nyt tuli tupenrapinat!! vituttaa ankarasti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
teillä on kyllä kaikilla ollut ihan ajattelemisen arvoisia mielipiteitä,kiitos niistä :) jotkut näköjään ei ymmärrä sitä,että minkä takia heivasin sen kaverin pois mun elämästä,mutta kuinka moni teistä ihan rehellisesti sanottuna antaisi tässä tilanteessa ukolle kenkää ja jatkaisi ystävyyttä tämän naisen kanssa niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan? kaveria kohtaan mulla ei ole enää yhtään mitään ystävyyden tunteita jäljellä,miestä taas (joidenkin mielestä valitettavasti) vielä rakastan. mies pyysi anteeksi,kaveri ei. sovittiin eilen miehen kanssa,että tästä tulee aika hiljainen kesä noiden viihteelle menojen osalta.tein kyllä erittäin selväksi,että seuraava kerta on viimeinen. toivon todella että oppii virheestään ja miettii mikä on tärkeintä. mä nyt vaan katsoin tässä tilanteessa,että mulla ei ole mitään velvollisuutta yrittää hieroa sovintoa sen kaverin kanssa eikä yrittää tasapainotella tilannetta enää entiselleen niin että oltaisiin kaikki taas yhtä suurta ja onnellista perhettä. mä en vaan pysty olemaan,jos molemmat,sekä mies että tämä entinen kaveri ovat kumpikin mun elämässä ja joudun heitä samassa paikassa katselemaan. mun mielestä mulla oli oikeus päättää tämä asia niinkuin itse sen parhaaksi näin,siihen ei kaverilla eikä miehellä luulis olevan mitään varaa tulla valittamaan. eli uskon että mies kyllä tajuaa kun teen selväksi että sitä ämmää ei sitten meille ole enää olemassa.

Teit juuri niin kuin olisin itsekkin tehnyt :)
Tsemppiä sinulle AP.

Kaverin saa pistää menemään, muistuttamasta asiaa, eikä sellaisella kaverilla ole arvoa. Kavereita tulee ja menee, rakkaus ei.
Toivottavasti miehesi nyt huomaa sinun arvon ja vaali teidän suhdetta, tekee sen eteen hommia.
Luottamus on toki mennyt pitkäksi aikaa, mutta mies voi vain ansaita sen takaisin pala palalta.

Onnea sinulle jatkossa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ------:
JOO PETTÄJÄT ON SÄÄLITTÄVIÄ.. kiertoon laittaminen ei kannata, ku kaikki miehet jotka juo alkoholia pettävät lähes 1%:n varmuudella.:( Nii ja jotkut naiset on niin kieroja että käyttää miestä "hyväksi" jos on hieman huppelissa ja ymmärrys ei ole kohillaan.:( Jaksamisia sulle ja puhu miehesi kanssa ja keskustelkaa, ei kannata ensimmäisenä heittää menemään.. se kaduttaa. Jos se ei ole edes miehesi vika, vaan toisenosapuolen?!

kyllä siinä miehessäkin on vikaa kun kerta paidan alta menee kähmimään. se taas jää varmaan lopullisesti arvoitukseksi että kumpi ne tilanteet aloitti ja kumpi sen touhun sitten lopetti.

Alkuperäinen kirjoittaja diu diu:
Teit juuri niin kuin olisin itsekkin tehnyt :)
Tsemppiä sinulle AP.

Kaverin saa pistää menemään, muistuttamasta asiaa, eikä sellaisella kaverilla ole arvoa. Kavereita tulee ja menee, rakkaus ei.
Toivottavasti miehesi nyt huomaa sinun arvon ja vaali teidän suhdetta, tekee sen eteen hommia.
Luottamus on toki mennyt pitkäksi aikaa, mutta mies voi vain ansaita sen takaisin pala palalta.

Onnea sinulle jatkossa! :)

kiitos! :) nyt ainakin tuntuu että tein oikein..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras (ap):
Alkuperäinen kirjoittaja ------:
JOO PETTÄJÄT ON SÄÄLITTÄVIÄ.. kiertoon laittaminen ei kannata, ku kaikki miehet jotka juo alkoholia pettävät lähes 1%:n varmuudella.:( Nii ja jotkut naiset on niin kieroja että käyttää miestä "hyväksi" jos on hieman huppelissa ja ymmärrys ei ole kohillaan.:( Jaksamisia sulle ja puhu miehesi kanssa ja keskustelkaa, ei kannata ensimmäisenä heittää menemään.. se kaduttaa. Jos se ei ole edes miehesi vika, vaan toisenosapuolen?!

kyllä siinä miehessäkin on vikaa kun kerta paidan alta menee kähmimään. se taas jää varmaan lopullisesti arvoitukseksi että kumpi ne tilanteet aloitti ja kumpi sen touhun sitten lopetti.

mut ei kai sil o välii kumpi alotti ja kumpi lopetti.. molemmat siinä oli mukana kuitenkin...

joo kaverille NÄKEMIIN ja pieni mietintätauko olis paikallaan.. Kännin piikkiin laittaminen on maailman huonoin tekosyy.. Pitää olla juomatta jos ei osaa olla ihmisten lailla.

