Nyt se soittorasia-naapuri viimeisen temppunsa teki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ippu

Aktiivinen jäsen
07.05.2005
2 363
0
36
Se naapuri on oikeesti ihan hullu!

Se valitti joku aika sitten meille tupakoinnista, ku autotallin luona poltetaan, ja haju tulee hälle varastoon. No me korjattiin asia, et alettiin polttaa autotallin ovi kiinni, tumpataan rööki, ja vain se sammutettu tumppi laitetaan autotallissa olevaan tuhkispurkkiin. Ja pyysin anteeksi, ku ei hoksattu, et haju menee varastoihin. Oma varasto on sen viereisessä kopissa, eikä meidän varastossa oo haissu, ni ei tullu siis mieleenkään. Mut tämä asia siis ok jo! =)

Ni nyt sit eilen tämä soittorasia juttu, mikä jatkui äsken pihalla. Kerroin, ku olin röökillä, että tein semmosta ja semmosta sille soittorasialle, ja että informoikaa jos se ei auta ni keksitään sit jotain muuta.

Ni ihan hirveä tupatus, että "minä en usko että se auttaa, ja sinä kerta eilen vain sanoit, että et aio ottaa sitä pois, ja mitä sinä sitten teet, jos sekään ei auta mitä teit, ja minua niin tympäisee tuommoinen, että opetetaan lapselle tuollaisia tapoja, ja minä oon teihin niin tympääntynyt nyt, ensin se tupakointi ja nyt tämä, että tässä on 3 pariskuntaa asunut ennen teitä, eikä koskaan ole ollut tämmöisiä ongelmia, mutta nyt teidän kanssa on ihan mahdottomaksi mennyt, minä oon tässä jo 9 vuotta asunut niin minunko tästä pitäisi omakotitaloon muuttaa" ja blaa-blaa-blaa. Niin ja oli ottanut isännöitsijään yhteyttä, ja sanoin että niin otin kuule minäkin.

Tulkoon nyt täältäki sit paskaa niskaan mut piti saaha purkaa. Kiitti. Hei.

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Voi herranduudeli mikä naapuri! No, isännöitsijä varmaankin nauraa sille päin naamaa, kun se soittaa ja kertoo että naapurissa vauvan soittorasia häiritsee häntä....... :laugh:

Siis se oli jo soittanu... ei vaan kertonu että mitä se isännöitsijä sanoi. Harmi ku en älynny kysyä. Mulle se isännöitsijä sanoi että ei pitäis haitata.

Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Täh, teillähän on todella yksinkertainen naapuri |O Ei kannata tuollaisten pöllöjen pillien mukaan tanssia.

No näin minäkin ajattelin. Saa tästä lähin olla omassa ylhäisessä yksinäisyydessään, en oo tervehtimässä koko akkaa enää tästä lähin...

Otan osaa.. tiedän miltä tuntuu ku on noin idiootit naapurit. Meillä on kans niin käsittämätöntä sakkia tässä taloyhtiössä että oksat pois! Jos en kerro omia henkilökohtaisia asiota naapureille niin niitä tullaan utelee ja sit suututaan jos en halua puhua niistä!tai sit lapset joutuu kärsii siitä.. naapurit sit kyselee lapsilta meidän asioita ja jos ne ei osaa kertoa niin sit lapsille ollaan tosi tylyjä!!

Miten voi olla aikuiset ihmiset noin pöljiä!?? Me etsitäänkin koko ajan asuntoa ja tänään viimeksi yritin isännöitsijälle soittaa ku tukitaan tiet sit kostoksi ettei pääse omalle parkkipaikalle ym.. muuta järkevää.. Oon niin kurkkua myöten täynnä tätä hommaa!!

Jaksuja vaan ippu.. täällä tapellaan kans..

voi Ippu.. oon lukenu tänää näitä sun kirjotuksia,mitän sanomatta.. mitä tuohon osais sanoa.. otan tosiaan osaa.. tollasen naapurin kans on varmaa yhtä hel****iä.. en ihmettele jos sulla on hermot kireellä ja pinna palanu loppuun tollasen kans.. mä en varmaan ois sit enää huomaavinani tollast ämmää ku yritit oikeesti korjata asiaa ni vastaus on sit tuollanen.. yritä jaksaa ja anna tuollasen olla omassa rauhassa ja elä omaa elämää niinkun ennenkin.. jaksamisia..

Vaihdevuodet naapurilla? :D

Oikeasti ihan käsittämätöntä... kun ette tee juuri niinkuin hän käskee niin mikään muu ei sitten kelpaa. Eipä se ihme jos olette neljäs pariskunta 9 vuoden aikana, jos naapuri on tuota luokkaa... en usko että isännöitsijä mitenkään alkaa asiaan puuttua, ei teidän toimissa ainakaan mitään vikaa ole. Jos soittaa, niin muistahan sanoa siitä pattereiden kolistelusta! Ihan eri asia, jos 1-vuotias vetää soittorasian, kuin jos 19-vuotias hakkaa pattereita... :kieh:

Eihän sitä edes kiinnostanut mitä soittorasia-asialle kuuluu. Pääasia oli että ette totelleet häntä. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:

