Mitä meikkisarjaa käytät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amanda85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sekalaista, ostan aina kun kiinnostavaa sattuu kohdalle. Meikkivoide kyllä tahtoo ylensä olla Maybellinen, ripsarit Lorealin ja puuteri Lumenen. Muut hässäkät on kaikkea väliltä Seppälän merkittömät- Blasco.

Kalliita en yleensä ostele kun en mm. luomivärejä kuitenkaan käytä loppuun vaan ostan kohta jo jotain uutta. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Sekalaista, ostan aina kun kiinnostavaa sattuu kohdalle. Meikkivoide kyllä tahtoo ylensä olla Maybellinen, ripsarit Lorealin ja puuteri Lumenen. Muut hässäkät on kaikkea väliltä Seppälän merkittömät- Blasco.

Kalliita en yleensä ostele kun en mm. luomivärejä kuitenkaan käytä loppuun vaan ostan kohta jo jotain uutta. :whistle:

Näin mäkin teen yleensä. Meikkivoidesuosikkini on jo pitkään ollut L'orealin true match, aivan loistava mulle!

Aika sekalaista. Meikkivoiteeseen, puuteriin, poskipunaan ja ripsariin satsaan. Niissä värit pysyy ja laadun on oltava hyvä silmien ja ihon takia. Huulikiiltoja, luomivärejä, huulipunia ostan milloin näen alessa hyviä. Merkit: Lumene, BodyShop (luomivärit hyviä), MaxFactor (meikkivoide oli jees), Kanebo (Ihana ripsis), Nivea, Revlon (Ylistys kynsilakoille...)

Ihan mitä sattuu. Katon, että minkäväristä maalia haluan ja sitten valitsen sen perusteella. tietty vähän katon laatuakin, että pysyyko se väri kii ihossa. Anytimen luomivärit pysyy yllättäen hyvin, jos laittaa kostealla siveltimellä. en oikeen jaksa vaivautua ostamaan esimerkiksi luomivärejä, jotka on kovin harmahtavia, vaan mieluummin värit saa olla kunnollisia.

Vaihtelee. Maxfactorin huulipuna + ripsiväri, Anytime luomiväri, meikkivoide Loreal, puuteri + eyliner Rimmel jne. jne. Kaikki ihonhoitotuotteet Body Shopilta, E-vitamiinisarjaan oon tykästynyt.

mulla on vissiin näitä kaikkia mitä on mainittu ketjussa *kurkkii meikkipussiin* meikkivoide estee lauder ripsari lumene puuteri rimmel huulikiilto lancome ja guerlainia. yksi chanelin luomiväri jne jne..." en mä itse osta niitä kalliita lahjaksi joskus saanut ja on maskeeraja ystävä jolta saanut/ostanut meikkejä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kylläpäs täällä on varakkaita mammoja.. :whistle:

Ai miten niin varakkaita? Luxusta saa olla myös arjessa ja sitäpaitsi, ihan riittoisia ovat nuo arvokkaammat merkit!

Joo, tästä olen samaa mieltä. Jos ostaa ripsarin kerran vuodessa, ei se hirveästi tunnu, onko hinta 5, 20 vai 30 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:
kylläpäs täällä on varakkaita mammoja.. :whistle:

Ai miten niin varakkaita? Luxusta saa olla myös arjessa ja sitäpaitsi, ihan riittoisia ovat nuo arvokkaammat merkit!

Joo, tästä olen samaa mieltä. Jos ostaa ripsarin kerran vuodessa, ei se hirveästi tunnu, onko hinta 5, 20 vai 30 euroa.

Ripsari pitää vaihtaa 3kk välein, eli se tekee joko 20e/vuodessa tai 120e/vuodessa..

Mikäs sen Kanebon *hyvän* ripsarin nimi olikaan + hinta? Mamma tahtoo kokeilla! :D Täältä löytyy melko paljon ko. ripsarin käyttäjiä,eli mikä siinä on niin hyvää? :)

Yhteistyössä