M
muromysli
Vieras
.. uimapuku päälle kotona vai rannalla? vaippa vai ei? vaipassa ei tietenkään voi mennä veteen, mutta ilman vaippaa ikävää jos tuleekin kakka...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lisää typeriä:mä änkeen samaan ketjuun, mites jos taapero osaa käydä potalla mutta ei ymmärrä puskaan pissaamista, otatteko potan rannalle mukaan vai pidätte "väkisin" vaippaa? Mihin kaadatte sen pissan?
Alkuperäinen kirjoittaja lisää typeriä:mä änkeen samaan ketjuun, mites jos taapero osaa käydä potalla mutta ei ymmärrä puskaan pissaamista, otatteko potan rannalle mukaan vai pidätte "väkisin" vaippaa? Mihin kaadatte sen pissan?
Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakettu:Alkuperäinen kirjoittaja lisää typeriä:mä änkeen samaan ketjuun, mites jos taapero osaa käydä potalla mutta ei ymmärrä puskaan pissaamista, otatteko potan rannalle mukaan vai pidätte "väkisin" vaippaa? Mihin kaadatte sen pissan?
Heh. Puskapissa opitaan hätätilanteessa. Meillä ainakaan ei kotipuskiin pissitä, mutta hätätilanne on hätätilanne. Siinä se on opittu. Esikoinen taisi oppia suomalaisittain taukopaikalla2v:n kanssa ei voi kuin toimia tilanteen mukaan. Mutta pissahätää ei kannata jäädä kotiin ennustamaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja adora:Alkuperäinen kirjoittaja lisää typeriä:mä änkeen samaan ketjuun, mites jos taapero osaa käydä potalla mutta ei ymmärrä puskaan pissaamista, otatteko potan rannalle mukaan vai pidätte "väkisin" vaippaa? Mihin kaadatte sen pissan?
Harjotelkaa puskaan pissimistä kotona, jos vain mitenkään mahdollista. Ajatellen kesän reissujakin, jso automatkoja jne. vessoja ei ole lähettyvillä, niin en kyllä pottaakaan kulettas mukana![]()
Pojan uimahousuissa on tiukemmat lahkeet kuin mitä nuo uimavaipat on.Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Mä pidän AINA hallissa/kylpylässä käydessä tolla 2-vuotiaalla (joka ei suostu potalle) uimavaippaa. Haluaa kyllä pois vedestä kun kakattaa, mut ei aina. Ollaan nyt vuos käyty taaperouinnissa, ja tänä keväänä on viisi kertaa tullut joltain lapselta kakat vaippaan uidessa tai sitten ylösnoustessa (epäselvää siis missä kohti) mutta kertaakaan ei ole altaaseen päässyt, kiitos noiden vaippojen.
Alkuperäinen kirjoittaja lisää typeriä:Alkuperäinen kirjoittaja adora:Alkuperäinen kirjoittaja lisää typeriä:mä änkeen samaan ketjuun, mites jos taapero osaa käydä potalla mutta ei ymmärrä puskaan pissaamista, otatteko potan rannalle mukaan vai pidätte "väkisin" vaippaa? Mihin kaadatte sen pissan?
Harjotelkaa puskaan pissimistä kotona, jos vain mitenkään mahdollista. Ajatellen kesän reissujakin, jso automatkoja jne. vessoja ei ole lähettyvillä, niin en kyllä pottaakaan kulettas mukana![]()
Ollaan yritetty kun ollaan ulkona ilman vaippaa (omakotitalo ja iso tontti) niin viedä puskan juureen kun sanoo että on hätä, mutta menee ihan hämilleen. Enkä oikein tiedä miten sitä kuulusi pitää kun on tyttö eikä se ihan osaa olla sillai kyykyssä (alle 2v)...
Alkuperäinen kirjoittaja lisää typeriä:Alkuperäinen kirjoittaja adora:Alkuperäinen kirjoittaja lisää typeriä:mä änkeen samaan ketjuun, mites jos taapero osaa käydä potalla mutta ei ymmärrä puskaan pissaamista, otatteko potan rannalle mukaan vai pidätte "väkisin" vaippaa? Mihin kaadatte sen pissan?
Ollaan yritetty kun ollaan ulkona ilman vaippaa (omakotitalo ja iso tontti) niin viedä puskan juureen kun sanoo että on hätä, mutta menee ihan hämilleen. Enkä oikein tiedä miten sitä kuulusi pitää kun on tyttö eikä se ihan osaa olla sillai kyykyssä (alle 2v)...