoden ajalta.
:kieh: :kieh: :kieh: SAA..NA!!
 
Lunatic
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:07 eikka kirjoitti:
ja sussahan ei oo vikaa jos samalla tavalla käyttäydyt ku tällä palstalla?
Niin mitä?? Olen kyllä käyttäytynyt sitä inhotusta kohtaan aina ystävällisesti, vaikka syytäkään ei olis ollut.
Nyt saa riittää, olen liikaa katsellut läpi sormien puutteita. :(
 
No eipä kovin motivoituneelta kuulosta. :\| Mä olen sitä mieltä että myös perhepäivähoitajien tulisi kouluttautua, siinä ainakin osittain punnittaisiin uuri se, onko ihminen todella kiinnostunut ja motivoitunut siihen työhön vaiko houkuttaako vain suurimmaksi osaksi kotona olo..
 
Lunatic
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:09 Malai kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:07 eikka kirjoitti:
ja sussahan ei oo vikaa jos samalla tavalla käyttäydyt ku tällä palstalla?
mutta Lunatic ei hoidakaa toisten mukeloita.. tässä maassa on mielipide vapaus jos et satu tietää..
No, jollain on taas kivaa.

Pääasia että huomenna laitan vähän asioita kondikseen. Harmittaa kun en tiedä muitten lasten vanhempien nimiä, että voisin soittaa ja ilmottaa että tulevat huomenna kuvaan.

Hoitaja vaan naureskeli, että joo, vuosi sittenkin yhden pojan äiti kyseli kuvauksista. :headwall: :headwall: SE ON ILKEÄ P.ASKA. :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:11 KpLpSp kirjoitti:
Aika rajuu tekstii sulla!
Jos lapsesi on ollut jo kolme vuotta hänellä hoidossa niin ihmettelen ettet ole jo aiemmin ottanut asiaa puheeksi. Oletko puhunnut tämän hoitajan kanssa?
jossain vaiheessa yleensä tulee se kuppi täyteen, itse kullakin. siinä vaiheessa kun oikein v.ituttaa tekee mieli annattaa. mä ainakin ymmärsin niin et tästä on aiemminkin puhuttu..
 
Lunatic
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:13 nöppönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:11 KpLpSp kirjoitti:
Aika rajuu tekstii sulla!
Jos lapsesi on ollut jo kolme vuotta hänellä hoidossa niin ihmettelen ettet ole jo aiemmin ottanut asiaa puheeksi. Oletko puhunnut tämän hoitajan kanssa?
jossain vaiheessa yleensä tulee se kuppi täyteen, itse kullakin. siinä vaiheessa kun oikein v.ituttaa tekee mieli annattaa. mä ainakin ymmärsin niin et tästä on aiemminkin puhuttu..
Olen aiemminkin ihmetelly monia asioita ja puutteita, tämä oli vaan nyt piste iin päälle.
Täytyy toivoa että löytys tarhapaikka syksyllä.. vaikka kai ne aika täysiä on ja hakukin on vissiin keväällä jo ollu. Mutta aion kysellä.
 
Lunatic
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:23 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:07 eikka kirjoitti:
ja sussahan ei oo vikaa jos samalla tavalla käyttäydyt ku tällä palstalla?
Eihän lunatikis mitään vikaa koskaan ole :LOL: Se imetys keskustelu sen osoitti :LOL: Susien ruuaksi joutaisi :xmas:
Mitäs mun palstakirjotukset mun lapsen hoitajan huonoon käytökseen liittyy?? :headwall: :headwall: Doing doing, tippuko ruuvi.
Lapseni ansaitsee yhtä hyvän hoitajan kuin teidänkin lapset!<br><br>
 
Ota hitossa yhteys päivähoitotoimistoon!
Ja kerro kaikki.

Tässä on yksi syy miksi en koskaan lastani laittaisi pph:lle.
Osa on ok, mut sekaan mahtuu kyseenalaisiakin tyyppejä, jotka on lasten kanssa yksin koko päivän... :/
 
Lunatic
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:33 Maamikki kirjoitti:
Ota hitossa yhteys päivähoitotoimistoon!
Ja kerro kaikki.

