Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

20.6 Maanantai
Kuumeilijat:
Epa_88..............kp 2/30-33.....................yk 5...........toiveissa 1
tytteli-85............kp 8/35-37....................yk 11..........toiveissa 1
anneli80.............kp 9/32-37.....................yk 9...........toiveissa 2
Hattarapilvi.........kp 20/30-31....................yk 11.........toiveissa 2
Mesikämmen......kp 21/30-32.....................yk 2...........toiveissa 1
Hironea..............kp 27/26.........................yk 9...........toiveissa 1
--------------------------------------------
Haamujengi:
--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Tammikuu 2011
Tine...................kp 28/28-38..................yk 3..........toiveissa 1

Toukokuu 2011
Tengu................kp 35/33............................yk 6...........toiveissa 1

Kesäkuu 2011
Pepe10..............kp 30/27-30.....................yk 8...........toiveissa 2

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Epa_88 :hug: tädin tulosta.

Itse kovin tätiä odottelen myös. Kenties ihan näinä tunteina alkaa vuoto, koska lauantaina tuli ihan superhailakkaa kerran pyyhkiessä. Sen jälkeen puhdasta, mutta kaikki merkit viittaa tädin pikaiseen saapumiseen kuitenkin.
 
Epa: :hug: TSEMPPIÄ!

ON: Mulla on joko kamalan varhaisia oireita, ovis on ollut aikaisemmin tai mä kuvittelen kaiken. :D Mulla on viikonlopun aikana tullut pientä vuotoa (ei oo ikinä ennen kesken kierron tullut..), pää ollut ihan hemmetin kipeä, väsyttänyt, oksettanut, maha ollut kipeä ja eilen illalla en meinannut saada unta ku oikea rinta oli niin kipeä?!
 
Hironea: Mä niin toivoisin, että olis tärppi käynyt. Mun mies eilen jo huuteli mahalle, että onko siellä ketään?! :D Välillä tuntuu, että mun mies on enemmän innoissaan kuin minä.. Unohin tuohon listaan muuten laittaa, että heräsin tänään siihen, että oli nokka tukossa.. Päivän mittaan se on mennyt ohi. Niin ja tänään mulla on ollut vasen rinta kipee.. On tää jännää!!
 
21.6 Tiistai
Kuumeilijat:
Hironea..............kp 2/26.........................yk 10..........toiveissa 1
Epa_88..............kp 3/30-33.....................yk 5...........toiveissa 1
tytteli-85............kp 9/35-37....................yk 11..........toiveissa 1
anneli80.............kp 10/32-37....................yk 9...........toiveissa 2
Hattarapilvi.........kp 21/30-31....................yk 11.........toiveissa 2
Mesikämmen......kp 22/30-32.....................yk 2...........toiveissa 1
--------------------------------------------
Haamujengi:
--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Tammikuu 2011
Tine...................kp 28/28-38..................yk 3..........toiveissa 1

Toukokuu 2011
Tengu................kp 35/33............................yk 6...........toiveissa 1

Kesäkuu 2011
Pepe10..............kp 30/27-30.....................yk 8...........toiveissa 2

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Viimeksi muokattu:
Mä palaan porukkaan. Kävin tänään ultrassa yksityisellä, eikä sieltä löytynyt kuin pieni alkiopussi. Jotain yritystä siis, mutta siitä ei ollut eläjäksi. Sain lähetteen naistenpolille, sieltä sit tyhjennyslääkkeet. Paha mieli, mutta jatkon suhteen toiveikas. Ainakin voin tulla raskaaks, ja miehelläkin on ruuti kuivaa.

Kiertopäivät selviää sitten aikanaan, varmaan joudun tyhjennyksen jälkeen odottaan ekat luomumenkat ja sit alkaa taas kauhee yritys.
 
Kiitos tytöt :heart:

Keksin jo monta hyvää puolta tästä!
- voin mennä kesäloman jälkeen töihin, raskaanaollessa en olis voinut (touhuan maalien kanssa)
- kesävaatteet mahtuu, ainakin todennäköisemmin, kun ei turvota
- rahatilanne ehtii parantua, saan yhden pikkulainan maksettua pois
- nyt tiedän, että mieskin oikeasti tahtoo lapsen!
- voi mennä terassille pikkuhömpsyille :)

Suunta on ylöspäin, kuten meillä kaikilla. Eikös vaan? Ties mitä juhannuksen aika meidän pinossa saa tapahtumaan ;)
 
Anteeksi oma napailuni, mutta en tiedä missä muuallakaan näitä tuntoja purkaisin... :ashamed:

Mulla on ollut niin ihmeellisiä oireita, että en tiiä miten päin olisin..

