Nyt toi mies teki viimisen temppunsa!

Oon kertonut täällä tosta vainoharhaisesta ukostani (mikä lukee nämä plussalle kirjoittamani asiatkin, toivottavasti tämänkin :kieh: ), joka saa lähes hermoromahduksen jos puhun jollekin miehelle. Tai jos pidän jotain muuta miestä kuin häntä jotenkin vetävän näköisenä jnejnejne.
(entinen nimimerkkini on MendedHearts, jos joku muistaisi sen parin viikon takaisen jutun paremmin kun paljastan tämän)

No, ukko lähti lätkämatsiin eilen, n. klo16 se lähti ja oli puhetta että käy kaverinsa kanssa syömässä sen jälkeen. Soitin vähän ennen kymmentä että onko se tulossa, että odotanko herran saapumista jotta pääsen koiran kanssa lenkille vai painunko suihkuun ja nukkumaan... No, odotteli kaveriansa ja sanoi että ottavat vielä parit.

YLLÄTYS, YLLÄTYS, ei sitä persläpeä näy vieläkään missään.

Eikä ole ensimmäinen kerta. Mä en jaksa tota helvetin temppuilua enää yhtään. Olen jo kertaalleen pakannut äijän tavarat jätesäkkeihin yhden tämmöisen tempun jälkeen, ja monesti sanonut että ei musta ole eläjäksi tommosen idiootin kanssa. Aina se on luikerrellut tiensä takaisin jotenkin. Ja luvannut kuun taivaalta tietenkin.
Ja viimeksi lupasi ettei enää edes juo. Ja tämä on jo toinen kerta sen jälkeen kun juo, ellei jopa kolmas. Ja tosta jätesäkki-episodista on aikaa vain jokunen kuukausi...

Se kohtelee mua kuin pjaskaa. Nyt se saa lähteä. Odottakoon vaan kun saapuu kotiin. Mä en jaksa enää yhtään. Meni kuppi nurin. Se haluaisi kai parisuhteen missä hän saa tehdä mitä haluaa, mutta mulla ei ole oikeuksia edes puhua kenelle haluan.
Joo, saa etsiä moista suhdetta jostain ihan muualta.

Juon tässä kahvit rauhassa ja kaivan kaulimen tohon odottamaan ukon saapumista :xmas:

Että tämmöstä tänne :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
anna männä :hug: *ojentaa iiiison täyspuisen kaulimen* ..
Kiitos. Kato mulla ois vaan tommonen muovinen mihin kuuluu panna vettä sisälle. Puinen on paljon parempi.
Voisit laittaa oman kaulimesi pakastimeen vähäksi aikaa? :saint:

Mutta :hug: , nyt teillä on ison keskustelun paikka miehesi kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
anna männä :hug: *ojentaa iiiison täyspuisen kaulimen* ..
Kiitos. Kato mulla ois vaan tommonen muovinen mihin kuuluu panna vettä sisälle. Puinen on paljon parempi.
Voisit laittaa oman kaulimesi pakastimeen vähäksi aikaa? :saint:

Mutta :hug: , nyt teillä on ison keskustelun paikka miehesi kanssa.
Toikin oli ihan hyvä ehdotus.

Mä en taida jaksaa enää keskustella muista kuin käytännön järjestelyistä, kuten lasten tapaamisesta yms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
Kiitos. Mä pienessä kierossa mielessäni jo toivoinkin jotain viimeistä niittiä tälle hommalle. Kyllä mä nyt jo tajusin että ei se miksikään muutu, tarjoilee samaa paskaa mutta erilaisissa paketeissa.

Ja vituttaa kun kaikki kenelle juttelen jaksavat aina lässyttää että miten se on niin surullinen aina ja miten sillä on selvästi paha olo jne... No on varmasti kun meillä on asiat olleet solmussa jo pitkään, mutta en mä jaksa enää sääliä tota, säälikööt muut sitten ihan kaikessa rauhassa.
Helppo se on sääliä kun paska kohtelu ei kohdistu omaan itseen & lapsiin.

