Nyt sitten se 14 vuotta kestänyt liitto heitetty roskakoriin

piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja Lonely devil:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja pihalla kin lumiukko:
tainnut koko liiton ajan pettää eli sen 14 vuotta vai 14 vuotiaan kanssa?
saiskos tähän pikku yksityiskohtaan selvyyttä????

Alussa luki 14v teinejä.
Niin? Mä käsitin, että 14-vuotiaita teinejä, mutta voihan se tarkoittaa myös että 14 vuotta (on kuksinut) teinejä. Mikä vaikuttaisikin loogisemmalle, näin jälkikäteen ajateltuna.

Jospa ap sitten kertoisi kumpaa tarkoitti? 14v nainu teinejä,vaiko nainu 14v teiniä.Sitten selkeisisi paljon
No jos ketjun läpi lukee kunnolla niin eiköhän se selviä.

Mä ymmärsin että nainut 14vuotiasta teiniä.Kun taas jokut että nainut 14vuotta teinejä.Oikaise sinä ,kumpaa tarkoitit.Lyhensit näin 14v joten voi se tarkoittaa mitä vain ,elikkä onko se lyhenne 14vuotta vaiko 14vuotias?
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä takia bad virgin sitten eros jos mies on niin loistava?
Vaikka mä kuinka Bädiksen viestejä tästä ketjusta luen, niin en sitten millään löydä viestiä, jossa hän kertoisi miehensä olevan loistava??
Sanoi ettei ole ALA-ARVOINEN. Tietääkseni noiden kahden käsitteen väliin mahtuu paljon normaaleja tapauksia!
Niinpä,koska en kerro miehestäni täällä mitään :D
Itsestäni sitäkin enemmän B)
BINGO!
Eli arvoisa "vieras" veti johtopäätöksensä ihan hatusta :D
 
Pömpp.
Tässä taas nähdään kuinka tärkeää on oikeinkirjoitus. :saint: Puolet ketjusta on mennyt sivuseikan tenttaamiseen. Minusta ap tarkoitti 14-vuotiasta (jonka voisi lyhentää 14-v.), ei muuta tullut mieleenikään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä takia bad virgin sitten eros jos mies on niin loistava?
Vaikka mä kuinka Bädiksen viestejä tästä ketjusta luen, niin en sitten millään löydä viestiä, jossa hän kertoisi miehensä olevan loistava??
Sanoi ettei ole ALA-ARVOINEN. Tietääkseni noiden kahden käsitteen väliin mahtuu paljon normaaleja tapauksia!
Niinpä,koska en kerro miehestäni täällä mitään :D
Itsestäni sitäkin enemmän B)
BINGO!
Eli arvoisa "vieras" veti johtopäätöksensä ihan hatusta :D
Näinpä,mut eihän niillä ole muutakaan elämää,suotakoon se ilo heille :xmas:
 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja Lonely devil:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lonely devil:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja pihalla kin lumiukko:
tainnut koko liiton ajan pettää eli sen 14 vuotta vai 14 vuotiaan kanssa?
saiskos tähän pikku yksityiskohtaan selvyyttä????

Alussa luki 14v teinejä.
Niin? Mä käsitin, että 14-vuotiaita teinejä, mutta voihan se tarkoittaa myös että 14 vuotta (on kuksinut) teinejä. Mikä vaikuttaisikin loogisemmalle, näin jälkikäteen ajateltuna.


Jospa ap sitten kertoisi kumpaa tarkoitti? 14v nainu teinejä,vaiko nainu 14v teiniä.Sitten selkeisisi paljon
No jos ketjun läpi lukee kunnolla niin eiköhän se selviä.

Mä ymmärsin että nainut 14vuotiasta teiniä.Kun taas jokut että nainut 14vuotta teinejä.Oikaise sinä ,kumpaa tarkoitit.Lyhensit näin 14v joten voi se tarkoittaa mitä vain ,elikkä onko se lyhenne 14vuotta vaiko 14vuotias?
No otsikossa jos on että 14 VUODEN liitto heitetty roskakoriin ja myöhemmin kirjoitettuna että YLI 30 vuotias mies nussii 14 VUOTIAITA likkoja.


Juuri noin minäkin ymmärsin.Enkä siten kun joku muu että 14vuotta nainu teinejä.Ois kiva tietää miten sait hänet kiinni? Ja mistä kummasta hoksasit ja mistä löysi noita teinejä? Ei pakko kertoa.
 

Yhteistyössä