Nyt se taas alkoi...pihasuunnittelu siis... =)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kääks

Vieras
Ja minä olen jo tässä vaiheessa ihan umpikujassa. Väitin ja vannotin, et kyllä minä yhden takapihan saan suunniteltua, kunhan isäntä vaan lupaa terassin rakentaa, mutta kun aivot lyö tyhjää muutaman ongelman kanssa... Kellä ois hyviä ideoita antaa, jos laitan vähän pohjapiirrustusta tulemaan... =)
 
ei tästä tullu mitään, ku koneella yritin pohjaa tehdä. Mutta siis.... lisäterassia ollaan rakentamassa paikkaan, jossa oli ennen iso istutusalue. Nyt ongelma on se, et mun rakas istutusalue kera vesiaiheen lähtee pois, ja sen sijoitteluun tarviisin apua. En halua mitään perinteistä kukkapenkkihässäkkää vaan jotain "muodokasta" ... ja toinen ongelma ois, kun tartteis jotain kevyttä näkösuojaa tielle päin.... jotain ristikkoa joo, mutta sit terassille ei näy ne kukkaistutukset...

Sorry, kukaan ei varmasti ymmäräny tästä yhtikäs mitään, mutta vidalis kun en sitä kuvaa saanu tehtyä...
 
No voiskos sitä näkösuojaa laittaa sinne tien laitaan eikä terassin reunalle?

Istuusalueen sijoitteluun on paha sanoa mitään, kun ei ole kuvaa eikä edes selostusta alueen laajuudesta, terassin sijainnista suhteessa siihen pihaan / tiehen yms.
 

Yhteistyössä