mies petti taas:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sad"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sad"

Vieras
Johan ehti puoli vuotta vierähtää ja taas kävi näin ,tuli fritsut kaulassa kotiin...yritti ensin selitellä että oli tullu riitaa ja kaveu oli puristellu kaulasta ,no eihän mulle tollanen uppoo..humalaa syytti jälleen kerran .Aina siis ku juo ni pettää en voi luottaa enää yhtään toiseen ihmiseen tää suhde on pilalla ollut jo eka kerran jälkeen tai monta niitä nyt sit on olutkaan ..aian sama laulu :en enää koskaan satuta sua ,anna vielä yks mahdollisuus ja blaa blaa...en jaksa enää mun itsetunto on -0 jotain on kuitenkin lapsia ,en ole enää täydessä kukassa ,enkä jaksa aina harrastaa seksiäkään niin usein ku ennen,niinku mieheni sanoi ..mut ei oo niin helppo lähtee ku on noi lapset..mut tiedän et se ei muutu koskaan , ja ku luottamus on menny ni takas sitä ei saa enää koskaan ...oon niin maassa ja pettynyt tähän kaikkeen .Ainoa syy miks oon tässä on lapset joita rakastan enemmän kun elämääni .

Ei kannata jäädä tuollaiseen suhteeseen, tuhoat siinä itsesi ja se heijastuu lapsiisi ja lopulta se on vahingollista myös miehellesi. Korkeintaan pariterapia tai muu ihmissuhdekurssi/terapia voisi auttaa, mutta miehesi pitäisi todella sitoutua.

En näe kuitenkaan yhteiselämän onnistumisen mahdollisuuksia korkeina edes vaikka kävisitte pariterapiassa, se tosin voisi tehdä erosta siistimmän. Sie pärjäät joka tapauksessa hyvin ilman miestä. Jos pidätte välit ja joustatte eronkin jälkeen niin lapsetkin tulevat voimaan upeasti.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Hitto sentään mikä idiootti sun miehesi :hug:
Laita se pihalle, kun ei kerran ota opikseen. Ei lapsetkaan voi voida hyvin, jos teidän keskinäinen suhde on noin perseestä. Ansaitset(te) parempaa!

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Lähde pois tuollaisesta suhteesta!
Sanoit, ettet ole enään 'täydessä kukassa', en usko!
Eron jälkeen on omat alkukankeudet,
mutta uskon että pääset nauttimaan omasta elämästäsi,
kun ei tarvitse enää miehen menemisiä pelätä ja stressata.

Tiedän itsekkin et mun pitäis ottaa ja lähtee ,mut vaikeeta tää on ainoastaan lasten takia ,kun mies kummiski tekee lasten kans paljon ja iskä on niille tärkee ,en epäile ettenkö pärjäis lasten kans yksin tottakai pärjään ,pelkään sitä miten tää vaikuttaa lapsiin ,kun yksi lapsista on vielä erityislapsi .Miestä kohtaan en juuri tunne mitään ,se on tietysti väärin lapsia kohtaan ,siis ei oo normaali tilanne ,en vaan nyt tiedä mikä on lasten kannalta tärkein ratkaisu .On tää vaikeeta ja oikeessa ootte tää suhde on perseestä...

[QUOTE="sad";26511350]Tiedän itsekkin et mun pitäis ottaa ja lähtee ,mut vaikeeta tää on ainoastaan lasten takia ,kun mies kummiski tekee lasten kans paljon ja iskä on niille tärkee ,en epäile ettenkö pärjäis lasten kans yksin tottakai pärjään [/QUOTE]
Mies ei kuolisi, asuisi vaan eri osoitteessa, eikä olisi enää kanssasi parisuhteessa.

Ts. isä tekisi lasten kanssa varmaan jatkossakin asioita, eikä sun pitäisi pärjätä yksin.

SUA itseäsi kohtaan. Tuollainen kohtelu tuhoaa pikkuhiljaa kaiken. Voihan isä olla hyvä lapsilleen vaikkei asu teidän kanssa. Etko pidä itseäsi niin arvokkaana, että myös itse ansaitset onnen?

Ei oo aiheeseen.
Viimeksi sanoin että väli sen pisteen jälkeen, ei siis ennen =)

[QUOTE="sad";26511350]Tiedän itsekkin et mun pitäis ottaa ja lähtee ,mut vaikeeta tää on ainoastaan lasten takia ,kun mies kummiski tekee lasten kans paljon ja iskä on niille tärkee ,en epäile ettenkö pärjäis lasten kans yksin tottakai pärjään ,pelkään sitä miten tää vaikuttaa lapsiin ,kun yksi lapsista on vielä erityislapsi .Miestä kohtaan en juuri tunne mitään ,se on tietysti väärin lapsia kohtaan ,siis ei oo normaali tilanne ,en vaan nyt tiedä mikä on lasten kannalta tärkein ratkaisu .On tää vaikeeta ja oikeessa ootte tää suhde on perseestä...[/QUOTE]

Kyllä tossa tilanteessa kannattaa jo erota. Sunkaan ei tarvitse kärsiä huonossa suhteessa vaan voit nauttia elämästä ja luoda uuden toimivan suhteen. Jos mies on hyvä isä, niin on sitä varmasti myös jatkossa, vaikka eroaisittekin. Ero voi tietysti olla lasten kannalta kurjaa, mutta vielä kurjempaa on se, jos perhe voi muutoin huonosti (sen huonon suhteen takia) eivätkä vanhemmat ole onnellisia.

Yhteistyössä