Nyt ottaa päähän!

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Mies tuli vasta nyt ajosta kotiin ja painu tottakai nukkumaan.
Laitto kellon soimaan kolmelta.
Mä muutenkin vihaan näitä viikkoja, kun se on yöajossa, se menee nukkuu suunnillee sillo ku me pojan kans herätään ja tottakai ku se herää ni meillä on päivä jo puolessa välissä ku se vasta venyttelee ja herää uuteen päivään... :kieh:
Ja koska meillä on päivä jo hyväs mallis ni se on tietty vielä väsynyt ja tykkäis ottaa rennosti herättyään....
Ja kauheesti viittis metelöidä, että se saa nukuttuu, ni sehän tarkottaa sitä, että kaikki imuroinnit jne teen sit mieluummin sen herättyä kuin aamulla kuten haluisin sen tehdä.
Joo joo, se tuo elannon meille plääplää mut silti ärsyttää,
ja joo joo tiedän että ei siitäkään herkkua oo olla koko yötä pimeillä teillä ajamassa ku me nukutaan, mut silti!!!

No niinpä...
Ja sillo ku se harkitsi tätä mä pyysin ettei alkais... No nyt oon jo tottunut, mut välillä ottaa päähän. Ennen se oli ma-pe kokonaan poissa, nyt se sentäs tulee joka päivä johonki aikaa...

jep. tiedän tunteen :D
mies teki ensin semmosta että meni joskus 22 aikaan töihin,tuli yhdeksältä.5pvää viikossa ja viikonloput onneks vapaat.
no,menihän kaikki ihan retuperälleen.

vaihtoisitten firmaa kun ei riittäny enää töitä ja nyt menee sitte 03.00 ja pääsee joskus iltapäivällä.itekkin tykkää enempi tästä nykyisestä ja keritään siinä muutama tunti pyörimään takapuoltemme ympärillä ja sitten mies menee nukkumaan.tai sitten nukkuu päikyt ja on meidän kanssa illan.

ja vaikka se elanto sinne pöytään tuleekin ja meillä mä saan olla kotona niin otti se päähän kun ei sitä "elämää" ollu yhtään,ja sitten kuiteski aina semmonen fiilis että mitäs jos se on just mun mies joka löytyy ojanpohjasta jne.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ja vaikka se elanto sinn e pöytään tuleekin ja meillä mä saan olla kotona niin otti se päähän kun ei sitäö "elämää" ollu yhtään,ja sitten kuiteski aina semmonen fiilis että mitäs jos se on just mun mies joka löytyy ojanpohjasta jne.

Mä saan kanssa olla kotona ja mies tuo yksin rahat meen talouteen, ni tuntuu ettei saa valittaa...
Mut ei tosiaan oo sitä "elämää", kaikki "pitää" rytmittää miehen nukkumisten ja ajojen suhteen, jos haluaa että ollaan samaan aikaan hereillä samas paikas.
Ja sit välil ku ku mies herää ni saattaa tul tieto, että jo parin tunnin pääst pääsee uusiks lähtee.
Poika oottaa ku kuuta nousevaa iskän heräämistä, sen pitäis syödäkki ja poika haluu leikkii sen kans, ja kohta isi jo sanookin taas lähtevänsä töihin...

Tota onnettomuusasiaa en anna itteni aatel, mä tulisin varmaa hulluks jos sellast miettisin.
Pari kertaa oon sille soittanut ihan vaan varmistaakseni, että se on hengis, ku uutisist on kuullut että siel mis se ajaa on rekkaonnettomuus.

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
ja vaikka se elanto sinn e pöytään tuleekin ja meillä mä saan olla kotona niin otti se päähän kun ei sitäö "elämää" ollu yhtään,ja sitten kuiteski aina semmonen fiilis että mitäs jos se on just mun mies joka löytyy ojanpohjasta jne.

Mä saan kanssa olla kotona ja mies tuo yksin rahat meen talouteen, ni tuntuu ettei saa valittaa...
Mut ei tosiaan oo sitä "elämää", kaikki "pitää" rytmittää miehen nukkumisten ja ajojen suhteen, jos haluaa että ollaan samaan aikaan hereillä samas paikas.
Ja sit välil ku ku mies herää ni saattaa tul tieto, että jo parin tunnin pääst pääsee uusiks lähtee.
Poika oottaa ku kuuta nousevaa iskän heräämistä, sen pitäis syödäkki ja poika haluu leikkii sen kans, ja kohta isi jo sanookin taas lähtevänsä töihin...

Tota onnettomuusasiaa en anna itteni aatel, mä tulisin varmaa hulluks jos sellast miettisin.
Pari kertaa oon sille soittanut ihan vaan varmistaakseni, että se on hengis, ku uutisist on kuullut että siel mis se ajaa on rekkaonnettomuus.

ihan samanlaista elämää kun meillä,sanasta sanaan.
Ihana nähdä pojan ilme iltapäivällä kun näkee isänsä,hymyilee niin levetä hymyä oikeen korviin ast.ja heti pitäs päästä syliin.meis ei pääse edes vessaan ilman että poika alkais itkemään.ikää herralla siis vasta 1,5v

mies ajaa välillä pitkää matkaa,välillä ajaa jakeluhommia tuusula-kerava-helsinki alueella ja ajaa edestakasin.mutta voi sitä sattua ihan missä vaan.
me sovittiin jo viime kesänä että lähdetään enskesänä jonnekkin matkalle ja rauhotutaan molemmat.
kun käytännössä mä vatsaan kokonaan kodista ja mies rahasta..niinkun teilläkin.
tekis hyvää teidänkin parisuhteelle pistää viikoks puhelimet kiinni ja olla vaa

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:

ihan samanlaista elämää kun meillä,sanasta sanaan.
Ihana nähdä pojan ilme iltapäivällä kun näkee isänsä,hymyilee niin levetä hymyä oikeen korviin ast.ja heti pitäs päästä syliin.meis ei pääse edes vessaan ilman että poika alkais itkemään.ikää herralla siis vasta 1,5v

mies ajaa välillä pitkää matkaa,välillä ajaa jakeluhommia tuusula-kerava-helsinki alueella ja ajaa edestakasin.mutta voi sitä sattua ihan missä vaan.
me sovittiin jo viime kesänä että lähdetään enskesänä jonnekkin matkalle ja rauhotutaan molemmat.
kun käytännössä mä vatsaan kokonaan kodista ja mies rahasta..niinkun teilläkin.
tekis hyvää teidänkin parisuhteelle pistää viikoks puhelimet kiinni ja olla vaa

Kesällä mennään ainakin viikoks anoppilan mökille, järven rannalle (oottaa jo paaaljon), puhelimet tuskin kiinni on, mut ainakin tuo ukko saa jättää vastaamatta työkavereiden puheluihin.
Meil tuo poika täyttää maaliskuus 4v ja yhtä hymyy on ku iskä herää/tulee kotiin. Samoin ku teil.
Ja hyvä ku meilläkää mies rauhas vessaan pääsee :D

Kiva kuulla, et jollakin muullakin on samanlaista! Helpottaa kummasti! :hug:

joo niin helpottaa :D
sitä jotenkin tuntee niin yksinäiseks ittensä näiden tuntojen kanssa..kun ei oikeestaan kukaan muu voi ymmärtää kun samassa tilanteessa ollut tai oleva

Yhteistyössä