Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Seliseli:Minua vituttais tossa kaikkein eniten just tollanen älytön räpistely äijältä, että viitsii edes yrittää selittää, etten se minä ole ja että selittää muuta skeidaa. Se sais oikeestaa minut enemmän raivoon kuin lääppiminen. Ymmärtääköhän kukaan mitä tarkoitan?
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:MUTTA
jos on ollut aina kova luottamus mieheen, voisiko olla että:
kaverit on sopinut tempun erottaakseen parin. vai miten sopivasti juuri kerkes valokuvaamaan eikä menny väliin? mä nimittäin olisin menny väliin ite, lähinnä karjumaan
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:taas on pakko todeta: MISTÄ NOITA SIKIÄÄ!!! |O
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Mie oon kyllä "niitä naisia", jotka ei tuon takia hyvästejä jättäis. Kymmenen hyvää yhteistä vuotta, yhteinen lapsi ja yhteinen koti, enpä niitä Jussipusuttelun takia hukkaan heittäis. Jos se nyt niin on, että kun kerran pettää, pettää toisenkin kerran, niin mie hurja jäisin kahtelemaan tulleeko se toinen kerta :xmas:
Ap:lle jaksamista. Kovaa työtä se vaatii, mutta ei ole mikkään mahottomuus saada suhdetta taas kuntoon :hug: