Miten saa poistettua estot koneesta, että pääsee tietylle sivulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt vieraana

Vieras
Mies taas hermostui jostain ja nyt se on pistänyt eston, että en pääse Facebookiin ja sehän ei minulle käy. Osaisiko joku kertoa miten mä saan sen eston pois päältä.
Minä en pidä siitä että mun tekemisiäni rajoitetaan ihan älyttömistä syistä.

Jos hän on laittanut jonkun salasanallisen eston niin et saa sitä mitenkään pois päältä jos et keksi salasanaa. Mun entinen teki tota kanssa ja ensin ostin oman läppärin ja sen jälkeen laitoin sen idiootin menemään. Miksi sä oot tollasen pennun kanssa? Oma elämänlaaatu ainakin parani eron myötä ja löysin vihdoinkin fiksun kumppanin itselleni :)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jos hän on laittanut jonkun salasanallisen eston niin et saa sitä mitenkään pois päältä jos et keksi salasanaa. Mun entinen teki tota kanssa ja ensin ostin oman läppärin ja sen jälkeen laitoin sen idiootin menemään. Miksi sä oot tollasen pennun kanssa? Oma elämänlaaatu ainakin parani eron myötä ja löysin vihdoinkin fiksun kumppanin itselleni :)

Käyttäkää anonyymiproxyjä! Ei paljon rajotukset rassaa...

Siis mitä viddua? Aikuinen ihminen estää puolisoltaan pääsyn facebookkiin? Ai ettei vain vaimo pääse vahingossakaan juttelemaan eksänsä kanssa tms.? Käsittääkseni ne estot on tarkoitettu lapsia varten, etteivät he pääse sopimattomille sivuille.

Siis huh oikeasti. Ostaisin oman läppärin.

Yhteistyössä