Nyt se sitten tapahtui...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 70'sÄijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
7

70'sÄijä

Vieras
Naisystävälläni on sellainen sinkkutyttöystävä, mukava tyttö, mutta tyypillinen lähes kolmekymppinen reppana, joka ei ole saanut miestä itselleen ja ulkonäön rapistuessa vaatimukset tuntuvat kohoavan vuosi vuodelta. Miesystävältä kyllä odotetaan jos mitä ihmeentekemistä, mutta mitä olen nähnyt hänen ""pikamiehiään"", niin sellaisia reppanoita kaikki. En ihmettele mikse ne suhteet kestä, kun mies on lapatossu ja nainen suuruudenhullu vanhapiika. Jokatapauksessa, aina saa kuulla illanvietoissa sitä, että miten meillä on niin hyvä liitto ja kumpa hänkin löytäisi sellainen ihanan miehen, joka naisystävälläni on, eli minunkaltaisen kaverin.

Perkele, ajattelin vähän aikaa sitten että, kun kännissä tietenkin olen, että pirautan tälle sinkkutytölle ja kysyn lähteekö hän baariin kanssani parille. Oli töissä saunailta ja sitä myötä saunalta suoraan iltaelämäään muutenkin lähdössä ja tyttöhän lähti matkaan. Pidemmittä puheitta, niin päädyimme saunatiloihin nussimaan, josta poistuimme kotiimme eritakseilla. Oma selitykseni on humalantilani ja se, että olen kuullut tarpeeksi sitä munanpuutteessa olevaa valitusta ja ajattelin tehdä edes yhden hyvän teon, jotta se loppuisi. Mutta mikä on sinkkutytön selitys naisystävälleni? Hän tuli selvinpäin baariin ja lähti sieltä melkein selvinpäin matkaani.

Tuo juttu ei selityksiä kaipaa, vaan on jo itsestään selvää pässinlihaa. Jos sinä osaat pitää turpasi kiinni, niin olen aivan varma, että tuo sinkkutyttökään ei suutaan koko asiasta aukaise.

No, ei kyllä tulis mieleenkään kertoa muijalla, mutta ajattelin vaan tältä henkiseltä kantilta, että mikä on selitys moiselle toiminnalle. Laitto se jo jonkun tekstarin, että ""Kivaa oli ;)"", mutta en vastannut mitään. Luulisi että menee viesti perille. Jos alkaa vainoamaan, niin sanon muijakaverille, että ei kutsuta sitä enään kylään tai juhliin, koska ahdisteli mua meidän saunailtana yhdessä baarissa. Lopuksi vielä sanon, etten viitsinyt kertoa, koska hän oli kännissä, mutta nämä tekstarit ja soitot vaivaa...

Sitten omaatuntoa yritetään paikkailla?
Luuletko muijasi uskovan. Itsepähän sopan olet keittänyt. Humalan syyksi ei tosimies laita mitään. Vain penskat ja sellaiset, jotka eivät pysty voi kieltätyä vieraasta tai eivät osaa kantaa tekojensa seurauksia, valittelevat humalaansa.

Siis tämä nainen on suuruudenhullu kolmekymppinen vanhapiika reppana, jolla on rapistunut ulkonäkö? Ja sä sitten hienona uroona päätit antaa munaa??

Onneksi olkoon, taisit saada tasoistasi naista... sellaista reppanaa nimittäin...

hahhhah

Luuletko todella, että munahakuinen vanhapiika jättää huoraavan munanantajan rauhaan. Ehei. Saat kyllä nyt luvan tottua siihen, että nainen alkaa soittelemaan ja rupeaa ehdottelemaan lisähuvituksia. Ja jos et suostu, kertoo oman version 'ystävälleen' tapahtuneesta.

Olet paska jätkä ja ansaitset paskan kohtalon.

Tyhmä olit. Ja kiinni jäät.

Tää sinkkutyttö kiristää sua mennen tullen, nyt kun annoit mahollisuuden. Sillä ei ole mitään menetettävää (no ystävyys ehkä, mutta ei varmaan ole kovin läheistä laatua, kun pystyy tekemään tollasen tempun), mutta sulla taas on koko liitto vaarassa.

Nyt sun on pidettävä loppuikäs tää mimmi tyytyväisenä. Voitte sopia yhdessä, että ei sitten enempää, mutta ikinä et silti siitä eroon pääse. Se, että yrität nyt kokonaan kylmästi heivata sen ulos elämästänne, voi suututtaa sen, ja silloin...

Että ystävällisyyttä vaan peliin. Sun on imarreltava sitä ja oltava mielin kielin, näyteltävä, että oot itse asiassa salaa rakastunut siihen. Yhteinen salaisuus pitää homman siis peitossa.

Kyllä te miehet ootte sitten tyhmiä!

MOT: Voisin olla monenkin miehen mielestä säälittävä reppana kolmekymppinen vanhapiika, mutta se ei tee minusta kenelle tahansa jakelijaa. Olen ollut ilman miestä puolitoista vuotta, enkä todellakaan lankeaisi keneenkään varattuun tai vapaaseenkaan irtosuhteita metsästävään mieheen. Ja tämänhän tiedän siitä, että ""tarjoutuneista tilaisuuksista"" huolimatta osaan ajatella ennemmin ylä- kuin alapäälläni. Se, että olen ilman miestä, ei tee minusta tyhmää tai muuten ääliötä.

Yhteistyössä