K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiedätkö kun kaikkia ei kiinnosta kv:n kautta luodut ryhmät. Itse en jaksanut sitä jäätävää tappelua. Tällä hetkellä riittää ihan insta ja general, ei kiinnosta mikään muu siellä. Mulle riittää kolme pienempää K ryhmää, kahdessa vain suomalaista.
Ei siellä ollut tappelua vaan jatkuvaa keskustelua ennen kuin ihan viimesinä aikoina ja jengi siirtyi sieltä pienempiin suljettuihin discordeihin. Ite oon yhdessä. Nää vauvadiscordit ei kiinnosta pätkääkään, en ole yhdessäkään, varsinkin kun on tällaista tappelijaporukkaa. Täällä käyn lähinnä huvittamassa itseäni teidän typerillä tappeluilla🤣

Ei siellä ollut tappelua vaan jatkuvaa keskustelua ennen kuin ihan viimesinä aikoina ja jengi siirtyi sieltä pienempiin suljettuihin discordeihin. Ite oon yhdessä. Nää vauvadiscordit ei kiinnosta pätkääkään, en ole yhdessäkään, varsinkin kun on tällaista tappelijaporukkaa. Täällä käyn lähinnä huvittamassa itseäni teidän typerillä tappeluilla🤣
Eli et ollut siellä. Se tappelu oli ihan jäätävää ja siksi porukka hajaantui siellä. Mut kiitos, sun kommentti auttoi paljon profiloinnissa.😘

Ja mikä saa sut luulemaan et nää tappelut on oikeita.🎭😏

Sivusta kommentoin, että onneks en oo tämän henkilön kanssa samoilla servereillä, just tämmöstä draamahakusta provohuutelemista en itse jaksaisi.

Oli ihana paikka, mutta hajosi...tappeluun?

Joo siellä oli pari tyyppiä modeina, jotka loi aika ikävää ilmapiiriä, vaikka eivät hirveästi kirjoitelletkaan. Yksi sai sitten aikaan lopulta tappelun (ihan tunnettu virolainen fani, joka on sitten myöhemmin poistettu). Modet päätti silloin, että mieluummin poistetaan pari muuta kuin tämä mode ja muut lähti perässä. Se oli tosi kiva paikka, itse lähinnä seurailin niin en ole missään näissä uusissa paikoissa.

Miksi sä luulet että me muut oltaisiin vauvadiscordeissa. Sulla on vähän liian suuret kuvitelmat itsestäsi ja tiedoistasi.

Joo siellä oli pari tyyppiä modeina, jotka loi aika ikävää ilmapiiriä, vaikka eivät hirveästi kirjoitelletkaan. Yksi sai sitten aikaan lopulta tappelun (ihan tunnettu virolainen fani, joka on sitten myöhemmin poistettu). Modet päätti silloin, että mieluummin poistetaan pari muuta kuin tämä mode ja muut lähti perässä. Se oli tosi kiva paikka, itse lähinnä seurailin niin en ole missään näissä uusissa paikoissa.
Se virolainen oli ainoa järkevä tyyppi siellä.

Yhteistyössä