Nyt PIKAPIKA apua :((

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Onko toi / onko joskus ollut mahdollista?
Puhelimen mukaan olisi, mutta entä operaattorin?
En olisi ihan varma että onnistuu.

En mä tiedä varmaksi, mutta oon kuullut semmosesta, että puhelimessa ois mahdollisuus estää joitain numeroita, en ole ikinä käyttänyt. Mietin jos joku olisi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Onko toi / onko joskus ollut mahdollista?
Puhelimen mukaan olisi, mutta entä operaattorin?
En olisi ihan varma että onnistuu.

En mä tiedä varmaksi, mutta oon kuullut semmosesta, että puhelimessa ois mahdollisuus estää joitain numeroita, en ole ikinä käyttänyt. Mietin jos joku olisi...

Se toimii puhelimessa toisinpäin, eli on mahdollista valita hälyttävät puhelut. Vaihtoehtoja ovat kaikki puhelut ja sitten voi tehdä joukon ryhmiä, tyyliin perhe, ystävät, työ jne ja valita niistä jonkun/jotkut.
Silloin vain ne puhelut hälyttävät, mitkä on sallittujen listalla.

Mitään estojuttua puhelimessa en ole kyllä havainnut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Sen saa operaattorin kautta. Soita sinne. Ei pelkästään puhelimesta onnistu.

Mistä löysit tällaisen tiedon? Olisiko linkkiä operaattorin sivulle?

Kyse on nyt siis vastaanotettavista puheluista, ei lähtevistä puheluista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
En mä tiedä varmaksi, mutta oon kuullut semmosesta, että puhelimessa ois mahdollisuus estää joitain numeroita, en ole ikinä käyttänyt. Mietin jos joku olisi...

Sony Ericssonin puhelimissa on sellanen ominaisuus, missä voi estää puhelut tietyistä numeroista. Nokialaisista en tiedä.
 
En löytänyt mistään, vaan luulen tietäväni. Tiedän mista on kyse. Eikös se selviäisi paremmin soittamalla kuin nettiä selaamalla? Se kun on ihan ilmaista omalle operaattorille.
 

Yhteistyössä