nyt se alkoi.. laihdutus.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 08:52 vieras kirjoitti:
Tässä ollaan muutama viikko menty pistein. 6-7kg lähteny jo :)
Onnea sulle, pisteet on kyllä oiva tapa saada kiloja pysyvästi pois kun niitä vaan jaksaa noudattaa!
onnea sullekin. mä luulen et multa lähtee eka vauhdilla useampi kilo, nestettä nimittäin ja kun lähtöpainokin on päälle sadan niin nopeasti tippuu eka, on ainakin ennen tippunut. helpottaa kummasti kun sisko muutti kesäks meille. hän laskee pisteitä kans, on itse asiassa laskenut jo vuoden.
 
Salama McQueen
Mä tulen! Tai siis oikeestaan jatkan. Tammikuun 2. pvä aloitin, nyt on lähtenyt 8 kiloa, välissä oli piiitkä jatko repsahtamisia ja tuli vähän takaisin, mutta ruodussa ollaan ja kovasti.

:)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 08:56 nöppönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 08:52 vieras kirjoitti:
Tässä ollaan muutama viikko menty pistein. 6-7kg lähteny jo :)
Onnea sulle, pisteet on kyllä oiva tapa saada kiloja pysyvästi pois kun niitä vaan jaksaa noudattaa!
onnea sullekin. mä luulen et multa lähtee eka vauhdilla useampi kilo, nestettä nimittäin ja kun lähtöpainokin on päälle sadan niin nopeasti tippuu eka, on ainakin ennen tippunut. helpottaa kummasti kun sisko muutti kesäks meille. hän laskee pisteitä kans, on itse asiassa laskenut jo vuoden.
Tuolla laihdutus osiossa on oma ketju meille kolmenumeroisille laihduttajille. Oletko jo sinne pinoutunut?
 
tiiaiita
:wave: Minulla sama urakka olisi myös, tosin tavoitteena -20kg jouluun mennessä, hiljaa hyvä tulee...

Pisteitä en jaksa laskea vaikka materiaali edellisestä yrityksestä olisi valmiina, jätän makean pois, ja liikun enemmän! Minulle ruoka ei ole ongelma vaan karkkia, kahvileipää ja jäätelöä tulee syötyä aivan liikaa (=joka päivä).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 08:58 BlackCat kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 08:56 nöppönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 08:52 vieras kirjoitti:
Tässä ollaan muutama viikko menty pistein. 6-7kg lähteny jo :)
Onnea sulle, pisteet on kyllä oiva tapa saada kiloja pysyvästi pois kun niitä vaan jaksaa noudattaa!
onnea sullekin. mä luulen et multa lähtee eka vauhdilla useampi kilo, nestettä nimittäin ja kun lähtöpainokin on päälle sadan niin nopeasti tippuu eka, on ainakin ennen tippunut. helpottaa kummasti kun sisko muutti kesäks meille. hän laskee pisteitä kans, on itse asiassa laskenut jo vuoden.
Tuolla laihdutus osiossa on oma ketju meille kolmenumeroisille laihduttajille. Oletko jo sinne pinoutunut?
en oo. kiitti vinkistä, käynpä siellä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:00 Räntäntänttä kirjoitti:
-42kiloa takana ja 20 edessä sitten normaali 58kiloinen.. Pisteitä laskenut 1.5 vuotta :)
älyttömän upea saavutus! :flower: mun tarviis kaikkiaan saada 53kiloa pois et saisin painon 60kiloon. mut helpompi ajatella siaa tälleen n. 10kilon pudotuksina.
 
Salama McQueen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:03 Räntäntänttä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:02 Salama McQueen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:00 Räntäntänttä kirjoitti:
-42kiloa takana ja 20 edessä sitten normaali 58kiloinen.. Pisteitä laskenut 1.5 vuotta :)
Aika saavutus! Hattua nostan! :)
B) olen ylpeä itsestäni syystä..

