Nyt te kerrotte mitä te käytätte:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluais näyttää nätiltä pitkästä aikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluais näyttää nätiltä pitkästä aikaa

Vieras
Kertokaas, :) mitä meikkejä käytätte? Olen tänään menos ostoksille ja ajattelin ostaa kaikki meikit nyt ku kaikki on siis loppunu ja vanhentuneet :( Paras ripsiväri? Kertokaa mitä kannattaa ostaa....

Alkuperäinen kirjoittaja LAATUUN SATSAAVA:
Mulle ainoa oikea ripsari on Kanebon 38C. Maksaa "hippasen enemmän" kuin esim. Rimmelit, mutta on sen arvoinen. Muuta en enää osta.

Toi kanebo on ihan yliarvostettua.. itse suosittelisin että käyt jossain maskeerajalla esim. stockmanilla ja pyydät sieltä neuvoja. Tää palsta ei oo ehkä jäävi neuvomaan näissä asioissa

älä tosiaan kysy kotiäideiltä joista 80% ei edes meikkaa :D

Ja jos haluut säästää, niin kosmetologi ei oo se oikea paikka, sillä he suosittelevat vain Chanelin puutereita jne, joista maksat itsesi kipeeksi.
Osta Anttilasta Lorealia, Niveaa, Lumenea jne..

Ihan perus Lumene settiä minä käytän, ja mitäs niitä muita merkkejä nyt onkaan. Näin kesäisin ripsaria, luomiväriä ja pieni sievä rajaus kohentaa ilmettä kummasti :D Talvisin sitten lisään meikkivoiteenki, suojaa ihoa kylmällä säällä.

Jos harvemmin käytät niin ei kannata ostaa kallista ripsaria. Kuivuu vain pulloonsa. Tuoreena halvatkin on hyviä, katsot vain millaisella harjasosalla haluat levittää. Kaupassa on siitä jotain mainoskuviakin millainen suti sopii millaisille ripsille. Itse en enää tavallista harjaa osaa ripsarissa käyttää vaan se kumimainen tuntuu omalta. Joku kampamainenkin voisi olla kiva kokeilla kun en tuuheutta ripsii
ni kaipaa

Mä kerran kokeilin Oriflamen yhtä ripsaria, joka piti olla nimenomaan allergisille silmille sopivat. Ja eipä ollut, kävi vielä enemmän silmiin kun Lumenen herkille silmille tarkoitettu. Mutta joo, mäkään en juuri meikkaa, ripsaria ja luomiväriä löytyy. Pitäis vaan löytää joku hyvä meikkivoide tälle mun iholle, että kun ilmat kylmenee ja haluis joskus näyttää hyvältä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Mää en tykänny tosta Kanebo38:sta yhtään..
Mulle paras ripsari on Lumenen Blueberry curl vedenkestävänä.

Jep - täällä myös pisteet Lumenelle.
Kesti jopa Thaimaan kosteuden ja helteet, ei valu.
Toisaalta se pitää poistaa Lumenen omalla vedenkestävälle silmämeikille tarkoitetulla silmämeikinpostoaineella. Itse en ainakaan saa pois millään muulla, useita merkkejä kokeillu, ei lähtenyt myöskään rasvalla tms. *epätoivoissaan on tullut silmiä joskus hangattua kun Lumenen aineet on olleet loppu*

Yhteistyössä