Moni kyllä väittää lyövänsä hanskat tiskiin heti, mutta miten on kun itselle tulee tosipaikka eteen. Ja varmasti samantapaisia tilanteita jokaisen pitkään parisuhteessa eläneen eteen tulee...toiset saa ne selville, toiset ei... Ihmisiä tässä vaan ollaan. Jos rakastat miestäsi, toivon että saatte asiat kuntoon. Ehkä tapaus sai avaamaan silmäsi. Toivon että voit jatkaa elämääsi ilman, että joudut epäilemään kaikkea miehesi tekemistä. Se vaan on tosiasia ettei me ketään omisteta ja jos jotain tapahtuu ei se ole meidän vika, eikä meidän käsissä. Kovasti tsemppiä!

Hassu juttu että aina kun kiinni jäädään se on eka kerta ja syy/ aloite on toisessa osa puolessa, eikä mitään muuta tapahtunut... Katuuko tekoa vai sitä että jäi kiinni?

Ihmisiähän tässä kaikki ollaan eikä täydellisiä, mutta luottamuksen kannalta on tärkeää että mokista kerrotaan avoimesti OMA aloitteisesti!

Ketään nyt neuvoisi välttämättä jättämään (etenkin jos lapsiakin on), mutta tarkkaan kannattaa miettiä että onko tässä kaikki ja meniköhän kaikki niin kuin toinen kertoo (etenkin kun koitti räpistellä vastaan vielä kiinni jäätyään), mitä seurauksia tapahtuneella on ja miten jatkossa toimitaan.

Jos ei pysty pitämään sormiaan irti muista niin sitten pitää hakeutua parisuhteeseen jossa ulkopuoliset suhteet on sallittu. :)

Ap: Omakohtaisesti on koettu melkein vastaavaa, ellei pahempaakin. Mies heräsi koko tästä suhdehommasta, puhuttiin paljon ja mies huomasi rakastavansa minua enemmän kuin mitään maailmassa. Nyt suhteeni on syvempi kuin ikinä, mies umpirakastuneempi. Pikkuhiljaa hänkin saa osan luottamuksestani takaisin, mutta muistaa itsekkin siitä muistuttaa, että hän joutuu tekemään töitä ansaitakseen luottamuksen. Tyhmyydet on tehty, nyt hän voi vain yrittää korjata minun kärsimyksiä ja ymmärtää mitä hän oli menettämässä.

Sori vaan "tytöt", kuulostaa lässyltä mutta niin se vain on!
Ja joku yrittää varmasti heittää vettä niskaan että "luulet vaan et miehes ei sua enää petä" tms.
Seuraava kerta onkin se sinetti kerta. Ja hän tietää sen myös.

no mulla oli yksi bestis mistä mun ukko ei ees sietänyt aina kun tuli ni lähti tekeen omia juttuja tai muutenkin.ja sanokin mulle et onpa ruma ja plä plä tämä kaveri ei ollut ees mitenkään hyvännäkönen mutta samaan aikaan saatto yrittää 5 eri äijää ja muutenkin kaikkien perään.

sattuipa sit että monien sattumien kautta oli käynyt myös mun äijä panemassa tätä eukkoo. sain selville kun auto oli tämän eukon pihassa.

no ei voi muuta sanoa kuin voimia.
ps. olen edelleen tämän kyseisen miehen kanssa. erossa toisin oltiin 2kk mutta palattiin yhteen

Onhan nussiminen ja suutelu ainakin minusta aivan eri asia. Jokainen ihminen voi olla erehtyväinen ja suudella joskus vierasta, mutta kyllä nussiminen on jo pidempi prosessi eikä mikään hetken mielijohde.
Ymmärsikö kukaan?

Ja en hyväksy pettämistä, en vaikka meillä molemmat on siihen sortuneet. Suhteen alussa minä petin suutelemalla, mies vähän myöhemmin.
Edelleen joskus kun mies on juomassa, mietin että mitä jos...
Mutta toista kertaa ei ole ainakaan vielä tullut, aikaa kulunut 6 vuotta.
Hullu olisin ollut, jos tuon yhden suutelukerran takia olisi miehen heivannut.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Kännin piikkiin laittaminen on maailman huonoin tekosyy.. Pitää olla juomatta jos ei osaa olla ihmisten lailla.

Samaa mieltä! Mun mielestä on raukkamaista vedota siihen, että on ollut humalassa. Itsehän sitä omasta juomisestaan päättää, ja jos tietää humalassa olevansa tätä "lääppijä"-tyyppiä, niin voi sitten olla juomatta. Jos ei kerran kännissä pysty hillitsemään itseään.
Ei todellakaan mikään asiaa liventävä juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja vierasssssss:
no mulla oli yksi bestis mistä mun ukko ei ees sietänyt aina kun tuli ni lähti tekeen omia juttuja tai muutenkin.ja sanokin mulle et onpa ruma ja plä plä tämä kaveri ei ollut ees mitenkään hyvännäkönen mutta samaan aikaan saatto yrittää 5 eri äijää ja muutenkin kaikkien perään.

onkohan meillä sama kaveri.. :D ja tää muija luulee vielä itse olevansa kaikkien miesten päiväuni,vaikka ainakin kaikki kaverimiehet on siitä sanoneet että hirvee pyrkyri ja itteensä täynnä,vaikka ei todellakaan ole mikään valioyksilö.

