Nyt tulee kuvia siitä nukkekodista.

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Hieno ku mikä! Mutta eikös toi ole ikuisuusprojekti,eikä lähellekään valmis? sisustamista riittää....
Tai no, makunsa kullakin, mutta mä tekisin vielä mattoja lattiaan ja tauluja seinälle. Koriste-esineitä hyllyille ja astioita keittiöön yms.
Ja pian kyllästyt kiiltäviin seiniin, laitat tapetit. Maalaat rappuset yms... Sano mun sanoneen, et osaa olla tekemättä lisää, kun oot tottunu väkertämään ja nyt olis valmis... :D

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hieno ku mikä! Mutta eikös toi ole ikuisuusprojekti,eikä lähellekään valmis? sisustamista riittää....
Tai no, makunsa kullakin, mutta mä tekisin vielä mattoja lattiaan ja tauluja seinälle. Koriste-esineitä hyllyille ja astioita keittiöön yms.
Ja pian kyllästyt kiiltäviin seiniin, laitat tapetit. Maalaat rappuset yms... Sano mun sanoneen, et osaa olla tekemättä lisää, kun oot tottunu väkertämään ja nyt olis valmis... :D
Toi on lapselle tehty, tarkotus on olla toimiva, eikä tunkea sitä täyteen roinaa.

makunsa kullakin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä toi on ihana just tuollaisenaan. Pelkistetty ja tyylikäs, ei mikään muovinen prinsessa-räähkä ;-).

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:
Hieno! Etenkin keittiö on tosi kiva =)
Saako sun tyttö leikkiä tuolla vai onko tämä sinun oma projekti? :)
Mulla on tuttuja nukkekotiharrastajia ja heidän nukkekodit on lapsilta suojeltuja :)
Toi on ihan tytölle tehty, se on nyt sen ikioma. Korjataan sit jos menee rikki.

Yhteistyössä