Nyt tämä meni mielenkiintoiseksi...

  • Viestiketjun aloittaja jälleen nolona harmaa
  • Ensimmäinen viesti
jälleen nolona harmaa
Kirjoittelin tänne eräänä päivänä siitä että kaverini oli pyytänyt miestäni viettämään iltaa hänen kanssaan. Asia on saanut uusia käänteitä. Mies on menossa tämän kyseisen ystäväni luokse 20.9. Mitäs olette tästä mieltä? Itselläni kiehuu ja reippaasti. Mies ei vielä tiedä mitä oikeasti ajattelen asiasta. Testasin miestä ja sanoin hänelle että voit kyllä mennä mutta tiedät missä raja kulkee. Katsotaan tajuaako ukko että se ei välttämättä ole hyväksyttävää.
 
ap
Olen tuntenut tämän ystävän noin 12 vuotta. Mies sen aikaa mitä olemme olleet yhdessä eli reilun 4 vuotta. Olen ajatellut asian niin että menkööt. Katsotaan kestääkö suhde sen.
 
ap
Ja lisään vielä että mies on aiheuttanut ihan riittävästi epäluottamusta jo tähänkin mennessä ja tietää sen itsekin. Silti on valmis riskeeraamaan kaiken. Ihmettelen syvästi molempien käytöstä.
 
TheUnforgiven
Ikävä kertoa mutta se sun ystäväs on rakastunut tohon sun ukkoos.tai ainakin jollain tasolla kiinnostunut..mulla on ollut tuollainen ystävä..joka yrittänyt mun miestä..jos oisin sen tunkenut niille kylailemään niin mitä vaan ois voinu käydä..joten en tod.suosittele
 
Meillä on mieheni kanssa yhteinen mies puolinen kaveri joka pyytää joskus pelkästään mua iltaa istumaan ja en kyllä näe siinä mitään pahaa eikä miehenikään. Me jutellaan tän kaverin kanssa ihan erilailla ja asioista kahestaan kuin mieheni tai muiden läsnäollessa. jotenkin meillä vaan menee ns. henkevätjutut yksiin.
Nyt tää kyseinen mies on alkanut seurustelemaan vakavasti ja hänen uusi kumppaninsa ei oikein ymmärrä meidän ystävyyttä, mistä olen hyvin pahoillani.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuossa tilanteessa ois mulle molemmat entisiä ystävä että mies...tai ainakin se mies,
mutta kukin tyylillään.
Ystävä on ainakin jo entinen. Sehän tämän homman aloitti. Ja katsotaan kun aikaa kuluu sinne 20 päivään asti että onko mieskin entinen. Tässä kun on vielä sellainen asia että miehellä ei ole siellä muuta yöpaikkaa kuin tämän ystäväni luona jos ottaa kuppia. Mielenkiinnolla odotan mihin tilanne kehittyy
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuossa tilanteessa ois mulle molemmat entisiä ystävä että mies...tai ainakin se mies,
mutta kukin tyylillään.
Ystävä on ainakin jo entinen. Sehän tämän homman aloitti. Ja katsotaan kun aikaa kuluu sinne 20 päivään asti että onko mieskin entinen. Tässä kun on vielä sellainen asia että miehellä ei ole siellä muuta yöpaikkaa kuin tämän ystäväni luona jos ottaa kuppia. Mielenkiinnolla odotan mihin tilanne kehittyy
Sen nyt tietää mihin homma menee jos alkavat ottaa kuppia. Taitaa mies olla kohta eksä.




 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuossa tilanteessa ois mulle molemmat entisiä ystävä että mies...tai ainakin se mies,
mutta kukin tyylillään.
Ystävä on ainakin jo entinen. Sehän tämän homman aloitti. Ja katsotaan kun aikaa kuluu sinne 20 päivään asti että onko mieskin entinen. Tässä kun on vielä sellainen asia että miehellä ei ole siellä muuta yöpaikkaa kuin tämän ystäväni luona jos ottaa kuppia. Mielenkiinnolla odotan mihin tilanne kehittyy
Sen nyt tietää mihin homma menee jos alkavat ottaa kuppia. Taitaa mies olla kohta eksä.

