Nyt riitti!!! Joku täältä lähtee!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marsupilami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marsupilami

Vieras
Ja se luultavammin olen minä. En jaksa, en enää yhtään. En pentuja en mitään.
Ukko töissä kakarat huutaa nuorin rääkyy.
Kaikki kaatu just nyt. Kamelin selkä katkes

Juu kyllä siittä miehestä suuri apu on. Meilläkin mies töissä ja joskus nää illat tuntuu uskomattoman raskailta jos jompikumpi lapsista kiukuttelee ja häiriköi toisen nukahtamista.

Voimia sinne ja eikö ne lapset mene kohta nukkuun niin saat hengähtää.

Alkuperäinen kirjoittaja aave:
Juu kyllä siittä miehestä suuri apu on. Meilläkin mies töissä ja joskus nää illat tuntuu uskomattoman raskailta jos jompikumpi lapsista kiukuttelee ja häiriköi toisen nukahtamista.

Kiitos. Joo se mies jos olis kotona :(
Mulle nämä nukkumaan käynnit on se pahin. Kun jokainen huutaa äitiä, jokainen on vailla jotain, ja nuorinmmalla on nyt kausi, että ei ilman tunnin huuto ruljanssia nukahda.
Itku pääsee jo

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami:

Mulle nämä nukkumaan käynnit on se pahin. Kun jokainen huutaa äitiä, jokainen on vailla jotain, ja nuorinmmalla on nyt kausi, että ei ilman tunnin huuto ruljanssia nukahda.
Itku pääsee jo

Se menee ohi, usko vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:
Minneppä meinasit mennä?

Pitkälle suoralle mis on isot puut päässä

Huono homma. :/ mene vaikka päivystykseen mieluummin, jos on paha olla. :hug:

Tiätkö kun on niin paha olla että oksettaa. Ihan kauhee olo siitä, että mulle tällasta edes tulee mieleen. Että mulla pettää pinna näin täysin.
12 vuotta oon kotona lapset hoitanu, mut tämä olo tuli ihan puun takaa. Oon kärsiny masennuksesta ja oon palanu loppuunki, mutta mistä tämä tuli??
Meillä on kaikki asiat ollu nyt hyvin. Me ollaan taistellu että tähän on päästy. Miks mulle tuli stoppi??

Itku pääsee jo

Tuttua..meillä huutaa kaikki viis kappaletta kuorossa ja viimesin nukahtaa yhen kahen maissa ja eka herää kuudelta :( ei oo helppoa ja hermot menny tuhannen kertaa!!Kummasti edelleen täällä ollaan..ihmettelen kyllä!!

Minneppä meinasit mennä?

Tiätkö kun on niin paha olla että oksettaa. Ihan kauhee olo siitä, että mulle tällasta edes tulee mieleen. Että mulla pettää pinna näin täysin.
12 vuotta oon kotona lapset hoitanu, mut tämä olo tuli ihan puun takaa. Oon kärsiny masennuksesta ja oon palanu loppuunki, mutta mistä tämä tuli??
Meillä on kaikki asiat ollu nyt hyvin. Me ollaan taistellu että tähän on päästy. Miks mulle tuli stoppi??

Ei masennukselle välttis mitään syytä ole, eikä se ole mitään epäonnistumista. Kaikki sairastuu joskus, ei se ole oma syy. älä nyt kuitenkaan mitään pahaa tee itsellesi.

:hug: :hug: moni on jo pikku jäähyä ehdottanutkin ja sitä minäkin. Mene hetkeksi vaikka ulos, vedä henkeä. Selviät tästä illasta ihan varmasti. Mä tiedän tuon tunteen kun kamelin selkä katkeaa :( Mutta lapset kasvaa, sitten helpottaa. Jaksuja!

Minneppä meinasit mennä?

Vaikk kotiäidit on niitä enkeleitä, kaiken hyvän alku, Niin kyllä se töissä käyminen tekee vaan hyvää ihan kelle tahansa. Musta ainakin tuntui kun kotihoidon tuelta palasin töihin, et jesh pääsin vihdoin lomalle...

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
kannattasko lopettaa kotona olo ja vaik töihin

Me pärjätään miehen tuloilla ihan hyvin, saan olla rauhassa kotona. Lapsia en oikeasti halua hoitoon laittaa, vaan kotona hoidan niin kauan kuin mahdollista.

Ja enneku joku kerkee kettuilemaan, niin joo, kyllä, minulla on ammatti koulutus...

Me pärjätään miehen tuloilla ihan hyvin, saan olla rauhassa kotona. Lapsia en oikeasti halua hoitoon laittaa, vaan kotona hoidan niin kauan kuin mahdollista.

Ja enneku joku kerkee kettuilemaan, niin joo, kyllä, minulla on ammatti koulutus...

no ei ihme että pää hajoo.onko sen sädekehän pakko kiiltää

Mitä viddua teet tietokoneella jos iltatoimet ovat noin hankalia. En ihmettele yhtään jos lapset oireilevat vanhemman aidon huomion puuteesta, Sitä saa mitä tilaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Sinä aivoton :
Mitä viddua teet tietokoneella jos iltatoimet ovat noin hankalia. En ihmettele yhtään jos lapset oireilevat vanhemman aidon huomion puuteesta, Sitä saa mitä tilaa...

Vähän kans vois miettiä, mitä näppiksestään päästelee!!!!!

Menisit töihin jo oman pääsi takia vaikka pärjäisittekin miehen tuloilla. jaksaisit lapsiaki paremmin. Itse asun yksin 4 lapsen kanssa ja minun oli pakko lähteä töihin kun en jaksanut enää kotona. Nyt kun elämässä muutakin kuin kotityöt ja lapset, jaksan lapsiakin paremmin.

Älä yritä laitta heitä nukkumaan, jos eivät ole tarpeeksi väsyneitä. Sitten kun ovat selkeesti väsyksissä, niin homma toimii. Luet vaikka sadun ja homma on selvä. JOS yrität väkisin nukuttaa iltaseiskalta niin e onnistu.

Alkuperäinen kirjoittaja oma vika:

no ei ihme että pää hajoo.onko sen sädekehän pakko kiiltää

Mitä hiton sädekehän kiillotusta tuo nyt on? :o

Yhteistyössä