Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

Hattarapilvi No en syöny, ku unohdin ne ihan kokonaan! Tais mennä sen kierron jälkeen kaks kiertoa ilman helokkijuttuja, ja toisesta niistä natsas sitte. Nyt niitä kapsyylejä on sitten tuolla jäljellä, mut en tiedä voiko niitä nyt popsia. En kyllä huomannu niiden vaikuttavan yhden kierron aikana mihinkään. Jatkuvampi käyttö saattais tehotakin? :D
 
Hattarapilvelle Voima halit tädin johdosta.:hug: Tunteesi kuulostaa niin tutulta: / Joillakin raskaaksi tulo on NIIIN helppoa ja toiset saavat sitä onnea odottaa vaikka kuinka kauan. Minäkin voisin ottaa vinkkejä kilojen lisäämisestä. Mesikämmenen ehdotus suklaasta ei mulla ainakaan tuo tulosta. Syön aivan älyttömästi suklaata joka päivä muun ruuan lisäksi ja silti paino vain tippuu. Onko sinulla paljonkin painoa nostettavana? Itse haluaisin sellaiset 3-4kiloa lisää eli ei aivan kamalasti. Ainakin mulla esikoisen kohdalla kilojen saanti auttoi raskaakaistuloon =)

Mesikämmen Sinullekkin pahoittelut tädistä :(
 
Se kilojen saaminen takaisin on itse asiassa aika vaikeeta :D Mä syön aivan normaalista 5 kertaa päivässä ja karkkia syödään vain viikonloppuisin. Suklaalla herkuttelen, jos sitä sattuu olemaan. Tykkään laittaa terveellistä ruokaa ja lapselle onkin tehtävä joka päivä ruoka, niin roskaruoan syöminen on jäänyt vähälle. Talven aikana lähti ihan huomaamatta pari kiloa pois ihan tietämättä. En haluaisi kuin kaksi kiloa takaisin, mutta tuntuu tosi vaikeelta niiden saaminen :p Painoin ennen esikoisen raskautta 53kg ja nyt on paino tippunut 51 kiloon. Ja pituutta on keskiverto suomalaisen verran. Luulen, että stressilläkin oli asiaa tuohon painon tippumiseen, mutta jospa ne pari kiloa tulisi nyt takaisin. Täytyy varmaan syödä jäätelöä ja lakata liikkumasta;)

Anneli mietti aiemmin niiden vauvanhoitovälineiden myymistä.. No älähän myy vielä, mutta itselläkin on kieltämättä käynyt mielessä, että kuinka kauan niitä voi säilyttää. Meillä on tähän asti säästetty kaikkia lapsen vaatteet, sitteri, turvakaukalo ym. Lapsi täyttää kesällä 2 vuotta! Pakostakin sitä alkaa miettimään, että kuinka kauan niitä voi säilyttää. Turhaa olisi niistä luopua, jos kohta niitä taas tarttee, mutta kun ei tiedä, milloin niitä tarttee. Turvakaukalokin on sellainen vehje, jonka kehitys menee koko ajan eteenpäin ja suositeltu käyttöikä olisi max.4 vuotta. Kohta haluaisin uuden käyttäjän tuolle meidänkin kaukalolle ;)

Anopillekin mainitsin, että ollaan suunniteltu lapselle ostettavan uutta jatkettavaa sänkyä. Se vaan tokaisi siihen, että sittenhän se pinnasänky joutaakin jo pois. Tuli vähän paha mieli siitä. Anoppi on joskus aiemminkin vihjaillut, että tulisi tehdä toinen lapsi, johon olen vaan sanonut, että ei ole tulossa. Kai se oli sitten pettymys sillekin, että pinnasängylle ei ole tiedossa käyttäjää. Olisi tehnyt mieli sanoa, että tietäisitpä vaan, miten paljon käyttäjää toivottaisiin, mutta kun ei tärppää, niin ei tärppää..

Pitäis varmaan alkaa elämään elämää siinä uskossa, että vauva tulee sitten kun tulee. Syksystä asti mulla on ollut ostoslistalla farkut. Kaikki varmaan tietää, millaista hyvien farkkujen ostaminen on ja sit kun sellaiset täydelliset löytää, niin niistä ei halua luopua. Niinpä olen koko ajan lykännyt farkkujen ostamista siinä toivossa, että raskautuisin. Viime raskaudessa tiukat farkut sai hylätä jo raskauden ensi metreillä ja ne sopi jalkaan vasta noin vuoden kuluttua synnytyksestä.. Siispä en ole tähän asti halunnut ostaa farkkuja (mieluummin olisin ostanut ne äitiysmalliset;)), mutta nyt päätin, että lauantaina on pakko mennä ne farkut ostaa kun tarvetta uusille on, eikä raskauttakaan kuulu eikä näy. Täytyy alkaa elämään elämää :D
 
En ole pahoillani menkoista. Hyvä vaan että tulivat, koska en todellakaan edes kauheasti odottanut tärppiä. ;) Nyt hyvillä mielin uutta kiertoa kohti!

