nyt tuli tupenrapinat!! vituttaa ankarasti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, väkisin... muakin on joskus muinoin kusetettu noilla sanoilla. "Nokun se hyppäs mun kaulaan ja väkisin suuteli". Mutta totuus oli tarua ihmeellisempää... Onneksi on se jätkä menneen talven lumia.

Minua vituttais tossa kaikkein eniten just tollanen älytön räpistely äijältä, että viitsii edes yrittää selittää, etten se minä ole ja että selittää muuta skeidaa. Se sais oikeestaa minut enemmän raivoon kuin lääppiminen. Ymmärtääköhän kukaan mitä tarkoitan?

saman kokeneena toivotan sulle ihan kamalasti voimia! :hug: :hug: se on muuten jännä et mäkin olen aina ajatellut et yhdenkin pettämisen jälkeen mies lentää mäkeen. se tilanne kun tuli eteen niin en olisikaan halunnut erota vaan taistella, mies vaan ei sitä halunnut. enää ei kyllä harmita vaik ei halunnut.. sellaiseks on muuttunut mies eron jälkeen et jos olis noin käyttäytynyt aikoinaan niin en olisi ikinä edes ollut hänen kanssaan.

oh hoijaa, ei paljon tuossa enää selittelyt auta ku jäi kiinni itse teossa. ja se kertoo jo jotain kun sanoo etten minä tuossa ollut, sitten veikin väkisin... voimia sinulle täysin! :hug: ja anna sen kaverin kuulla myös mitä sinulla on asiaa!

MUTTA
jos on ollut aina kova luottamus mieheen, voisiko olla että:
kaverit on sopinut tempun erottaakseen parin. vai miten sopivasti juuri kerkes valokuvaamaan eikä menny väliin? mä nimittäin olisin menny väliin ite, lähinnä karjumaan

Alkuperäinen kirjoittaja Seliseli:
Minua vituttais tossa kaikkein eniten just tollanen älytön räpistely äijältä, että viitsii edes yrittää selittää, etten se minä ole ja että selittää muuta skeidaa. Se sais oikeestaa minut enemmän raivoon kuin lääppiminen. Ymmärtääköhän kukaan mitä tarkoitan?

jeps, ymmärrän. ihan kun vielä kaiken sen paskan jälkeen pidettäis hyväuskoisena tyhmänä...

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
MUTTA
jos on ollut aina kova luottamus mieheen, voisiko olla että:
kaverit on sopinut tempun erottaakseen parin. vai miten sopivasti juuri kerkes valokuvaamaan eikä menny väliin? mä nimittäin olisin menny väliin ite, lähinnä karjumaan

Mutta jos suhde on kunnossa, niin ei siihen väliin pääse kukaan temppuilemaan mitään. Sori vaan mutta näin se on. Enkä kyllä itse menisi väliin karjumaan, eihän se mun asiani ole, vaan miehen tyttöystävän/vaimon.

dodii..nyt on myrsky jo hieman laantunut,mies ainakin vaikuttaa olevansa oikeasti pahoillaan,itkua tuhertaa tossa sohvalla..tiedän että känni ei oo mikään selitys,mutta ukko oli kyllä ihan naamat,kaikista eniten paikalla olijoista. ehkä ei muistanut koko juttua ennen kun ne kuvat lävähti naamalle. mut sit nousee esiin kysymys,että miks mun kaveri on ehdointahdoin halunnut saada kännisen miehen kopeloimaan itseään. miestä uskon siinä,että ovat hävinneet nurkan taakse kaverin aloitteesta,mutta edelleen kyllä loukkaa se että mies meni sitten mukaan juttuun,vaikka ehkä vain pieneksi hetkeksi,mutta meni kuitenkin. sitä en tiedä miten tilanne on päättynyt. mä laitoin äsken pitkän puhelinkeskustelun jälkeen välit poikki tähän kaveriin,eikä suoraan sanottuna ollut edes vaikeeta. joku tuolla jo kirjottikin että taidan olla niitä naisia jotka hetken ruikuttaa ja sit antaa anteeksi..en todellakaan ole vielä sujut asian kanssa,mutta rakastan miestä vielä,en halua ajatella että kaikki päättyy tähän. toivon hartaasti että tämä on miehen ensimmäinen ja viimeinen tuon sortin moka. keskustelua on pitkään vielä edessä ennen kuin tää asia saadaan haudattua ja luottaa en voi ihan heti uudestaan. katsellaan rauhassa tilannetta.. sydän rikki,mutta en halua että perheenikin on tämän jälkeen rikki. toivon vaan niin että tästä noustaan vielä..

