Nyt taidan olla pississä

  • Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
On tässä vielä yksi toinenkin outous.
Nimittäin huutajan tunnus ja 'valittajan' tunnus on eri, ovat silti kai samaa väkeä kun sukunimi on sama.
Maksaja oli toisen niminen ja pankki on eri kuin tämän 'valittajan', joka laittoi oman tilinumeronsa jonne rahat pitäisi palauttaa.
tuosta laita ylläpitoon tarkistavat ettei ole montaa tunnusta,eli korotus.
ja mulle kävi niin että myin pokemon pelin huutonetin kautta,meni viikko niin vaihtoi negaan positiivisen ja olin,että :eek: miksei laittanut ensinmeiliä.
No kuitenkin peli oli rikki muka ja laittoi sitten takasin ja maksoin huuto summan,ARVATKAAS OLIKO PELI SAMA KUN TULI TAKASIN :kieh:
tai peli oli pokemon silver mutta se kuva pelin päältä oli revennyt ja pojan taakse laittama merkki kadonnut eli PELI VAIHDETTIIN ja saatiin rikkinäinen.ostaja katosi sen sileä tien.
Kannattaa merkata tuollaiset mitkä voi toinen vaihtaa,ajattelin vain muistuttaa kaikkia :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aidon turkin tunnistaa jo painostakin!
No meinasin just samaa...
Se turkki siis painoi paljon.
Takissa oli vuorena sellainen liukas kangas, aidossa kuulemma pelkkä nahka.
Näin se ostaja kertoi että tietää siitä sen olevan epäaito.
Mun mummola oli turkki missä oli se kangas ja se osti sen liikkeestä,onko sitä huijattu :eek: ,olen luullut että niitä saa monelaisia

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Se turkki siis painoi paljon.
Takissa oli vuorena sellainen liukas kangas, aidossa kuulemma pelkkä nahka.
Näin se ostaja kertoi että tietää siitä sen olevan epäaito.
Voisinpa sanoa että tuo väite ei pidä paikkaansa, sillä on niitä aitoja turkkeja missä on tietysti tuo välikangas.

 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja BaBBy:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aidon turkin tunnistaa jo painostakin!
No meinasin just samaa...
Se turkki siis painoi paljon.
Takissa oli vuorena sellainen liukas kangas, aidossa kuulemma pelkkä nahka.
Näin se ostaja kertoi että tietää siitä sen olevan epäaito.
Mun mummola oli turkki missä oli se kangas ja se osti sen liikkeestä,onko sitä huijattu :eek: ,olen luullut että niitä saa monelaisia
Mun isällä ja äidillä on ihan aidot turkit. Ja niissä on molemmissa kyllä vuorikangas ...kuten voisi hyvin kuvittellakin: millä hitolla sen turkin kiskoo päälleen, jos ei sitä oisi, kun sen tehtävä on mm. se, että se liukuu... Jotta tuo ei pidä paikkaansa tuo väite.
 
The titityy
Täh? Voi hitot, eli se voi kuitenkin olla aito.
En enää viitsisi alkaa ostajalle mitään kirjoittamaan tuosta kankaasta.
Ehkä parempi että kaupat perutaan ja turkki käytetään liikkeessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Täh? Voi hitot, eli se voi kuitenkin olla aito.
En enää viitsisi alkaa ostajalle mitään kirjoittamaan tuosta kankaasta.
Ehkä parempi että kaupat perutaan ja turkki käytetään liikkeessä.
sano naapurillesi että tarkistaa tuoteen kuitenkin kun saa sen takaisin :/
 
no ohhoh mitä menoa. eli ensinnäkin naapurille omat tunnukset joilla tekee kauppaansa. ja sitten tosiaan KUN se turkki tulee takaisin, tarkistaa että se on kunnossa varmasti ja sitten käyttää vielä liikkeessä näytillä. ei se maksa varmaan mitään ja vaikka maksaisikin niin tuskin paljoa. enkä kyllä jaksa uskoa että aidossa turkissa olisi sisävuorena nahkaa aina, eikä kangasta.
 
The titityy
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Kyllä aitouden erottaa turkin karvanlaadusta =)
Eli silittelemään vaan!
Se tuntui pehmeältä ja minun käsiin oikealta karvalta, vaikken mitään turkeista tiedäkään.
Jännä nähdä mitä liike sanoo kunhan turkki siellä käytetään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aidon turkin tunnistaa jo painostakin!
No meinasin just samaa...
Se turkki siis painoi paljon.
Takissa oli vuorena sellainen liukas kangas, aidossa kuulemma pelkkä nahka.
Näin se ostaja kertoi että tietää siitä sen olevan epäaito.

No hölö hölö. Tottakai turkeissakin on vuorikangas. Ja kangas on liukasta vuorisatiinia pukemisen helpottamiseksi. Taas nähdään ihmisten yleissivistyksen puute. Onko joku muka joskus nähnyt vaikka nahkatakkia ilman vuorikangasta? Tai yleensä jotain takkia ilman vuorikangasta?
 
mii
Aidon turkin voi testata sillä, että nyppää muutaman karvan irti ja polttaa sytkällä. Aito karva käryää ja palaa haisevasti. Tekokarva sulaa kuin muovi.
Ja todellakin aidossakin turkissa on liukas vuorikangas.
Pyytäkää ostajaa palauttamaan turkki! Ja myykää se sitten uudelleen, kun tiedätte varmasti, onko se aito vai tekoturkki.
 
Jos ette liikkeeseen vie turkkia arvioitavaksi (jos se maksaa paljon), voitte itse nähdä materiaalin laadun, kun ratkaisette vähän vuorisaumaa ja kurkistatte, millaista päällisen ("turkiksen") tausta on: aidossa se on tietysti nahan sisäpintaa, tekoturkiksessa neule- tai muuta kangasta.
 

Yhteistyössä