Menehän Hattarapilvi ostamaan farkut niin varmasti tärppi käy heti. :D

Niin tosiaan teillä onkin jo lapsia ennestään, joten epäterveellinen syöminen ei onnistu. Toisaalta tosi hyvähän se on, että syö terveellisesti! Oletteko koittaneet syödä isompia annoksia? Olisipa itselläkin tommoinen ongelma, että pitäisi lihoa.. En pidä itseäni mitenkään lihavana, mutta mulle on tullut 10 kg kahdessa vuodessa!!! Painoin siis pari vuotta sitten n. 52 kg ja nyt painan jtn 63 kg.. Välillä tuntuu, että pari kiloa on liikaa, mutta ääh. En jaksa nipottaa. ;)
 
Tuosta syömisestä vielä :D Mulla on kieltämättä vikana syödä aika pieniä ruoka-annoksia. Olen yrittänyt syödä isompia annoksia, mutta en yksinkertaisesti jaksa. Lapsen kanssa todellakin ei tule syötyä roskaruokaa vaan ihan perus kotiruokaa. Itsekkin syön aina samaan aikaa lapsen kanssa, jotta muistan syödä. Mulla saattaa muuten venyä aterioiden välit liian pitkiksi. Minäkin painoin ennen esikoisen odottamista 53kg (sain nostettua painon tuohon lukemiin), mikä oli todella hyvä paino (tunsin itseni elinvoivaiseksi eikä pahaolo vaivannut) Nyt, paino kiekkuu 48-50kg välillä. Ja minulla on usein pahaolo vain tuon painon takia, kun sitä on liian vähän|O No,, ongelma se on tämäkin. Jos lapsenteko ei olisi mielssä, olisin varmaan hyvinkin kiitollinen näistä lukemistä.. Minulla oli ennen imettämistä ihan kivan kokoiset tissit, mutta nyt ne on kutistuneet minimiin. Ainakin osa painonpudotuksesta siis selittyy tissien puutteella :kieh: Mesikämmen minusta sinun painosi kuulostaa hyvältä =) Ja se on ihan tosiasia, että raskaaksi tulee helpommin jos painoa on tarpeeksi eikä liian vähän.
 
3.6 Perjantai

Kuumeilijat:
Hattarapilvi.........kp 3/30-31.........................yk 11.........toiveissa 2
Mesikämmen......kp 4/30-32.........................yk 2...........toiveissa 1
Hironea..............kp 10/26............................yk 9...........toiveissa 1
Epa_88..............kp 15/30-33........................yk 5...........toiveissa 1
Pepe10..............kp 18/27-30........................yk 8...........toiveissa 2
anneli80............kp 23/31-37........................yk 8...........toiveissa 2
tytteli-85............kp 28/35-37.......................yk 10..........toiveissa 1
--------------------------------------------
Haamujengi:
--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Tammikuu 2011
Tine...................kp 28/28-38..................yk 3..........toiveissa 1

Toukokuu 2011
Tengu................kp 35/33............................yk 6...........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Viimeksi muokattu:
4.6 Perjantai

Kuumeilijat:
Hattarapilvi.........kp 4/30-31.........................yk 11.........toiveissa 2
Mesikämmen......kp 5/30-32.........................yk 2...........toiveissa 1
Hironea..............kp 11/26............................yk 9...........toiveissa 1
Epa_88..............kp 16/30-33........................yk 5...........toiveissa 1
Pepe10..............kp 19/27-30........................yk 8...........toiveissa 2
anneli80............kp 24/31-37........................yk 8...........toiveissa 2
tytteli-85............kp 29/35-37.......................yk 10..........toiveissa 1
--------------------------------------------
Haamujengi:
--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Tammikuu 2011
Tine...................kp 28/28-38..................yk 3..........toiveissa 1

Toukokuu 2011
Tengu................kp 35/33............................yk 6...........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
listan kärkeen menijöille pahoittelut :( täällä on puhuttu painosta,itse olen aina painanut 49 kg mut nyt on paino ollu jonkun aikaa jo siinä 52-53 kg. nämäkin kilot tosin tulleet herkutteluista ja liikunnan puutteesta.

tästä kierrosta en ole huomannut ovista laisinkaan, ei minkäänlaisia tuntemuksia tuon oviksen suhteen.. :/
kolme viime päivää olen voinnut vähän pahoin,(en kuitenkaan koko päivää) mistä lie johtuu ja tänää tunsin menkkamaista vihlontaaa mahan seudulla.. saas nyt nähdä mitä on tulossa..
 
