Paskat ku ottaa taas päähän nuo kersat!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Miten saan kuriin kohta 4v ja 2v. Mitä jäähyks? Mikään ei auta, hirvee huuto ja riehuminen koko ajan, ei auta sanominen, ei yhtään mikään, kaikki keinot kokeiltu, jäähy ei auta, mulla ei oo aikaa 50 kertaa viedä peräkkäin esim.huoneeseen. Mulla menee hermot!!! Alan oikeesti kohta parkumaan;( EN JAKSA!!! Huusholli hirveessä siivossa, kantaavat hiekkaa sisään, leluja joka puolelle, nuorin vajaa 1v levittelee keittiössä laatikoiden sisällöt lattialle, isommat kaikki muut rojut, petivaatteet ja vaatteet joka paikkaan!! Vuorotellen käyvät joka huoneen sotkemassa. Nytki pitäis lähtee viemään kaverille yks juttu, mut en JAKSA noita pentuja enää paimentaa... Miten oikeesti saan kuria niille??? VAi haluisko joku??

Ensin pitää itse olla RAUHALLINEN, jotta saa lapset uskomaan - siinä vaiheessa, kun sinulta menee hermot lapsiin, on peli menetetty. Ja joo, voin mä ne tänne noiden viiden oman seuraksi ottaa.

Meillä 2v. 3v. ja 5v. Todella vilkkaita ja kovaäänisiä tapauksia kaikki ja sotkevat minkä ehtivät. Niinpä ollaan just ulos lähdössä, siellä on helpompaa, ei ainakaan tuu sotkua kotiin;) Ja saavat juostua ylimääräset energiat pois. Suosittelen:)

Muulla ei saa kun johdonmukaisella kärsivällisellä kasvatuksella.MUn on helppo jo sanoa kun kuopuskin on 10.
Kyllä niihin välillä niin menee hermot kun tuntuu ettei niillä ole älyllistä elämää,ne on sokeita ja umpikuuroja.
Mene toiseen huoneeseen ja avaa hiljaa karkkipussi,johan ne on salamana paikalla,kuulo siis pelaa mutta seiso vieressä ja sano vaikka että nostatko tuon lelunh lattialta niin johan ollaan umpikuuroja.
Lelujen suhteen,kerää pois suurin osa,jätä vain ne millä ne leikkii.Pääset itse sata kertaa helpommalla kun leluja on vähemmän esillä,niitä voi sitten vaihdella aika-ajoin.
Jaksamista.

Ulkoilemaan! Ulkona lapset on jotenkin rauhallisempia, olen huomannut.
Ja pois koneelta lasten kanssa touhuamaan. Anna ne kodin sotkut olla, ne kyllä ehtii järjestää vaikka sitten kun lapset nukkuu.
Nyt vaan ulos, hop hop!

Ei auta vaikka kuin rauhallinen yrittäis olla. Jotain jos käskee tekemään, tuo isoin karjuu "MIIIKS???" Koko ajan karkaavat johonki missä ei saa olla, jatkuvasti saa olla juoksemassa perästä. Ekaks koko sakki vessassa, läträävät, penkovat kaapit ja pöntön, sieltä kun käskee pois "MIIIIIKKSSSSSSS?" JA juokseevat tietokonehuoneeseen sotkemaan, rikkomaan koneen, siitä meidän makkariin hyppimään sängylle ja sotkemaan paikat ja siitä taas olkkariin ja kohta ovat taas toisessa vessassa ja ovi lukossa ja hana täysillä. Sit taas karkaaavat ilman vaatteita ja kenkiä ulos. Vaatteet ei pysy päällä, pylly paljaana. JA muuta kun ei keksi niin kiusaavat vauvaa. Mihin huo sais jäähylle ettei tarviis sataa kertaa viedä ja missä ne pysyis?????????

Ja ulkona ne on taas koko aamun ollu, ite yritän leipoo viikonlopuks... Ulkona ne ei juokse ja riehu, eikä pura sitä energiaa vaan leikkiivät nätisti hiekkalaatikolla ym( ja kantavat hiekkaa sisälle) mut välittömästi kun tulee sisälle, alkaa se mieletön riehu ja sohvilla hyppiminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuikka:
Ulkoilemaan! Ulkona lapset on jotenkin rauhallisempia, olen huomannut.
Ja pois koneelta lasten kanssa touhuamaan. Anna ne kodin sotkut olla, ne kyllä ehtii järjestää vaikka sitten kun lapset nukkuu.
Nyt vaan ulos, hop hop!

Pakko sitä on päivälläkin yrittää jotain hommia, en jaksa/kerkee illalla enää ku nuo nukkuu.

Hanki 2 häkkiä ja kapulat suuhun.
Ei vaan kärsivällisyyttä ja huumorintajua vaan, ei siitä muuten selviä. Ainakin niistä on toisilleen seuraa. Tuo miksi-vaihe on ärsyttävä kun ei ne aina edes halua tietää miksi, se on vaan tapa.

Seuraatko Lapsityrannia? Sieltä saa ihan hyviä vinkkejä jämptiin lastenkasvatukseen. Jos haluat lapset kuriin, niin muista: 1) SINÄ määräät 2) SINÄ määräät silloinkin, kun lapsi pistää vastaan 3) Pysy rauhallisena 4) Ole määrätietoinen ja jämpti 5) Rakasta lapsiasi

Meillä taas ulkoilu on välillä ihan ylivoimaisen rasittavaa kun 3v karkailee, tekee kaikkea kiellettyä, ei usko mitään.... ja kun juoksee yhen perään, toinen pienempi karkaa toiseen suuntaan. 3v on yleensä ekan kerran jäähyllä kun on oltu n. 2 min ulkona mutta jäähyilläkään ei tunnu olevan mitään vaikutusta :headwall: en tajua millä noihin sais jonkun tolkun pihalla :ashamed:

Yhteistyössä