Ja saatkin olla! *fanittaa Räntäntänttää ihan täysillä* :D
 
Salama McQueen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:10 nöppönen kirjoitti:
jos mä maanataisin aina huutelen laihduttajia täällä niin saadaan tuloksia kerättyä. saa potkua muiden onnistumisesta ja tukea muilta. miltäs kuulostaa? =)

Hyvältä kuulostaa ja mulle sopii kyllä kirjoitella väliaikatietojakin vaikka päivittäin, niin ei totuus unohdu. :D :whistle:

 
juu... :wave: tulee mukaa kans. =) Kaappi täynnä kesävaatteita ja hatuttaa ku ei mahu päälle :kieh:
vauveli ny 5kk joten ei voi sanoa " et oon just synnyttäny " :LOL: :LOL:
15 kg pitäis laihduttaa,mut en uskalla mennä vaa´alle,pelkään mitkä lukemat sielt tulee \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:14 Salama McQueen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:10 nöppönen kirjoitti:
jos mä maanataisin aina huutelen laihduttajia täällä niin saadaan tuloksia kerättyä. saa potkua muiden onnistumisesta ja tukea muilta. miltäs kuulostaa? =)

Hyvältä kuulostaa ja mulle sopii kyllä kirjoitella väliaikatietojakin vaikka päivittäin, niin ei totuus unohdu. :D :whistle:
juu käypi sekin. itseä vähän pelottaa tää alku kun pitää oikeasti miettiä mitä syö.. ajan kanssa pisteet jo muistaa paremmin ja laihdutukseen tulee rutiini.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:15 miiju kirjoitti:
juu... :wave: tulee mukaa kans. =) Kaappi täynnä kesävaatteita ja hatuttaa ku ei mahu päälle :kieh:
vauveli ny 5kk joten ei voi sanoa " et oon just synnyttäny " :LOL: :LOL:
15 kg pitäis laihduttaa,mut en uskalla mennä vaa´alle,pelkään mitkä lukemat sielt tulee \|O
mulla ois varastossa kamalasti vaatteita jotka ei ole mahtunut enää aikoihin.. siis vuosiin! :( hävettää taas oikein.. täytyy vaan toivoa et multa löytyy paremmiin itsekuria kun tuo sisko on laihdutusta "vahtimassa".
 
Mukana :wave: Täällä myös kaikki makea paha ongelma :ashamed: eli karkit, jäätelö ja pulla maistuu liiankin hyvin. Nyt olen päättänyt erota karkeista ja päiväkahvin kanssa voi nauttia joskus rukiisen keksin =)

Kotonaolo vauvan kanssa muodostui oikeastaan ansaksi...liian helppoa syömistä siis :whistle:

Tsempataan toisiamme =)
 
hui
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:05 nöppönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:00 Räntäntänttä kirjoitti:
-42kiloa takana ja 20 edessä sitten normaali 58kiloinen.. Pisteitä laskenut 1.5 vuotta :)
älyttömän upea saavutus! :flower: mun tarviis kaikkiaan saada 53kiloa pois et saisin painon 60kiloon. mut helpompi ajatella siaa tälleen n. 10kilon pudotuksina.
Mä luulin, että olet hoikka. olisko tässä syy miks miehes lähti toisen matkaan. :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:35 hui kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:05 nöppönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:00 Räntäntänttä kirjoitti:
-42kiloa takana ja 20 edessä sitten normaali 58kiloinen.. Pisteitä laskenut 1.5 vuotta :)
älyttömän upea saavutus! :flower: mun tarviis kaikkiaan saada 53kiloa pois et saisin painon 60kiloon. mut helpompi ajatella siaa tälleen n. 10kilon pudotuksina.
Mä luulin, että olet hoikka. olisko tässä syy miks miehes lähti toisen matkaan. :ashamed:
:eek: :/ no tää mun miehen toinen nainen oli viel muakin isompi et... <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:35 hui kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:05 nöppönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:00 Räntäntänttä kirjoitti:
-42kiloa takana ja 20 edessä sitten normaali 58kiloinen.. Pisteitä laskenut 1.5 vuotta :)
älyttömän upea saavutus! :flower: mun tarviis kaikkiaan saada 53kiloa pois et saisin painon 60kiloon. mut helpompi ajatella siaa tälleen n. 10kilon pudotuksina.
Mä luulin, että olet hoikka. olisko tässä syy miks miehes lähti toisen matkaan. :ashamed:
ja läskejähän saa pettää niin plajon kun sielu sietää.. eivät ole ihmisarvoisia ollenkaan :headwall: :headwall: mikä idiootti!!
 
Minäpäs hyppään kanssa tähän ja rupean laskemaan pisteitä myös,ihan oma toimisesti kylläkin lasken.Olettekos liittynyt painonvartijoihin nyt eli käyttekö ryhmässä vai lasketteko ihan itse??
Mitenkäs se menikään se laskutoimitus jolla selviää monta pistettä saa syödä???
 

Yhteistyössä