Niin mäki vähä luulen. Mutta jos ukko on niin tyhmä ettei tajua ettei näin voi käyttäytyä parisuhteessa niin saa mun puolestani mennäkin. Mitähän muuta olis vielä odotettavissa jos tätä ei olisi. Kai se sit keksis jotain muuta.
 
ap
Mutta kertokaahan mitä olette siitä mieltä että en kerro omaa mielipidettäni miehelle vaan testaan miehen luottamuksen tällä tavalla. Voiko mies koskaan itse ymmärtää tällaista asiaa vai pitäiskö mun kuitenkin kertoa mitä oikeasti ajattelen asiasta.
 
Mun mielestä toimit todella viisaasti kun annat miehesi tehdä niinko haluaa. En ymmärrä kommentteja "en päästäisi" ym. En minä ainakaan haluaisi olla suhteessa jossa mun pitäisi toista pidätellä ja kontrolloida.
Kyllä mä haluan että mieheni seisoo rinnallani ihan omasta tahdostaan.
 
no itse sanoisin jyrkästi ei, koska mies voi sitten jos tapahtuu jotakin niin vedota siihen että "annoit" luvan, sinuna miettisin kyllä vielä
Mutta jos teillä on pitempään menny huonosti niin sitten kenties
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kannu:
Mun mielestä toimit todella viisaasti kun annat miehesi tehdä niinko haluaa. En ymmärrä kommentteja "en päästäisi" ym. En minä ainakaan haluaisi olla suhteessa jossa mun pitäisi toista pidätellä ja kontrolloida.
Kyllä mä haluan että mieheni seisoo rinnallani ihan omasta tahdostaan.
Näin mäkin ajattelin että jos mies ei tosiaan itse tajua että tällainen käytös ei välttämättä kuulu avioliittoon niin saa mun puolestani sitten loppua tämä liitto. Mies on loukannu mua niin paljon jo tähän mennessä että en jaksa enää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kannu:
Mun mielestä toimit todella viisaasti kun annat miehesi tehdä niinko haluaa. En ymmärrä kommentteja "en päästäisi" ym. En minä ainakaan haluaisi olla suhteessa jossa mun pitäisi toista pidätellä ja kontrolloida.
Kyllä mä haluan että mieheni seisoo rinnallani ihan omasta tahdostaan.
Näin mäkin ajattelin että jos mies ei tosiaan itse tajua että tällainen käytös ei välttämättä kuulu avioliittoon niin saa mun puolestani sitten loppua tämä liitto. Mies on loukannu mua niin paljon jo tähän mennessä että en jaksa enää.
no sitten teet juuri noin jos tilanne on jo muutenkin noin paha jo.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gariana:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kannu:
Mun mielestä toimit todella viisaasti kun annat miehesi tehdä niinko haluaa. En ymmärrä kommentteja "en päästäisi" ym. En minä ainakaan haluaisi olla suhteessa jossa mun pitäisi toista pidätellä ja kontrolloida.
Kyllä mä haluan että mieheni seisoo rinnallani ihan omasta tahdostaan.
Näin mäkin ajattelin että jos mies ei tosiaan itse tajua että tällainen käytös ei välttämättä kuulu avioliittoon niin saa mun puolestani sitten loppua tämä liitto. Mies on loukannu mua niin paljon jo tähän mennessä että en jaksa enää.
no sitten teet juuri noin jos tilanne on jo muutenkin noin paha jo.

Ihan selvennykseksi. Deittailua (kännykän kautta) 1,5 vuotta mun selän takana. Viestittelyä mun kahdelle ystävälle (molemmat naisia) yhteensä lähes vuosi mun selän takana. Viestien ja mesekeskustelujen sisältö lähes puhdasta flirttiä... Ja nyt vielä tämä päälle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kannu:
Mun mielestä toimit todella viisaasti kun annat miehesi tehdä niinko haluaa. En ymmärrä kommentteja "en päästäisi" ym. En minä ainakaan haluaisi olla suhteessa jossa mun pitäisi toista pidätellä ja kontrolloida.
Kyllä mä haluan että mieheni seisoo rinnallani ihan omasta tahdostaan.
Näin mäkin ajattelin että jos mies ei tosiaan itse tajua että tällainen käytös ei välttämättä kuulu avioliittoon niin saa mun puolestani sitten loppua tämä liitto. Mies on loukannu mua niin paljon jo tähän mennessä että en jaksa enää.
Musta teet täysin oikein! Itse olen onnellinen että mieheni petti minua koska muuten varmasti olisin hänen kanssaan vieläkin kärsimässä... Parempi että hän mokaa itse sinun ns. luvallasi kuin että tilaisuuden tehdessä tekee sen muuten. Nytpä näät mitä hänen päässään liikkuu
 

Yhteistyössä