Otokka
Tulin katselemaan kuulumisia vanhaan kotipinoon ja toivottamaan paljon plussatuulia ja tarrasukkia kaikille yrittäjille! Kiva nähdä, että niin monella on tärpännyt :). Täällä la on tullut ja mennyt ja pikkarainen saisi jo tulla ulos...

Mä muuten vannoin yrittäessäni greippimehun nimeen, selkeästi ovislima oli paksumpaa.

Mitähän Gabriellelle kuuluu ja missä vaikuttaa tällä hetkellä?

Otokka ja Pikkarainen 40+1
 
Viimeksi muokattu:
Tytteli eihän sitä aina ovista bongaa, vaikka kuinka yrittää ;) Tiedä, vaikka tärppi ois käynyt =)

Oma napaa: Taaskaan ei ole mitään tuntemuksia. Viikonloppuna oikeata munasarjaa särki taas siihen malliin, että täti vieraillee viikon sisällä. Joten eiköhän se tämä kierto ollut taas tässä. Onko teillä muilla tätä munasarjan kipuillua ennen tätiä? Mulla ei ole koskaan aikasemmin ollut tälläistä, mutta esikoisen synnytyksen jälkeen on alkanut olemaan...
 
anneli80: No höh, ei saa luovuttaa vielä. Mulla oli oviksen jälkeen kauheeta kipuilua seuraavana päivänä oikealla puolella munasarjaa, mutta ei mulla ennen menkkoja ole koskaan ollut tuollasta.

ON: Ovis on tosiaan ollut pe-la, koska eilen ei tullut testiin enää minkäänlaista viivaa. Hyvä, saatiin ainakin hyvin talletuksia tehtyä eli ollaan ainakin "kaikkemme" tehty. Saa nähdä tuottaako tulosta, vaikka en itse oikein uskalla edes ajatella että onko tärppi käynyt...
 
6.6 Maanantai
Kuumeilijat:
Hattarapilvi.........kp 6/30-31.........................yk 11.........toiveissa 2
Mesikämmen......kp 7/30-32.........................yk 2...........toiveissa 1
Hironea..............kp 13/26............................yk 9...........toiveissa 1
Epa_88..............kp 18/30-33........................yk 5...........toiveissa 1
Pepe10..............kp 21/27-30........................yk 8...........toiveissa 2
anneli80............kp 26/31-37........................yk 8...........toiveissa 2
tytteli-85............kp 31/35-37.......................yk 10..........toiveissa 1
--------------------------------------------
Haamujengi:
--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Tammikuu 2011
Tine...................kp 28/28-38..................yk 3..........toiveissa 1

Toukokuu 2011
Tengu................kp 35/33............................yk 6...........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)

Tarkistakaa tietonne jotta meni oikein! :)
 
anneli80: Mullaki on joskus ollut tommosta kipuilua ennen tätiä.. Mä tietenkin oon aina ajatellu, että olen raskaana, mutta toisin on käynyt.. Jospa teillä olis vihdoin tärpännyt!

Hienoa Epa_88, että bongasit ovisplussan! Nyt vain odottelemaan onko pupuilu tuottanut tulosta. Pidän peukkuja!

ON: Täti lopetti vierailunsa ja täällä on heiluteltu peittoja oikein urakalla. Mikä lie tuonut tälläiset halut! :D
 
Pitkän hiljaiselon jälkeen aattelin tulla ilmoittautumaan, edelleen hengissä eikä mitään ihmeitä kerrottavana. Viikon päästä voisi alkaa valmistautua henkisesti tätöseen vaikkakin sitä ilouutista toiveiltaisiin jo pikkuhiljaa! :) Yritystä on ollut muutaman kerran sopiviin aikoihin..

Onnea hurjasti Tengulle!! Jotenkin lohdullista, että meistä pitkän matkalaisistakin välillä joku lähtee lätkimään täältä :D

Tasapuolinen pahoittelu kaikille uusinta yrityksestä, lueskelin teidän synkkiäkin kirjoituksia tuolta edelliseltä sivulta :( Koitetaan nyt vielä pitää lippu korkealla, josko kesän herkut saisi painoa lisää niille ketkä sitä tarvii ja omasta vyötäröstäni sen esikoisen raskaudesta jääneen 3 kiloa sulamaan. Raivostuttavaa sekin, että kerran olin jo lähes omassa painossa ja sitten jotenkin repsahdin mässäilemään ja tuli takaisin. Meilläkin tehdään joka päivä terveellistä kotiruokaa, mutta ongelma on herkuttelu sen jälkeen kun poika menee nukkumaan..
 