ja miksi ihmeessä sun miehes käsi naisen puseron sisällä??? sekö sinne kans pakotettiin, samoin kun suutelemaan????

Kuule sun loppuelämäs on yhtä miettimistä että mitäs jos taas.... vaihtoon koko rasittava kaksi lahkeenen!!!

eipä ollu selitystä,enkä olis kyllä jaksanu mitään lässytystä kuunnellakaan..mies on mulle todella tärkeä,mun elämänkumppani ja lapseni isä,ihan näillä perusteilla haluan saada asiat järjetykseen..tuo entinen kaveri taas ei ole millään muulla mun elämässä kiinni kun sillä ystävyydellä ja luottamuksella ja ne hävisivät nyt taivaan tuuliin. en tarvitse tuollaista "ystävää" ja jos joskus haluan yrittää unohtaa tän jutun,niin sitä ei ainakaan helpota se,että joutuisin katselemaan tätä naista ja miestäni samoissa kekkereissä ym. vastaavissa. me voidaan miehen kanssa tästä lähtien olla menemättä samoihin juhliin sen eukon kanssa,toivottavasti ukkokin tajuaa omaa parastaan sen verran ettei ala inttää vastaan. *huoh* kyl se tästä.

Mie oon kyllä "niitä naisia", jotka ei tuon takia hyvästejä jättäis. Kymmenen hyvää yhteistä vuotta, yhteinen lapsi ja yhteinen koti, enpä niitä Jussipusuttelun takia hukkaan heittäis. Jos se nyt niin on, että kun kerran pettää, pettää toisenkin kerran, niin mie hurja jäisin kahtelemaan tulleeko se toinen kerta :xmas:

Ap:lle jaksamista. Kovaa työtä se vaatii, mutta ei ole mikkään mahottomuus saada suhdetta taas kuntoon :hug:

on sitä nyt sitten mies selvinpäin muka huomannut et mitä tuli tehtyä.. mä en kyl tohon tarinaan uskois. ja kai mies katuu ja itkee ihan sen takia et nyt kaduttaa mitä tuli tehtyä- ja kun tietää mitä tuli tehtyä ja kiinni jäi.
höpölöpö.. paskaa jauhaa, ulos vaan tollainen. mitäs sitten jos sä olisit jonkun munia ollut kopeloimassa???
ja tosiaan, luotat varmaan ihan satana tän jälkeen ukkoos...

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Mie oon kyllä "niitä naisia", jotka ei tuon takia hyvästejä jättäis. Kymmenen hyvää yhteistä vuotta, yhteinen lapsi ja yhteinen koti, enpä niitä Jussipusuttelun takia hukkaan heittäis. Jos se nyt niin on, että kun kerran pettää, pettää toisenkin kerran, niin mie hurja jäisin kahtelemaan tulleeko se toinen kerta :xmas:

Ap:lle jaksamista. Kovaa työtä se vaatii, mutta ei ole mikkään mahottomuus saada suhdetta taas kuntoon :hug:

kiitos :) mies on kyllä oikeesti tällä hetkellä kuin piiskattu koira,joko on tosi hyvä näyttelijä tai sit katuu oikeasti tosi paljon. jos mies on myös halukas osoittamaan että mä pystyn siihen taas luottamaan,niin kyllä mä haluan antaa vielä tilaisuuden.

Nooh, ikävää mut tosi yleistä tuollanen.
Älä nyt mnistä pihalle heitä, anna anteeksi mutta älä unohda. Toiset oppii virheitään ja toiset ei, toivotaan että sun mies kuuluu tähän ekana mainittuun. Pää pystyyn :)