Mulla oli eilen illalla taas vaihteeksi pää kipeä, oksetti ja sain yhtäkkiä itkukohtauksen (!!!!).. Itku johtui siitä, kun mies muka haukkui mua. :D Hän sanoi vain, että näytän surkealta. Tänä aamuna heräsin siihen, että alamaha + alaselkä on ihan pirunkipeet. Lisäksi tänään mulla on ollut sellanen ihme seesteinen olo, että salamatkustaja on kyydissä. Mulle oli myös ilmestynyt 2 finniä nenään, vaikka mulla ei yleensä koskaan ole finnejä. Mua ärsyttää ihan sikana, jos nämä ei ole raskauden oireita.. Ainakaan tuota itkukohtausta en osaa millään muulla selittää.. En oikeastikkaan ole noin herkkis!! Lisäksi mulla on vuoroin vasen ja vuoroin oikea tissi kipeenä. :O
 
  • Tykkää
Reactions: Hironea ja Tengu
Tengu :hug: Selailin tuolla helmikuisten pinoa vaikken vielä oikeen osaa sinne asennoitua kirjoittelemaankaan ja heti oli palattava kotipesälle sua lohduttamaan :hug: Ihanaa, että olet noin positiivisella mielellä, se varmasti kantaa vaikeidenkin tunteiden yli. Tsemppiä uuteen yritykseen ja nautihan kesästä täysin rinnoin kun siihen vielä on mahdollisuus :p

Kiitos edelleen kaikille onnitteluista :) Olen pikku hiljaa alkanut uskoa tähän ja soittelin tuossa jo neuvola-ajankin kun ajattelin, että jos sattuu lomat väliin niin pääsen ajoissa veriseuloihin yms. Oireita ei ole kummoisiakaan ja ehkä siksi hiukan mietityttää, että onko kaikki kunnossa. Vaan ei auta kun porskuttaa eteen päin, sanoi mummo lumessa :D Heinäkuun lopussa viimeistään sitten varmistuu kun on eka neuvolalääkäri ja siellä kuulemma ultrataan :)

Tulkaahan pian perässä niin voidaan perustaa omaa pinoa tuonne odottajien puolelle, iso LA pino ei ole kotoisa minulle.. =)

Pepe10 :heart: ? 5+0
 
  • Tykkää
Reactions: Tengu
Tengu voimia sinulle :hug: Olit saanut pitkän listän asioista, joita voit nyt kesällä tehdä. On hienoa lukea ihmisestä, jolla on positiivinen elämän asenne :heart: Ainahan se elämä koettelee, mutta paistaahan se aurinko risukasaankin =). Uskon, että tulet raskaaksi pian uudestaan, onhan teillä nyt todellakin todiste siitä, että se on mahdollista.


Mesikämmen
eihän sitä todellakaan tiedä, vaikka nuo sun oireet viitaisivat raskausteen =);) Kohtahan sinä pääsetkin jo testaamaan asiaa...

Oma napaa sen verran, että ovista odotellaan.. jospa se ensi viikon aikana tulisi =) Ja sitten toivotaan, että esikoinen menee ajoissa nukkumaan, jotta isi ja äiti pääsee pikkusisarruksen teko puuhiin. Siirrettiin juuri pikku-neiti "isojen tyttöjen" sänkyyn ja nukkumaan meno on hieman mennyt taas saikkinaksi :headwall: Mutta jospa se kohta helpottuu ja neiti ymmärtää, ettei sängystä tulla pois, vaikka siinä ei laitoja ollekkaan:whistle:
 
Kiitos tsempeistä... mut en mä nyt ainakaan heti pääse sinne terassille :O

Kävin tänään naistenpolilla, verikokeet ja tutkimuksiin. Ultraava lääkäri katseli ruutua pitkään ja hartaasti ja ihan hiljaa. Mä lopulta kysyin itse, että onko tää nyt ihan tuhoon tuomittu juttu. Lääkäri sanoi että löydös on viikkoihin nähden erikoinen, istukka oli sellainen sarven muotoinen ja sen vierillä näkyi KAKS ruskuaispussia... Raskaushormonia oli yli 15000 yksikköö, eli aika hyvin. Nyt sitten seurataankin vielä viikko, kontrolli ens viikon keskiviikkona! Jos siellä onkin jotain elämää! Ei ne paljoa toiveita antaneet, mutta kyllä mä kauheesti kuitenki toivon :D Mut tietää kuitenkin nyt, että uutiset voi olla huonojakin. Huhhuh mikä päivä!
 
