Kestoilijat! Mitä käytätte meikin poistoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petomamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
sähän voit käyttää vaikka niitä sun kestositeitä naaman pyyhkimiseen, kaks kärpästä katsos kerralla...anteeks nyt vaan vittuiluni, mut tää on aivan älytöntä touhua :laugh: :laugh: :laugh:

Äläs nyt,olen kuullut että kun märällä kusivaipalla tahkotaan naamaa niin tulee kuulemma hyvä iho :laugh:

Ruttunaama tässä oot muutes oikeassa! Nimittäin eikös monissa ryppyvoiteissa ole virtsaa (sisällysaineluettelossa lukee urea) joka turvottaa ihoa silleen että rypyt tasaantuu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Mä olen ommellut paksusta flanellista (jäi vaippaimuista yli ) sellaisia pieniä lappuja.

KIITOS!!!!!!!! Just tätä mie tarkotin!!!! :hug:

Noita pestäviä lappuja voi ommella vaikka kierrätysmateriaaleista. Esim. trikoo-, joustofrotee-, flanelli-, ja miksei pehmeistä collegevaatteistakin (nurja puoli).
Kannattaa ommella tarpeeksi isoja ja kaksikertaisina, esim. halkaisija 16cm. Eivät katoa pesussa niin helposti. Jos ei omista saumuria, nämä onnistuvat tavallisen ompelukoneen siksakillakin.

Poisheitettävää taloupaperia rakastavien kauhuksi kerron vielä, että samalla systeemillä voi ommella pestävää "kestotalouspaperia" :). Koko vaan isompi ja läjä keittiöön johonkin kauniiseen koriin.

Yhteistyössä