Oikeasti ihan käsittämätöntä... kun ette tee juuri niinkuin hän käskee niin mikään muu ei sitten kelpaa. Eipä se ihme jos olette neljäs pariskunta 9 vuoden aikana, jos naapuri on tuota luokkaa... en usko että isännöitsijä mitenkään alkaa asiaan puuttua, ei teidän toimissa ainakaan mitään vikaa ole. Jos soittaa, niin muistahan sanoa siitä pattereiden kolistelusta! Ihan eri asia, jos 1-vuotias vetää soittorasian, kuin jos 19-vuotias hakkaa pattereita... :kieh:

Eihän sitä edes kiinnostanut mitä soittorasia-asialle kuuluu. Pääasia oli että ette totelleet häntä. |O

No näinpä.... Hammittaa vaan älyttömästi. Oon kuitenki semmoinen rauhaa rakastava ihminen, haluan tulla kaikkien kans toimeen jne. Ni rassaa hirveästi että tällaisen tilanteen kans pitää sit asua ja elää. Ahdistaa nähdä sitä tossa pihalla, miten sit käyttäytyy, siis minä, jne... :(

En minäkään tykkää että kärytellään niin, että savut tulee sisälle.

Mulla oli joskus yläkerrassa naapurit, jotka loikki yöllä vessaan parvelta!!! Yritin heille selittää, että herään monta kertaa yössä siihen pomppimiseen. Haistattivat vaan...

Ja ymmärrän kyllä naapuriasi siinä soittorasia-jutussakin.

Voi vattu että noita sairaita hulluja riittää joka paikkaan.Meille tuotiin pihaan auto joka oli varaosiksi tarkoitettu ja otettiin kilvet pois siitä niin naapuri soitti polisille että meillä ajetaan kilvettömällä autolla.Kiesus että tekis mieli mennä vetään kuonoon sitä mummoa mutta empähän viitsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:

No näinpä.... Hammittaa vaan älyttömästi. Oon kuitenki semmoinen rauhaa rakastava ihminen, haluan tulla kaikkien kans toimeen jne. Ni rassaa hirveästi että tällaisen tilanteen kans pitää sit asua ja elää. Ahdistaa nähdä sitä tossa pihalla, miten sit käyttäytyy, siis minä, jne... :(

Toivotaan että naapuri vähän rauhoituttuaan itsekin tajuaa että on tullut tehtyä kärpäsestä härkänen... Jospa on ollut vaan huono päivä ja keitti siksi vähän yli. Aika pienet on hänellä olleet valituksen aiheet, toivotaan että itsekin vielä huomaa sen. =) Mun opiskelijasoluaikoinani toinen naapuri popitti stereoita viikonloppuisin aamuyöstä niin että taulut hyppi seinillä ja toinen naapuri kaasutteli teinitoyotansa kauheilla kierroksillä käyntiin joka aamu ihan meidän makkarin ikkunan vieressä. Eikä tullut mieleenkään silti valittaa, ajattelin että tätä tämä soluelämä on. =)

Naapurilla on lapset (ne yo-ikäiset) just muuttamassa heinä- ja syyskuussa pois, ja on siitä kovasti haikeissaan. Tämä kävi siinä tupakka-episodin jälkiselvittelyssä ilmi. Ni ehkä se purkaa sitä siihen liittyvää ahdistusta ja pelkoa ja hätää sit meihin, ku jostain syyllisen johonkin vain sai.
Et saattaa syksyllä ku yksin jää, ni olla ankeat oltavat ku edes seinänaapurit ei tervehdi. :laugh:

tupakan hajut ei tupakoivan nokkaan haise, mut vaatteisiin tarttunut haju tuntuu ikävältä ei tupakoivan nenässä. Eli ihan asiasta nyreissään ois ollut jos et olisi jo asiaa hoitanut (onhan tupakkapurkissa kansi) )
Sano seuraavaks että teillä ei oo soittorasia soinnu muutamaan päivään (on kaapissa tms) että hän/tytär kuulee jo omiaan :D ja sit puistelet osaaottavasti päätäsi

kyllä on sille sun naapurilla ruuvit löysällä.. se vaan haluu jostakin valitta keksii kyllä asian ku asian mistä saa valitta vaik ei ois aihettakaan siltä ainakin kuullostaa!! kyllä mä sinuna sanosin sille isännöitsijälle tuosta.

kaikkien aina pitäisi ymmärtää lapsiperheitä. alkup. juttua en ole lukenut joten päättelen. jos lapsi vetää soittorasian esim. 7.ltä aamulla, niin joku 19v ei siitä välttis riemastu. hän voi haluta vielä nukkua. unirymitkin ovat niin erilaisia. muistan itse kun omani olivat pieniä ja heräsivät aamukudelta ja iltakahdeksalta päät tyynyssä. kyllä silloin joskus harmitti et iltaisin kuului esmeks musiikkia. mutten koskaan ajatellut että aamuseitsemältä jokin lapsiperheen ääni häiritsis. nyt kun omat ovat teinejä ymmärrän hyvin. eli odotakaa kun omanne varttuvat, ymmärrätte sitten pikkulapsien äiteitä kun itse olette niitä tiukkiksia.

Yhteistyössä