Tässä on yksi syy miksi en koskaan lastani laittaisi pph:lle.
Osa on ok, mut sekaan mahtuu kyseenalaisiakin tyyppejä, jotka on lasten kanssa yksin koko päivän... :/
Niinpä, ja mitään kontrollia ja pakkoa ei tunnu olevan, mitä pitäs tehdä lasten kanssa.
Kyllä haen tarhapaikan ensitilassa!
 
yöperhonen
sanonpahan vaan että kun mun lapseni perhepäivähooitopaikkassa=valokuvaamossa oli kuvaus päivä ja hoitajalla 5 lasta niin oli siinä tekemistä että edes kolme aikuista saatiin ne tenavat hetkeks asettumaan ryhmäkuvaa. kahdesta saatiin otettua yksittäiskuvat, muista jäin ottamatta (läsnä siis pphoitaja, valokuvaajan täti ja mä)

EN SIIS HETKEÄKÄÄN EPÄILE MIKSEI SINNE HALUA YKSIN VIIDEN LAPSEN KANSSA LÄHTEÄ , JA VIELÄ PITÄIN ERITTÄIN TÄYDELLISET KUVAT SAADA LAPSISTA NIIN H.ELVETIN KRIITTISILLE VANHEMMILL!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:36 yöperhonen kirjoitti:
sanonpahan vaan että kun mun lapseni perhepäivähooitopaikkassa=valokuvaamossa oli kuvaus päivä ja hoitajalla 5 lasta niin oli siinä tekemistä että edes kolme aikuista saatiin ne tenavat hetkeks asettumaan ryhmäkuvaa. kahdesta saatiin otettua yksittäiskuvat, muista jäin ottamatta (läsnä siis pphoitaja, valokuvaajan täti ja mä)

EN SIIS HETKEÄKÄÄN EPÄILE MIKSEI SINNE HALUA YKSIN VIIDEN LAPSEN KANSSA LÄHTEÄ , JA VIELÄ PITÄIN ERITTÄIN TÄYDELLISET KUVAT SAADA LAPSISTA NIIN H.ELVETIN KRIITTISILLE VANHEMMILL!
Eiköhän tässä ole muustakin kyse ku pelkästä valokuvauksesta, ainakin minä sellasen käsityksen sain.
 
Lunatic
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:36 yöperhonen kirjoitti:
sanonpahan vaan että kun mun lapseni perhepäivähooitopaikkassa=valokuvaamossa oli kuvaus päivä ja hoitajalla 5 lasta niin oli siinä tekemistä että edes kolme aikuista saatiin ne tenavat hetkeks asettumaan ryhmäkuvaa. kahdesta saatiin otettua yksittäiskuvat, muista jäin ottamatta (läsnä siis pphoitaja, valokuvaajan täti ja mä)

EN SIIS HETKEÄKÄÄN EPÄILE MIKSEI SINNE HALUA YKSIN VIIDEN LAPSEN KANSSA LÄHTEÄ , JA VIELÄ PITÄIN ERITTÄIN TÄYDELLISET KUVAT SAADA LAPSISTA NIIN H.ELVETIN KRIITTISILLE VANHEMMILL!
Joo, mutta sen velvollisuus on EDES ilmottaa vanhemmille että kuvausta olis tarjolla, jos ei itse vaivaudu menemään. Ja lapsia on 4 ei 5.

Mutta se akka ei vaivaudu tekemään yhtään mitään muutakaan, paitsi haukkumaan lapsia ja niitten vanhempia (aina niitä vanhempia jotka eivät sillä hetkellä ole paikalla, ja kertoo myös kaikkien asiat. Lapset kuulevat vieressä kaiken kakan. )
Yhden lapsen äidin kanssa on yhdessä haukuttukin tota hoitajaa, hitsi vaan kun en tiedä edes sen nimeä, niin soittasin. :(
 
Mä ymmärrän Lunaticin harmituksen..tottakai pitäis ilmoittaa vanhemmille.. :/

mutta juuri valmistuneena perhepäivähoitajana ihan suosiolla jatkan opintoja.. on ehkä helpompaa olla haukkujien kuin haukuttavien puolella.. turhan usein tämän mun ammattikuntani kakkuutta mainostetaan.. Ja siis en tarkoita nyt että Lunatic yleisti, mut inhottavan usein täälläkin saa lukea miten kakka ammattikunta mekin ollaan.. vaikka kaikkensa antaisit ja tekisit niin teet niin tai näin niin aina se on kuitenkin väärinpäin :ashamed:

;)
 

Yhteistyössä