Nyt tuli autoilusta turvallisempaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B)
turvallista autoilua :)
joskus on toki kiva eksyä niin näkee uusia maisemia joita ei muuten näkisi.
mekin ajettiin tänä kesänä mututuntumalla pikkuteitä etelään ja nähtiin vaikka mitä ihanaa ja matka oli sama vaikka olis ajettu nelostietäkin pitkin.

Turvallista matkaa!
Ja ihan tiedoksi, että kaikki vaimot ei ole kovin hyviä neuvomaan mitään reittiä minnekään... Jouduin neuvomaan miehelle tien tässä yhdelle virkistyskalastusalueelle, ja sanoin, että joo joo, ajat sitä yhtä tiettyä tietä vaan suoraan niin kauan kun tulee sen kalastuspaikan kyltti. Mies oli tehny treffit mun isän kans sinne, ja isä oli odotellu paikalla, että missähän se poika oikein viipyy... Minä onneton olin unohtanu mainita yhden risteyksen, mistä olis pitäny kääntyä, ja mies ajo kiitetävät 70km harhaan... :whistle: Onneksi oli navigaattori miehellä mukana, ja kun oli jo seuraavan paikkakunnan puolelle eksyny, niin oli päättäny kuunnella, minne navi neuvois, ja perille pääsi sen opastamana...

Navigaattori on oiva peli..varsinkin tämmöselle blondille ko mie..

Alkometrin ajattelin ostaa tolle yhelle sohvannurkankuluttajalle..tuntuu ajavan turhan nopeesti känni-iltojen päätteeksi,vain koska hänestä tuntuu että on okei..Kerran se napsahtaa nalli hällekkin...

Alkuperäinen kirjoittaja jäävi vastaamaan:
Navigaattori on oiva peli..varsinkin tämmöselle blondille ko mie..
Alkometrin ajattelin ostaa tolle yhelle sohvannurkankuluttajalle..tuntuu ajavan turhan nopeesti känni-iltojen päätteeksi,vain koska hänestä tuntuu että on okei..Kerran se napsahtaa nalli hällekkin...

Kas kun sitä osais vielä käyttääkin!!! :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Kas kun sitä osais vielä käyttääkin!!! :ashamed:

Tomtom on ainakin niin helppo käyttää että oksat pois!

No se se on just meilläkin. Mut meillon semmonen tulitikkuaskin kokoinen palikka autossa, ja sit puhelimen kautta se jotenkin menee. Siis, että puhelimeen laitetaan määränpää jne. Ja miehen puhelin on NIIIIIIN hankala laitos, että en ole sitä oppinu 2vuodessa käyttää ollenkaan, just ja just osaan vastata siihen jos joku soittaa. JOten olen siis antanu sen navigoinnin olla... :/

Yhteistyössä