Tytteli oli siitä jonkinlainen aavistus. Maltoin jopa laittaa testin pois kädestäni ja katsoa sitä vasta hetken päästä :D ja silloin siinä jo olikin kaks viivaa. Ne pienet autoilukuvotukset ja kevyet menkkakipuilut oli aika selkeitä merkkejä. Ja se mikä viimeistään narautti salamatkustajan, oli mun KAULAAN ilmestyny finni! :LOL:

Epalle onnea ovisplussasta ja Annelille paljon vauvapölyä ja hyvää mieltä! :heart:
 
8.6 Keskiviikko
Kuumeilijat:
Hattarapilvi.........kp 8/30-31.........................yk 11.........toiveissa 2
Mesikämmen......kp 9/30-32.........................yk 2...........toiveissa 1
Hironea..............kp 15/26............................yk 9...........toiveissa 1
Epa_88..............kp 20/30-33........................yk 5...........toiveissa 1
Pepe10..............kp 23/27-30........................yk 8...........toiveissa 2
anneli80............kp 28/31-37........................yk 8...........toiveissa 2
tytteli-85............kp 33/35-37.......................yk 10..........toiveissa 1
--------------------------------------------
Haamujengi:
--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Tammikuu 2011
Tine...................kp 28/28-38..................yk 3..........toiveissa 1

Toukokuu 2011
Tengu................kp 35/33............................yk 6...........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Hellurei ja helteet!

On tässä taas kamalaa kiirusta pidelly, mutta pikaisesti ehtii tännekkin kurkistamaan taas.

Ommoo nappoo: Elämäni ensimmäiset ovistestailut takana ja ovis pääsi yllättämään ihan tyystin. Laskujen mukaan ennakoin muutamalla päivällä ja aloitin testailut, mutta kuinkas kävikään! Heti ensimmäisessä testissä selvästi testiviivaa vahvempi toinen viiva. Hittolainen, kyllä siinä sitten yritettiin kovasti talletuksia tehdä, tiedä sitten osuiko ajoitus kohdalleen. Seuraavan päivän testissä oli kyllä vielä kaksi viivaa, mutta kolmantena päivänä toinen viiva oli sitten jo haaleampi testiviivaa.

Kovasti yritän olla intoilematta ja kummemmin kuumeilematta asiasta. Testailin ihan mielenkiinnosta, kun tää mun kierto on niin lyhkäinen. Saisi edes vähän viitteitä siitä milloin ovis on vai onko sitä ollenkaan. Tässä kierrossa nyt selvästi ainakin taisi olla, mikä on sinällään jo hyvä uutinen.
 
Onnea Hironea oviksen bongauksesta! :) Mäki olen miettinyt, että pitäskö tikutella ovista.. Ihan mielenkiinnosta.

ON: Mä olen yrittänyt soittaa terveyskeskukseen koko päivän, koska lääkäri määräsi mulle lääkkeen, jonka ohjeissa luki "Ei suositella käytettäväksi raskauden ja imetyksen aikana".. Enpä tajunnut silloin lääkärissä sanoa, että yritetään vauvaa.. Perhana ku sinne ei pääse läpi!! :/
 
9.6 Torstai
Kuumeilijat:
Hattarapilvi.........kp 9/30-31.........................yk 11.........toiveissa 2
Mesikämmen......kp 10/30-32.........................yk 2...........toiveissa 1
Hironea..............kp 16/26............................yk 9...........toiveissa 1
Epa_88..............kp 21/30-33........................yk 5...........toiveissa 1
Pepe10..............kp 24/27-30........................yk 8...........toiveissa 2
anneli80............kp 29/31-37........................yk 8...........toiveissa 2
tytteli-85............kp 34/35-37.......................yk 10..........toiveissa 1
--------------------------------------------
Haamujengi:
--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Tammikuu 2011
Tine...................kp 28/28-38..................yk 3..........toiveissa 1

Toukokuu 2011
Tengu................kp 35/33............................yk 6...........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
10.6 Perjantai
Kuumeilijat:
Hattarapilvi.........kp 10/30-31.........................yk 11.........toiveissa 2
Mesikämmen......kp 11/30-32.........................yk 2...........toiveissa 1
Hironea..............kp 17/26............................yk 9...........toiveissa 1
Epa_88..............kp 22/30-33........................yk 5...........toiveissa 1
Pepe10..............kp 25/27-30........................yk 8...........toiveissa 2
anneli80............kp 30/31-37........................yk 8...........toiveissa 2
tytteli-85............kp 35/35-37.......................yk 10..........toiveissa 1
--------------------------------------------
Haamujengi:
--------------------------------------------
Mukana tai taustalla
---------------------------------------------
Plussat:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

Tammikuu 2011
Tine...................kp 28/28-38..................yk 3..........toiveissa 1

Toukokuu 2011
Tengu................kp 35/33............................yk 6...........toiveissa 1

Onnea plussanneille!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 

Yhteistyössä