Nyt vähän nipotuttaa, vaikka asiahan ei mulle kuulu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
kaveri pyysi rahaa lainaan ku palkka tulee vasta maanantaina. nyt ilmeni et on menossa ryyppään tänään. asiahan ei varsinaisesti mulle kuulu mihin se raha menee (oon ollu aikalailla aina tätä mieltä) jos maksaa takas mut jotenki aattelisin et viimeiset rahat käyttäs ruokaan ennemmin...?
taustalla toki se, että vaikka tämä on aiemmin luvannut maksaa tiettynä päivänä, se lähes aina siirtyy "olikin yllärilaskuja" tms verukkeilla...

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
kaveri pyysi rahaa lainaan ku palkka tulee vasta maanantaina. nyt ilmeni et on menossa ryyppään tänään. asiahan ei varsinaisesti mulle kuulu mihin se raha menee (oon ollu aikalailla aina tätä mieltä) jos maksaa takas mut jotenki aattelisin et viimeiset rahat käyttäs ruokaan ennemmin...?
taustalla toki se, että vaikka tämä on aiemmin luvannut maksaa tiettynä päivänä, se lähes aina siirtyy "olikin yllärilaskuja" tms verukkeilla...

Jos on ruokaa kaapissa, mutta ei kaljaa ja kaljaa tekee mieli niin en näe tuossa mitään pahaa.

mä oon jotenkin paska ihminen mutta mä en edes lainaa rahaa ryyppäämiseen... ja jos kerran olen lainannut ja asiasta sanonut niin seuraavaa lainaus kertaa ei tule..
johtuu ehkä siitä et ei mullakaan sitä rahaa hirvemmin oe, ja jos sitä lainaan niin se on pois jostain kivasta mitä itse voisin tehdä.. joten lainaan vain jos joku todella tarvii

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Jos on ruokaa kaapissa, mutta ei kaljaa ja kaljaa tekee mieli niin en näe tuossa mitään pahaa.

kaverin tuntien epäilen, kysy viel silleen et lainaa niin paljon ku pystyt viittaa et saisko sekä ruokaa et viinaa...

Muakin nipotutti joskus, kun kaveri osti omilla viimeisillä rahoillaan siideriä (eikä vallan vähän) ja pyysi multa sitten rahaa lainaksi että saa lapselleen vaippoja ja Tuttelia :kieh:

samoja kokemuksia jotka meni loppujen lopuksi niin pitkälle että 2 ihmistä soitteli minulle joka viikonloppu ja halusivat baariin rahaa. meni jopa niin pitkälle että mun olisi pitänyt antaa korttini heille et HE käy nostaa mun tililtä rahaa. silloin mulla kihahti ja avasin sanaisen arkkuni.

Mulla lopetti kerran pankkikortti toimintansa pe-iltana. Dodiih, mistä rahaa kun pankitkin jo kiinni? Lainasin sitte muutaman satkun että pääsin baanalle. Kumma kyllä, lainaaja suuttui vaikka sai rahansa heti maanantaiaamuna takaisin. Kummallista.

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Teinimeininkiä lainata rahaa baari-iltaan...

oon toki itekki pari kertaa lainannu baareiluun rahaa, mut edellisestä kerrasta on tosi monta vuotta aikaa... jotenki aattelen et jos ei oo varaa ni ei voi lähtee :/

Yhteistyössä