Tietysti herää kysymys, mitä muuta miehesi on tehnyt, mutta ei ole jäänyt kiinni. :/ Tietenkin hän voi olla ihan rehellinen ihminen, en voi kommentoida sen kummemmin, koska en häntä tunne. Mutta ei kannata kuitenkaan olla liian sinisilmäinen. Oletko kysynyt, että onko tuollaista sattunut myös aiemmin ja että ovatko he aiemminkin harrastaneet kaverisi kanssa tuota samaa..?

onkohan meillä sama kaveri.. :D ja tää muija luulee vielä itse olevansa kaikkien miesten päiväuni,vaikka ainakin kaikki kaverimiehet on siitä sanoneet että hirvee pyrkyri ja itteensä täynnä,vaikka ei todellakaan ole mikään valioyksilö.

Hmm.. Niinhan sun miehesikin sanoi siita kaverista, ettei tykkaa yhtaan, mutta...

Ehka niilla olikin sellainen viha-/rakkaus-suhde.. :whistle:

Mun exä jäi mun silmien edessä kiinni kaverini kanssa vehtaamisesta. Tai siis jäi kakskin kertaa. Ekalla kertaa kun oltiin viel nuoria, kaveri kerto et sillonen mieheni oli sanonu että :" Suudellaan, ***** ei tartte tietää siitä mitään." Oli yrittäny lääppiä, mut tää kyseinen kaveri onkin ystävä, koska lähti tilanteesta pois ja kerto mulle samantein asiasta!! Mut tää toinen tapaus... Oltiin laivalla ja exä alko hipelöimään mun kaveria ja näin kaiken. Kaveri oli sitä ennen koko päivän flirttaillu ja leperrelly mun silloselle miehelle. Ja mies esitti jälkeenpäin ettei ymmärrä mistä mesosin, että ei hän mitään tehny!! Ja syytti mua hulluks ja ties mitä. Ja kaveri valehteli, mies lähettäny viestejäki risteilyn jälkeen, eikä kumpika kertonu mitään!! Kaveri puolusteli et, nokun miehes sano ettei puhuta tästä ******* mitään! Mut onneks tää kyseisen mies on mun EX; eikä muuksi muutu. ja eron jälkeen selvis MONTA MUUTA tapausta kun oli pelehtiny naisten kans, eikä mulla ollu niist jutuista mitään tietoo. Eli ei kannata ihan helposti enää luottaa. Todennäkösesti jos on jotain "noinkin pientä" tehny, niin on tehny aikasemminki ja tulee tekeen vielä uudestaan. Valitettavasti...

Hyvä AP! Sinäpä se tiedät ite parhaiten mikä on teille paras ratkaisu. Itekään en pystyny enää "kaveria" silmissäni sietämään. Ymmärrän sua täysin. Tsemppiä paljon!

tää mun entinen paras ystävä oli myös tälläinen.. tissit vilahteli baareissa ja ukkomiehiä paneskeli. munkin mies sitä muka niin paheksui ja haukkui naista ja samaan aikaan kävi paneen sitä vuoden ajan mun selän takana!

mitähä varten ap tänne tuli edes asiasta alunperinkään itkemään jos oli selvää et anteeksi antaa ukon "hairahduksen", kun ukko hetken tippa linssissä istuskeli niin niin oli varmaa yhteinen elämä. Ja kun kakkaa tuli niskaan niin heti älähdetään, päätäkö pitäs silittää hyvä hyvä pidä noin hyvä mies eihän se oikeestaan mitään tehnykkään. yök mikä äijä ja yök mikä muija kun ei arvosta ihteään sen vertaa et antaa kohdella itteään tollai. Arvostus lähtee itsestä jolloin myös muut arvostaa sinua.

Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
mitähä varten ap tänne tuli edes asiasta alunperinkään itkemään jos oli selvää et anteeksi antaa ukon "hairahduksen", kun ukko hetken tippa linssissä istuskeli niin niin oli varmaa yhteinen elämä. Ja kun kakkaa tuli niskaan niin heti älähdetään, päätäkö pitäs silittää hyvä hyvä pidä noin hyvä mies eihän se oikeestaan mitään tehnykkään. yök mikä äijä ja yök mikä muija kun ei arvosta ihteään sen vertaa et antaa kohdella itteään tollai. Arvostus lähtee itsestä jolloin myös muut arvostaa sinua.
varmaan halus pahaa oloaan purkaa, ja se sallittakoon, eikös ole oikeestaan aika kiva, että joku pystyy antamaan anteeksi ja jatkamaan elämää, eikä heti olla lyömässä kantapäitä yhteen ja lähtemässä eri suuntiin.