NYT RIITTI! Yle pakkomaksu ajettava alas

  • Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nykyään sentään harvemmin, mutta vielä muutama vuosi sitte tuli todella ahkerasti. Niitä ensimmäistä 4 kautta juuri YLE pyörittänyt uusinnassa tv2:lla ja teki sitä pitkään senkin jälkeen kun päätti olla tilaamatta uutta kautta. Sekin vielä, että uusinnat YLE:llä tulevat suurimmaksi osaksi parhaaseen katseluaikaan joksi tvpuolella on määritelty 19.00-23.00

Välissä on muiden vuoro kuten Taivaan tulet vielä viimekuussa, kunnes taas alkaa lopulta uusipäivä ja syke pyöriä YLE:llä uusintana.
Että "nyt riitti" ja kaivat monen vuoden takaisia juttuja. Tule tähän päivään, tule.
 
vierailija
Olen myös saksalaisten dekkareiden fani. Alkuperäinen Der Alte eli Kettu on mielestöni paras.
Katsoin viimeksi Hotelli Reinin varrella tv-sarjan, joka pohjautuu tositapahtumiin.
Yle Areena on pohjaton aarreaitta. Joudun pitämään itseäni ruodussa etten jää liikaa nettikoukkuun.
Areenan sisällöistä leijonan osa on sellaista mikä on jo kaupallisen tai useamman kaupallisen suoratoistopalvelun valikoimasaa ollut aikoja sitten ja ehkä on edelleenkin. Lisäksi iso osa elokuvistakin mitä YLE tarjoaa on tullut jo kaupallisilta ilmaiseksi kataottavilta TV kanavilta. Monet jopa ehtineet pyöriä Maikkarin, Nelosen ja Disvoveri (Vitonen...) kanavatkin läpi ennen kuin saapuu YLE:n tarjontaan.

Sellainen pohjaton aarrearkku, jossa todella vähän sisältöä mitä Suomessa ei olisi ennen nähty missään.
 
vierailija
Areenan sisällöistä leijonan osa on sellaista mikä on jo kaupallisen tai useamman kaupallisen suoratoistopalvelun valikoimasaa ollut aikoja sitten ja ehkä on edelleenkin. Lisäksi iso osa elokuvistakin mitä YLE tarjoaa on tullut jo kaupallisilta ilmaiseksi kataottavilta TV kanavilta. Monet jopa ehtineet pyöriä Maikkarin, Nelosen ja Disvoveri (Vitonen...) kanavatkin läpi ennen kuin saapuu YLE:n tarjontaan.

Sellainen pohjaton aarrearkku, jossa todella vähän sisältöä mitä Suomessa ei olisi ennen nähty missään.
Minä taas olen huomannut katsoneeni monta sarjaa Areenasta ennen kuin niitä uutena Katsomossa näytetään.
 
vierailija
Minä taas olen huomannut katsoneeni monta sarjaa Areenasta ennen kuin niitä uutena Katsomossa näytetään.
Katsomo ei ole koko totuus streemauskentästä, eikä Katsomo plussaa ole kenekään pakko tilata. Ylen palvelut maksat vaikka et käyttäisi niitä lainkaan.

Kannattaa tutustua kaupallisten tarjontaan eikä laulella täällä "viisauksia". Fakta vain on tuo minkä aiemmassa viestissä totesin.
 
vierailija
Mikä on ulosjuonto?
Ulosjuonto on se kun kappale on soinut ja mainitaan. Siinä soi Pötti möntiäinen - frööbelin tanssi tai mikä tahansa esittäjä ja kappale. Sisäänjuonto taas kun juonnetaan kappale sisälle.

Tällaista se on ison osan ajasta Radio Suomella aluelähetyksissäkin. Jonkun mielestä hyvää sisältöä, jota varten veroista pitää maksaa toimittaja paikalle sanomaan noita.
 
vierailija
Katsomo ei ole koko totuus streemauskentästä, eikä Katsomo plussaa ole kenekään pakko tilata. Ylen palvelut maksat vaikka et käyttäisi niitä lainkaan.

Kannattaa tutustua kaupallisten tarjontaan eikä laulella täällä "viisauksia". Fakta vain on tuo minkä aiemmassa viestissä totesin.
Hienoja sarjoja olen Areenasta ja Yleltä katsonut tuoreeltaan.
 
vierailija
Ylen pitäisi tarjota vaihtoehto kaupalliselle ei tuutata televeisiossa, areenassa ja radiokanavillaan samoja sisältöjä mitä kaupalliset edellä.

Lähes 600 milj. rahoituksella YLE hiihtää kaukana perässä, kun pitäisi liitää kaukana muita edellä.

Myös monet isotkin uutisaiheet kerrotaan ensin kaupallisella puolella ennen kuin YLE reagoi niihin.
 
vierailija
Ylen pitäisi tarjota vaihtoehto kaupalliselle ei tuutata televeisiossa, areenassa ja radiokanavillaan samoja sisältöjä mitä kaupalliset edellä.

Lähes 600 milj. rahoituksella YLE hiihtää kaukana perässä, kun pitäisi liitää kaukana muita edellä.

Myös monet isotkin uutisaiheet kerrotaan ensin kaupallisella puolella ennen kuin YLE reagoi niihin.
Höpö höpö. Ekana voi tarkistaa teksti tv:n, sinne tulee ainakin urheilutulokset ekana
 
vierailija
Höpö höpö. Ekana voi tarkistaa teksti tv:n, sinne tulee ainakin urheilutulokset ekana
Mitä ihmeträ horiset. Otan esimerkin. Liigan (jääkiekonpääsarja) tulokset päivittyvät YLEn tekstitv sivuille sitä mukaan kun ne on ensin päivittyneet Liigan omaan virallisee tulospalveluun netissä. Näin on käytännössä kaikkien lajien kohdalla.
 

Yhteistyössä