Toi on lapselle tehty, tarkotus on olla toimiva, eikä tunkea sitä täyteen roinaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hieno ku mikä! Mutta eikös toi ole ikuisuusprojekti,eikä lähellekään valmis? sisustamista riittää....
Tai no, makunsa kullakin, mutta mä tekisin vielä mattoja lattiaan ja tauluja seinälle. Koriste-esineitä hyllyille ja astioita keittiöön yms.
Ja pian kyllästyt kiiltäviin seiniin, laitat tapetit. Maalaat rappuset yms... Sano mun sanoneen, et osaa olla tekemättä lisää, kun oot tottunu väkertämään ja nyt olis valmis...
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja mam:Tosi hieno! olisi kiva nähdä millainen kaappi on ulkoapäin? Saisko kuvaa? Siis ovet kiinni.
4 vuotta täytti juuri. Ja mun mielestä se ei ole ollenkaan ankean näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja hieno on:Kuinka vanha lapsi sillä leikkii??
Kait olkkariin tulee lisää juttuja on vähän ankeen näköinen
Mun mielestä toi on ihana just tuollaisenaan. Pelkistetty ja tyylikäs, ei mikään muovinen prinsessa-räähkä ;-).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hieno ku mikä! Mutta eikös toi ole ikuisuusprojekti,eikä lähellekään valmis? sisustamista riittää....
Tai no, makunsa kullakin, mutta mä tekisin vielä mattoja lattiaan ja tauluja seinälle. Koriste-esineitä hyllyille ja astioita keittiöön yms.
Ja pian kyllästyt kiiltäviin seiniin, laitat tapetit. Maalaat rappuset yms... Sano mun sanoneen, et osaa olla tekemättä lisää, kun oot tottunu väkertämään ja nyt olis valmis...
Toi on ihan tytölle tehty, se on nyt sen ikioma. Korjataan sit jos menee rikki.Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:Hieno! Etenkin keittiö on tosi kiva =)
Saako sun tyttö leikkiä tuolla vai onko tämä sinun oma projekti?
Mulla on tuttuja nukkekotiharrastajia ja heidän nukkekodit on lapsilta suojeltuja