Mä en halua enää kertaakaan vastata lapsille aamulla että "en tiedä" , kun he kysyvät että missä isi on.
 
voimia :hug: sä tiedät rajasi, mistä mennään yli,liian monta ylitystä. raskasta on varmasti päättää koska ei enää anna anteeksi. mun mies teki aikanaan samaa,oli aina joskus yönkin reissussa mutta nykyään ilmoittaa tai tulee kotiin, oon niin pahasti suuttunut sille. mies sanoi että sama kai se on kun me kumminkin nukutaan yöllä että missä on. mutta se huoli ja ärsytys...
tsemppiä päivääsi!
 
:hug:

Teet ihan oikean ratkaisun. Varmaan alkuun on haljua ja hankalaa, mutta kyllä se siitä alkaa helpottaan. Kenenkään ei tarvitse sietää tuollaista pompottelua. Ja tuo, mitä sanoit: "Mä en halua enää kertaakaan vastata lapsille aamulla että "en tiedä" , kun he kysyvät että missä isi on." Tiedän miltä tuo tuntuu. Nyt mun mies on lähtenyt kokonaan ja lopullisesti, ja muakin helpotti, ettei tosiaan tarvi lapsille peitellä sen jälkiä enää, saa herra tulla ja mennä omassa kämpässään miten lystää silloin, kun lapset on täällä mulla. Tsemppiä sulle! :flower:

P.s. Mulla olis marmorikaulin tuolla laatikossa.... :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
ihme tyyppi (ei pahalla) jos on susta noin mustis,mutta itse voi olla yötä pois ilmoittamatta.. :hug: taitaa tulla rankka päivä teille
Sanos muuta... Ihme tyyppi todellakin. Mun kaikki tekemiset kytätään ja vahditaan, mutta sillähän on olevinaan oikeus tehdä mitä vaan... -no, niin onkin, mutta ei todellakaan mun kanssani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
ihme tyyppi (ei pahalla) jos on susta noin mustis,mutta itse voi olla yötä pois ilmoittamatta.. :hug: taitaa tulla rankka päivä teille
Monesti muuten sellaiset miehet (tai naiset) ovat mustasukkaisimpia, joilla itsellään ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa... ihme juttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
voimia :hug: sä tiedät rajasi, mistä mennään yli,liian monta ylitystä. raskasta on varmasti päättää koska ei enää anna anteeksi. mun mies teki aikanaan samaa,oli aina joskus yönkin reissussa mutta nykyään ilmoittaa tai tulee kotiin, oon niin pahasti suuttunut sille. mies sanoi että sama kai se on kun me kumminkin nukutaan yöllä että missä on. mutta se huoli ja ärsytys...
tsemppiä päivääsi!
Mulla on lähinnä kynnyskysymyksenä se, että mulla ei ole tässä taloudessa mitään ihmisoikeuksia tai oikeutta minkäänlaiseen yksityiseen, ja toiselle pitäisi antaa kaikki tila mitä hän tarvitsee, hän saa tehdä mitä vaan, ilmoittamatta mitään, kantamatta mitään vastuuta mistään.

Kyllä tosta voi ihan hyvä mies vielä tulla, jos joskus kasvaa aikuiseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alter Ego:
:hug:

Teet ihan oikean ratkaisun. Varmaan alkuun on haljua ja hankalaa, mutta kyllä se siitä alkaa helpottaan. Kenenkään ei tarvitse sietää tuollaista pompottelua. Ja tuo, mitä sanoit: "Mä en halua enää kertaakaan vastata lapsille aamulla että "en tiedä" , kun he kysyvät että missä isi on." Tiedän miltä tuo tuntuu. Nyt mun mies on lähtenyt kokonaan ja lopullisesti, ja muakin helpotti, ettei tosiaan tarvi lapsille peitellä sen jälkiä enää, saa herra tulla ja mennä omassa kämpässään miten lystää silloin, kun lapset on täällä mulla. Tsemppiä sulle! :flower:

P.s. Mulla olis marmorikaulin tuolla laatikossa.... :kieh:
Voi vinetto, et kerkeis heittämään sitä äkkiä tänne? Ois käyttöä :kieh:

On varmaan alkuun haljua, ja kaikki käytännön hommat... Mutta mä olen varma että sitten helpottaa. Kai jokaisella on oikeus rauhalliseen eloon ja oloon, ilman jatkuvaa stressin aiheuttajaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alter Ego:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
ihme tyyppi (ei pahalla) jos on susta noin mustis,mutta itse voi olla yötä pois ilmoittamatta.. :hug: taitaa tulla rankka päivä teille
Monesti muuten sellaiset miehet (tai naiset) ovat mustasukkaisimpia, joilla itsellään ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa... ihme juttu.
Joo, ja mä sain viimeisen baarireissuni (ensimmäinen kerta neljään vuoteen kun menin kaverin kanssa) jälkeen kuulla miten kamala olen kun en soitellut ja ilmoitellut miehelle kotiin että mitä suunnitelmissa (soiteltiin klo23.30 silloin ja sanoin että lähetään baariin tämän likkakaverini kanssa), ja itse toi saatana ei soita mulle kertaakaan, koskaan, kun on viihteellä, mutta kyllä se herranen aika naisen ois ilmoiteltava miehelle liikkeistään kun viihteellä on... KYLLÄ!

Ja viimeksi kun märisin tänne tosta, niin tänne tuli samanlaista kommenttia että usein ne ovat pahimmin mustasukkaisia, kenellä ei itsellään ole puhtaat jauhot pussissa, niin siitähän se riemu repesi kun sen sanoin ukolle... "niin silleenhän ne siellä kaksplussalla sano, ihme kun pitää tommosille idiooteille jauhaa meidän asioita" :kieh:
 
mun ex oli samanlainen,mutta mua ei niinkään se mustasukkasuus haitannu, vaan se etten olisi saanut tehdä mitään ja hän sai omasta mielestä tehdä mitä vaan,tiedän tuon tunteen todella hyvin. toisaalta tedän kyllä tapauksen jossa mies oli tuollainen pitkään,ja jatkoi 2v lapsen syntymän jälkeenkin,mut asumuseron jälkeen on muuttanut käytöstään (kaverilla näin). mutta mun exä kyl jatkaa nykyisensäkin kanssa samaa.

vaikea tilanne sulla
 
yoi
mulla ihan samanlainen mies... ite saa tehä mitä tykkää mutta minä en, hyvä kun kaupassa saa käydä. sinnekkin soittaa perään. nyt se oli sitten lukenu mun tekstiviestit ja tonkinu netistä mitä olen kirjotellu, viimenen pisara kyllä oli se...
 
Pix
Voimia sulle. Tiedän tunteen noin suunnilleen.
Paskaan suhteeseen ei kannata jäädä, itekseenkin pärjää AINA!!
Yv:tä saa laittaa jos tuntuu siltä.


Ja meil on ne kaffet Turkkuses viä edessä... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja yoi:
mulla ihan samanlainen mies... ite saa tehä mitä tykkää mutta minä en, hyvä kun kaupassa saa käydä. sinnekkin soittaa perään. nyt se oli sitten lukenu mun tekstiviestit ja tonkinu netistä mitä olen kirjotellu, viimenen pisara kyllä oli se...
Meillä on saletisti sama mies!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
mun ex oli samanlainen,mutta mua ei niinkään se mustasukkasuus haitannu, vaan se etten olisi saanut tehdä mitään ja hän sai omasta mielestä tehdä mitä vaan,tiedän tuon tunteen todella hyvin. toisaalta tedän kyllä tapauksen jossa mies oli tuollainen pitkään,ja jatkoi 2v lapsen syntymän jälkeenkin,mut asumuseron jälkeen on muuttanut käytöstään (kaverilla näin). mutta mun exä kyl jatkaa nykyisensäkin kanssa samaa.

vaikea tilanne sulla
Niinpä... Tolla on ollut miljoona mahdollisuutta alkaa käyttäytyä inhimillisemmin, mutta ellei se ota onkeensa miljoonista varoitteluista huolimatta, niin en mä sille prkl mitään voi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häjyynen:
Jaksuja :hug:
Rankka päivä tulossa, mutta luulen ja uskon että rankempaa olisi jatkaa tuollaisessa suhteessa... Mikäli ei miehesi sitten lopullisesti muutu.
Mä luulen kanssa. Ja kun samanlaisena tämä jatkuu nähtävästi... On tätä jo vuosia nähty ja miljoonat "viimeiset" mahdollisuudet annettu.
 

Yhteistyössä