23.6 Torstai
Kuumeilijat:
Hironea..............kp 4/26.........................yk 10..........toiveissa 1
Epa_88..............kp 5/30-33.....................yk 5...........toiveissa 1
tytteli-85............kp 11/35-37...................yk 11..........toiveissa 1
anneli80.............kp 12/32-37....................yk 9...........toiveissa 2
Hattarapilvi.........kp 23/30-31....................yk 11.........toiveissa 2
Mesikämmen......kp 24/30-32.....................yk 2...........toiveissa 1
--------------------------------------------
Haamujengi:
--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Tammikuu 2011
Tine...................kp 28/28-38..................yk 3..........toiveissa 1

Toukokuu 2011
Tengu................kp 35/33............................yk 6...........toiveissa 1

Kesäkuu 2011
Pepe10..............kp 30/27-30.....................yk 8...........toiveissa 2

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Tengu: Peukkuja!! Toivotaan, että siellä sittenkin elämä sykkii! :heart:

Onko kellään raskaana olevalla ollut maha kipeä silleen niinku olis vatsalihakset kipeenä? Mulla on tällä hetkellä ihan kamala tuska enkä ole kyllä vatsalihaksia treenannut lähipäivinä!! Lisäksi en mielestäni ole niin huonossa kunnossa, että vatsalihakset olis kipeet muuten vaan. :D
 
Tengulle tsemppiä!! :heart:

Hautajaisista selvitty tai no selvitty ja selvitty...Naama ja silmät punottaa kaikesta itkemisestä. Tulin siis toivottamaan Hyvää ja Turvallista Juhannusta kaikille! Meillä se menee kotona koirien kanssa.
 
Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille tasapuolisesti. Jaksetaan uskoa kuitenkin, että vielä on meidänkin vuoro :)

Ja Tengulle paljon tsemppiä piinailupäiviin. Kunpa kaikki kääntyisi parhain päin. Tuntui itsestäkin pahalta lukea paluustasi tänne, mutta sinulla on kuitenkin ihanan positiivinen asenne elämään. Kunpa kaikki kääntyisi vielä parhain päin, ja pieni salamatkustaja olisi siellä kyydissä. :heart:

Mesikämmenellä myös jännät päivät :p Jospa sieltä plussa pärähtäisi :)

Omaa napaa: Nyt on ollut ensimmäistä kertaa sellainen kierto, että ovis jäi bongaamatta. Pupuiltiin kyllä kierron puoli välillä ja tikuttelin useita päiviä (8-9päivää?) ovista, mutta en onnistunut bongaamaan mahdollista ovista. Sitten loppui viikon puolivälissä ovistikutkin, niin homma jäi sit siihen. Nyt mietin, että jäikö ovis kokonaan välistä vai oliko niin huono tuuri, että se ei osunut niille päiville kun tikuttelin..
Viime yö oli tosi outo. En pystynyt nukkumaan mahallaan (mikä on mun suosikki asento nukkua) ja oli kumman etova olo. Nyt tuntuu, että hiukan särkisi rintoja. Niin kovasti toivoisin suurta ihmettä, mutta tuon ovis-asian kannalta en uskalla. Jos nyt täti taas yllättää, niin tullaan alas korkeelta ja kovaa :/

Sitten loppukevennys. Juhannus meni mökillä saunoen. Oli tarjolla limpparia ja alkoholia. Anoppi tarjosi minulle ekana juomaa kovaan ääneen sanoen: raskaustesti, kumpaako otat?;) Olisi tehnyt miele ottaa jotain vähän väkevämpää, mutta en uskaltanut, joten tyydyin limppariin. Totesin, vain limpparia ottaessa, että kiinni taisin jäädä. Ja kylläpä tuli hiljainen hetki sen jälkeen. Kaikki pälyilivät minua, mutta kukaan ei uskaltanut sanoa mitään. Heh, siinäpähän kaikki kuvittelevat, mitä sitten kuvittelevatkaan :D
 

Yhteistyössä