Nyt täysin sekaisin?! Auttakaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sussu

Vieras
Eilen siis tein positiivisen testin illalla, mutta tänään kun kävin terkkarilla pisu testissä sanoivat että negaa on..
Mä olen nyt aivan pää pyörällä!
Mihin tässä enää uskaltaa uskoa..
Luin kyllä jostain että terkkarin testit näyttää luotettavan testin vasta sitten kun menkat on vähintään vkn tai kaks myöhässä??
Nyt päässä surisee ja pahasti koska kaikki raskauden merkit on ihan käsin kosketeltavissa..mitä ihmettä mä nyt teen?

No sehän siinä ongelmaksi muodostuikin kun jo aluksi pyysin että ottais sen verestä, mutta ei suostuneet.. Sanoivat että verestä otetaan testi vain silloin kun epäillään kohdun ulkopuolista raskautta..
Mä kun sitten yritin selittää sille tätyskälle, että eikös verikoe ole muutenkin luotettavampi kuin virtsasta otettu ni kuulemma ihan yhtä luotettavia..

Teen varmaan silleen että tarkistan tässä kotona loppuvksta että mitä testi näyttää..

Ei oo ehkä helppoo mut koita ootella rauhassa ja tee just vaikka erimerkkisillä testejä just parin päivän päästä. Raskaushormoni veressä lisääntyy koko ajan ja voi kai olla mahdollista ettei se jostain syystä sit jossain testissä näkynytkään.

mulle on sanottu neuvolasta, että positiivinen testitulos kotitesteissä ei voi olla väärä, mutta negatiivinen voi olla. ehkäpä terkan testi oli nyt väärä nega, koska nehän käyttää samoja liuskoja, mitä kotiinkiin voi ostaa. odottele jokunen päivä ja testaile uudelleen...

Ite tein s-marketista ostetun liuska testin jossa näky haalea toinen viiva kävin terveyskeskuksessa näyttämässä viel testiä ja kysymäs josko ne tekis testin,mut sanoivat et kotitestit ovat luotettavia ja hyvin testattuja eli niihin voit luottaa....näin oli raskaana olen ja onnellisesti vko 34 menossa:)
Odotat nyt vain rauhassa pari päivää ja teet sitten uuden testin,vaik apteekin raskaustestillä se on selkeä ja hyvä!!! Peukut pystyssä odotamme sinua odottajien puolelle!!!!