7
70'sÄijä
Vieras
Naisystävälläni on sellainen sinkkutyttöystävä, mukava tyttö, mutta tyypillinen lähes kolmekymppinen reppana, joka ei ole saanut miestä itselleen ja ulkonäön rapistuessa vaatimukset tuntuvat kohoavan vuosi vuodelta. Miesystävältä kyllä odotetaan jos mitä ihmeentekemistä, mutta mitä olen nähnyt hänen ""pikamiehiään"", niin sellaisia reppanoita kaikki. En ihmettele mikse ne suhteet kestä, kun mies on lapatossu ja nainen suuruudenhullu vanhapiika. Jokatapauksessa, aina saa kuulla illanvietoissa sitä, että miten meillä on niin hyvä liitto ja kumpa hänkin löytäisi sellainen ihanan miehen, joka naisystävälläni on, eli minunkaltaisen kaverin.
Perkele, ajattelin vähän aikaa sitten että, kun kännissä tietenkin olen, että pirautan tälle sinkkutytölle ja kysyn lähteekö hän baariin kanssani parille. Oli töissä saunailta ja sitä myötä saunalta suoraan iltaelämäään muutenkin lähdössä ja tyttöhän lähti matkaan. Pidemmittä puheitta, niin päädyimme saunatiloihin nussimaan, josta poistuimme kotiimme eritakseilla. Oma selitykseni on humalantilani ja se, että olen kuullut tarpeeksi sitä munanpuutteessa olevaa valitusta ja ajattelin tehdä edes yhden hyvän teon, jotta se loppuisi. Mutta mikä on sinkkutytön selitys naisystävälleni? Hän tuli selvinpäin baariin ja lähti sieltä melkein selvinpäin matkaani.
Perkele, ajattelin vähän aikaa sitten että, kun kännissä tietenkin olen, että pirautan tälle sinkkutytölle ja kysyn lähteekö hän baariin kanssani parille. Oli töissä saunailta ja sitä myötä saunalta suoraan iltaelämäään muutenkin lähdössä ja tyttöhän lähti matkaan. Pidemmittä puheitta, niin päädyimme saunatiloihin nussimaan, josta poistuimme kotiimme eritakseilla. Oma selitykseni on humalantilani ja se, että olen kuullut tarpeeksi sitä munanpuutteessa olevaa valitusta ja ajattelin tehdä edes yhden hyvän teon, jotta se loppuisi. Mutta mikä on sinkkutytön selitys naisystävälleni? Hän tuli selvinpäin baariin ja lähti sieltä melkein selvinpäin matkaani.