Nyt PITÄÄ kattoa tuo HÄÄ-ohjelma! Lapsilla vai ilman...

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Kakkoselta. Mikä lie hää ohjelma onkaa mut huomasin et alussa pikku lapsi itki aika kovasti nuissa häissä.

Mistä lie tääkää tulikaan nyt mieleen :saint: :whistle:

mitä sitten vaikka se lapsi itki??:D

Ei mitään!

Tuossa vaa aikasemmi luin sitä nyt jo niin mahottoman pitkää ketjua, niin tulipa mieleen että tuossa nyt ois puolesta ja vastaan olijoilla kattomista!

(oon illaks jo herkut varannu ja meinasin tässä istua ja ihmetellä )

Mut sitä oon miettiny, ett olis se hieman ankeeta, ku oltais alttarilla herkistelemässä ja vannomassa ikuista rakkautta ja jonku lapsi huutais ku syötävä koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mut sitä oon miettiny, ett olis se hieman ankeeta, ku oltais alttarilla herkistelemässä ja vannomassa ikuista rakkautta ja jonku lapsi huutais ku syötävä koko ajan.

Suurin osa vanhemmista on luultavasti sen verran fiksuja, että vievät sen huutavan lapsen ulos.

No yleensä siinä vaiheessa vanhemmat lähtee ulos sen lapsen kanssa. Tosin sitä ei ole ikinä käynyt niissä häissä missä olen ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Eewok:

No yleensä siinä vaiheessa vanhemmat lähtee ulos sen lapsen kanssa. Tosin sitä ei ole ikinä käynyt niissä häissä missä olen ollut.

Yksissä hautajaisissa olin, jossa papin puheen ajan yksi ipana vain rääkyi koko ajan, ja sen äiti oli niinkin hienotunteinen, että istua möllötti penkissä koko ajan eikä tehnyt oikein mitään. Voisi vainajaakin vähän kunnioittaa.