Nyt "raskautumisvinkit" pinoon. :)

Niin sitä öljyä saa tilattua netistä, mutta saa myös K-kaupan luntaistuotehyllyltä 200ml pullo maksaa muistaakseni alle 10 euroa ja on pahaa!! :headwall: :LOL: ,mutta riittoisaa!
Ruokalusikkaan , kun kaataa ja ottaa sen alle ruokalusikallisen esim joka aamu :heart: Suosittelen! :heart:

mymmyryy viestiin vois lisätä:
osta kukka.

mun isällä on sellainen kukka joka kukkii ku joku lähisuvusta on raskaana..
se pirun kukka on paljastanu meidät kuusi kertaa...
yhellä kertaa mekään ei tiedetty et raskaana ollaan ku jo isä tiesi et joku odottaa. :D :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja mamma84:
osta kukka.

yhellä kertaa mekään ei tiedetty et raskaana ollaan ku jo isä tiesi et joku odottaa. :D :LOL:
Voi hitto, ei tarvis ostella raskaustestejä. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja mamma84:
osta kukka.

Toi oiskin aika kätsy! :D

Vyöhyketerapiasta On ollut monille apua, varsinkin jos kierroissa on jotakin häikkää. Itse aloin käymään kun toisen epäonnistuneen raskauden jälkeen alkoi kierto sekoilla ja pitkittyä. heti alkoi kierrossa olemaan muutoksia esim, ovis jo kp 14 vaikka ennen kp 19. Ei PMS- oireita lainkaan tässä kierrossa.

Kerran myös olen raskautunut Glandin 25 ansiosta, sitä myös edelleen napsin alkukierrot.

Myös yhden vinkin sain hetki sitten Luontaistuote kauppiaalta: Mulimen homeopaattiset tipat. Ajattelin hakea niitä nyt seuraavaksi. Auttavat tehokkaasti kaikkiin kierron "epäkohtiin". =)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
tuosta glandinista on kans ollu puhetta mm. tietopaketti ketjussa :) mäki oon kuullu pelkkää hyvää siitä.
Juu, Glandin 25 kokeiltu eikä toiminu mulla..
Siis kokeilin ku alkuvuodesta raskautta yritettiin, mutta lopetin ku ei tehonnu. Tulin sit lopulta pitkän yrittämisen jälkeen raskaaks ilman mitään kikkoja. Raskaus tosin jouduttiin keskeyttämään vauvan vakavan kehityshäiriön takia. :'(

Et varmaan kokeilen jotain muuta jos kokeilen ku tota Glandin 25 ku ei se "auttanu" mulla...

Nöttiäinen :hug: :hug: Ei ole reilua lainkaan. Pahoittelut menetyksestäsi.
Mutta kokeile sitä Mulimenia, sitä kehutaan tosi paljon. Mä ajattelin hakea sitä heti kun se täti prkele tulis kylään. Eilen testasin blankon negan :'( Me ollaan nyt vuosi tahkottu kakkosta, ja alkaa oleen pinna aika kireellä...

Jaa-a, jenkki foorumeilla avainsanoja näissä "raskautumisvinkeissä" näyttää olevan kovasti seuraavia:

- makuuhuoneen täydellinen pimeys ja valoisuus tiettyyn aikaan kierrosta
- maca -juuri (ei vissiin täällä paljoa myydä, keski- ja etelä-euroopassa kylläkin näkyy käytettävän)
- B ja extraB6 -vitamiinit oviksen jälkeen jos on erityisen lyhyt tuo vaihe
- greippimehu ja vihreä tee
- akupunktio
- tietyt yskänlääkkeet limoja parantamaan (jota täälläkin on jossain mainittu)
- helokkiöljy ja vehnänalkioöljy
- punaviiniä oviksen jälkeen plussaan asti

Aah - ja tietenkin se kaikkein paras! Eli aidon munanvalkuaisen käyttö "liukkarina" jos hedelmälliset limat omasta takaa vähissä...!?! Joo, enpä ole tosin ite ihan heti testaamassa, mutta... joo :eek: Niin ja kuulemma sitä ei kannata ihan suoraan jääkaappikylmänä kokeilla... :/ :LOL:

tuo munanvalkuaisen käyttö.... kuullostaa ihan liian helpolta ratkaisulta :D tai siis... joo... :ashamed:

niin ja kuukupin sisäänlaitto seksin jälkeen! eli kuukuppi muuttuukin sperma kupiksi. kullan arvoiset siittiöt pysyy sisällä kauemmin eikä heti persvaossa tai lakanoilla. saatikka pitkin lattioita jos haluu vaikkapa vessaan...

tosin mulle ei tuonu haluttua tulosta. mut tää oli niin hyvä jo muutenkin.

Yhteistyössä