Kakkoselta. Mikä lie hää ohjelma onkaa mut huomasin et alussa pikku lapsi itki aika kovasti nuissa häissä.
Mistä lie tääkää tulikaan nyt mieleen :saint:
Mistä lie tääkää tulikaan nyt mieleen :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Kakkoselta. Mikä lie hää ohjelma onkaa mut huomasin et alussa pikku lapsi itki aika kovasti nuissa häissä.
Mistä lie tääkää tulikaan nyt mieleen :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mut sitä oon miettiny, ett olis se hieman ankeeta, ku oltais alttarilla herkistelemässä ja vannomassa ikuista rakkautta ja jonku lapsi huutais ku syötävä koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mut sitä oon miettiny, ett olis se hieman ankeeta, ku oltais alttarilla herkistelemässä ja vannomassa ikuista rakkautta ja jonku lapsi huutais ku syötävä koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Tiesit varmaan, ett kyseessä oli hääparin omat lapsetMut kuvitellahan voi ett olis jonku vieraan lapset.
Alkuperäinen kirjoittaja Eewok:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mut sitä oon miettiny, ett olis se hieman ankeeta, ku oltais alttarilla herkistelemässä ja vannomassa ikuista rakkautta ja jonku lapsi huutais ku syötävä koko ajan.
No yleensä siinä vaiheessa vanhemmat lähtee ulos sen lapsen kanssa. Tosin sitä ei ole ikinä käynyt niissä häissä missä olen ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Tiesit varmaan, ett kyseessä oli hääparin omat lapsetMut kuvitellahan voi ett olis jonku vieraan lapset.