K
kääks
Vieras
Ja minä olen jo tässä vaiheessa ihan umpikujassa. Väitin ja vannotin, et kyllä minä yhden takapihan saan suunniteltua, kunhan isäntä vaan lupaa terassin rakentaa, mutta kun aivot lyö tyhjää muutaman ongelman kanssa... Kellä ois hyviä ideoita antaa, jos laitan vähän pohjapiirrustusta tulemaan... =)