K
kolme lasta
Vieras
..isän kanssa mummolaan nukkumaan. Unikoulu ja tissistä vieroitus. Ikää pikkuisella jo 1v4kk. Aloin olla aika puhki ja nyt se sitten tehdään. Itketti kun lähtivät ja mietin että miten pärjää. Vaikka todennäköisesti menee paremmin kuin odotetaankaan. Tuntuu että tissit jo pakottaa. En olisi halunnut vieroittaa näin äkkiseltään, mutta pikkuhiljaa en jaksanut. Pari kuukautta jo asiaa olen miettinyt ja yrittänyt tissittelyä vähentää, mutta en oikein ole onnistunut. Niin kovasti pikkuinen on ollut tissin perään.
Esikoinen vieroitettiin lähes samalla tapaa 1v2kk iässä, keskimmäinen vieroitti itsensä pikkuhiljaa vuoden ikäisestä alkaen ja lopetti kokonaan tissittelyn 1v4kk. Tyytyväinen olen imetyksiin, mutta olisin toivonut että nytkin olisin pikkuhiljaa pystynyt vieroittamaan. Tuntuu pahalta pikkuisen puolesta kun tiedän että itkee ja kysyy äitiii, tittiii...
Osaakohan sitä itse ollenkaan nukkua?
Esikoinen vieroitettiin lähes samalla tapaa 1v2kk iässä, keskimmäinen vieroitti itsensä pikkuhiljaa vuoden ikäisestä alkaen ja lopetti kokonaan tissittelyn 1v4kk. Tyytyväinen olen imetyksiin, mutta olisin toivonut että nytkin olisin pikkuhiljaa pystynyt vieroittamaan. Tuntuu pahalta pikkuisen puolesta kun tiedän että itkee ja kysyy äitiii, tittiii...
Osaakohan sitä itse ollenkaan nukkua?