nyt tuli tupenrapinat!! vituttaa ankarasti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:
*odottaa täpinöissään...*

Tuskin tulee edes tapahtumaan. Vituttaa kun taas on kova uho mutta kuitenkaan ei aloittaja tee yhtään mitään. Näyttää ukolleen kuvat ja ukko sanoo, että jaa tai ei mitään. Sitten kaikki jatkuu niin kuin ennenkin.
Suomalaiset naiset ovat just tommossia.

no niin..täällä on näköjään jännätty ihan porukalla :D ei kyllä oikeesti virnuiluta,on tällä hetkellä todella jäätävä tunnelma..tein niinkuin täällä joku kehotti,että muina miehinä pyysin miehen katsomaan juhannuskuvia koneelta ja yhtäkkiä siihen lävähtikin ne salaaotetut. hitto että mies meni kalpeeks,sönkötti ensin että ei hän ole noissa kuvissa (aikaa kaukaa otettu mutta kyllä tunnistaa) ja mitään järkevää selitystä ei saanut aikaiseksi. mä sitten räjähdin sille päin naamaa ja kysyin että pitääkö se mua ihan tyhmänä tai jotain. nyt virallinen versio on se,että tää mun kaveri olis puoliväkisin raahannu mun miehen "juttelemaan" nurkan taakse ja sit käyny kiinni. uskoo ken haluaa. ei todellakaan jää tähän. kiitos kaikille taustatuesta *halit* palaan vielä illalla,nyt täytyis kaiken tän keskellä jaksaa miettiä vielä ruokaostoksiakin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no niin..täällä on näköjään jännätty ihan porukalla :D ei kyllä oikeesti virnuiluta,on tällä hetkellä todella jäätävä tunnelma..tein niinkuin täällä joku kehotti,että muina miehinä pyysin miehen katsomaan juhannuskuvia koneelta ja yhtäkkiä siihen lävähtikin ne salaaotetut. hitto että mies meni kalpeeks,sönkötti ensin että ei hän ole noissa kuvissa (aikaa kaukaa otettu mutta kyllä tunnistaa) ja mitään järkevää selitystä ei saanut aikaiseksi. mä sitten räjähdin sille päin naamaa ja kysyin että pitääkö se mua ihan tyhmänä tai jotain. nyt virallinen versio on se,että tää mun kaveri olis puoliväkisin raahannu mun miehen "juttelemaan" nurkan taakse ja sit käyny kiinni. uskoo ken haluaa. ei todellakaan jää tähän. kiitos kaikille taustatuesta *halit* palaan vielä illalla,nyt täytyis kaiken tän keskellä jaksaa miettiä vielä ruokaostoksiakin..

Älä sille ukolle ainkaan evästä osta :o !

just! ja uskoo ken tahtoo! Aika tökerö selitys! Mutta koita jaksella ja saada asiat järjestykseen. Itse en tiedä kyllä mitä tekisin. Luottaa en ainakaan pystyis enää mieheen jos yhteen jäätäis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no joo selitys tuokin.... raahannu puoliväkisin....

"ja tää kaveri on vielä sellanen josta mies ei oo koskaan oikeen tykänny,siis näin on mulle sanonu. se on kyllä hiukan huorahtava ja itseään täynnä,mut en ois IKINÄ uskonu,että käy kaverin mieheen käsisksi!!!"

Niinhän ne miehet sanoo.. Haukkuvat sen toisen naisen rumaksi ja tyhmäksi, ettet ainakaan uskoisi, että hän tuon kyseisen naisen kanssa sinua pettäisi.

Koettu on..
Ja olen pahoillani..

siis että on "väkisin" houkutellut/vienyt miehesi nurkan taakse ja tehnyt jopa aloitteen, sitten vain miehes on lipsahtanut hetkeen mukaan ja täts it. Kysy mitä muuta on tehnyt ku mitä kuvissa näkyy!

Minä en enää kuuntelisi hetkeäkään vaan pakkaisin tavarani ja lähtisin. On helppo sanoa, tiedän, mutta olen sen myös tehnyt ja kokenut ja kärsinyt tuskan sydämessäni, ja todellakin oli viisain päätös elämässäni. Jos kumppani kykenee suutelemaan, hipelöimään jne. toista, ei se osoita minusta kunnioitusta eikä luotettavuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
siis että on "väkisin" houkutellut/vienyt miehesi nurkan taakse ja tehnyt jopa aloitteen, sitten vain miehes on lipsahtanut hetkeen mukaan ja täts it. Kysy mitä muuta on tehnyt ku mitä kuvissa näkyy!

jos ei kiinnosta niin pitäisi olla selkärankaa sanoa sille naiselle et *sori en harrasta toisten naisten kanssa vehtaamista* tai ihan millä sanoilla asian haluu sanoo....

Paljostako vetoa että tää ap on taas niitä naisia jotka hetken kiukuttelee ja vikisee ja lopulta antaa anteeksi, eihän loppu peleissä tapahtunut mitään ja se rakastaa mua ja katuu. Voi voi näitä hyvä uskoisia naikkosia jotka sortuu ukon lepertelyihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyrvähtänyt:
Paljostako vetoa että tää ap on taas niitä naisia jotka hetken kiukuttelee ja vikisee ja lopulta antaa anteeksi, eihän loppu peleissä tapahtunut mitään ja se rakastaa mua ja katuu. Voi voi näitä hyvä uskoisia naikkosia jotka sortuu ukon lepertelyihin.

toivottavasti ei nyt sentään!!!

paskan marjat!! vai että väkisin.. hahaaa ihan vahingossako se käsi on menny sinne paidan alle ja ukkos ei olis saanu työnnettyy sitä eukkoo pois jos on väkisn yrittäny suudella???!!! just just. juu mutta yritä jaksella ja voima haleja....